Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: antig01
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Ervaringen met op maat gemaakt motorpak

    Goedendag allen! Ik ben in de markt voor een 1-Delig motorpak geschikt voor een Alpinestars Tech-Air race Airbag. Omdat ik vrij dun ben, 1.83m lang en slechts 65KG kom ik niet in aanmerking voor een confectiemaat. Maat 46 past mij qua breedte maar is veel te kort. Het zal dus een op maat...
  2. A

    Motorsportschool Assen 1 Mei Vrij rijden snel

    Ter overname vrij rijden Assen via Motorsportschool. Datum 1 mei groep Snel. Is door mij volledig betaald. Is inmiddels uitverkocht. Ik zou er graag de oorspronkelijke prijs van 175 voor terug krijgen. Ik hoor het graag.
  3. A

    Eind maart vrij rijden in Val de Vienne

    Hallo, Zijn er mensen hier die eind maart naar Val de Vienne gaan, of mensen die er al eens geweest zijn rond deze periode. Ik vraag mij vooral af hoe de baan bevallen is en hoe het weer nu echt is in deze periode. Organisatie beweert vrijwel altijd goed weer te hebben tussen 20 en 25...
  4. A

    Voorrem loopt fors aan bij heet weer

    Hallo, Afgelopen winter heb ik de remklauwen van mijn 2007 CBR1000RR gereviseerd met een rebuild-kit van Powerhouse UK. Vrijdag op circuit zolder gereden, was 31 graden dus warm. Na de 3e sessie merkte ik bij het monteren van de bandenwarmer dat het voorwiel zeer zwaar draaide. Daarnaast...
  5. A

    Gezocht link-pijp originele uitlaat CBR1000RR SC57

    Goedendag! Voor mijn circuit-Fireblade SC57 2006/2007 zoek ik de linkpijp welke tussen de katalysator en de originele einddemper zit. Iemand dit nog liggen? Ik hoor het graag. Anton
  6. A

    Gezocht regenbanden 120 en 190

    Gezocht voor mijn CBR1000RR. Regenbanden. Bij voorkeur niet te oud, en nog voldoende profiel. Aanbiedingen per prive-bericht aub.
  7. A

    K&N KT-6907 voor KTM 690 Duke en 690 Supermoto

    K&N KT-6907. Filter is gebruikt maar is schoongemaakt en opnieuw ge-olied met een K&N Recharge kit. Kan zo gemonteerd worden! Past op de volgende KTM's: 2011 KTM 690 DUKE 690 - All 2010 KTM 690 DUKE 690 - All 2009 KTM 690 DUKE 690 - All 2008 KTM 690 SUPERMOTO 690 - All 2008 KTM 690...
  8. A

    Donker getint Double Bubble ruit voor CBR 600 RR

    Een double bubble kuipruit van het merk F.Fabri Accessori. Donkerste tint verkrijgbaar, waar toch nog doorheen gekeken kan worden. Past op een Honda CBR 600 RR van 2005 en 2006. Nieuwprijs was 85 euro. Mag weg voor 25 euro. Inclusief nieuwe sticker.
  9. A

    Schouder/nekpijn met nieuw leren combi-pak

    Hallo, Allereerst excuses als hier al topics over zijn, heb de zoekfunctie gebruikt maar niets kunnen vinden, maar ik ben nieuw hier dus het zou ook aan mijn zoek-skills kunnen liggen natuurlijk ;) Ik heb op de motorbeurs een Dainese Chrono Combi motorpak gekocht, en ben net terug van het...
  10. A

    antig01 (Anton) nieuw hier, dus even voorstellen

    Hallo MF-ers Als je ergens nieuw bent is het erg onbeleefd om je niet even voor te stellen, dus bij deze. Ik ben Anton, woon in het mooie zuid-holland en heb sinds een half jaartje een Honda CBR 600 RR uit 2005. Ik heb mij aangemeld omdat ik net als iedereen wel eens een vraag heb, die...
Terug
Bovenaan Onderaan