Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: juru
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. juru

    MRA opzegging jaar abbonement

    Waar gaat MRA heen door op deze manier een prijsverhoging door te voeren........... Ik vond het een prachtige routeplanner, maar door deze manier van een prijsverhoging door te voeren haak ik af. Jammer. Ben ik nu de enige die deze manier van werken tegen de borst stuit ?
  2. juru

    Gezocht: trekhaak voor een Yamaha TDM900

    Ik zoek een trekhaak voor een Yamaha TDM900, wie heeft er nog 1 beschikbaar?
  3. juru

    2 delig dames `probiker` textielpak maat 44 ( 1.70 mtr )

    Bijna niet gebruikte tweedelig dames motorpak. ( dame lang 1.70 mtr.) JAS Jas voorzien van waterdichte uitneembare binnenliner en voorzien van genoeg ventilatie mogelijkheden. Merk Probiker. Maat 44. Jas is aan de broek te koppelen m.b.v. een korte rits aan de achterzijde. Jas voorzien van...
  4. juru

    gezocht: bagster tweety tanktas

    Hallo, wie heeft er een Bagster Tweety tanktas ( 4 liter inhoud )in de verkoop ? alle kleuren mag, als het maar zwart is. Gr. Jakob
  5. juru

    knipperlicht, afkomstig van welke fiets ?

    Wie o wie weet het. op mijn universele kuip zitten voor mij onbekende knipperlichten. Van 1 glaasje zijn nu de lipjes afgebroken. Wie weet bij welke fiest ik moet zoeken naar dit type knipperlicht ? alvast bedankt !
  6. juru

    newby

    Hallo allen aan de andere kant van de lijn. Ik ben Jakob, en kom uit Groningen. Sinds mijn 18de rij ik, met tussenposen, motor. Ben begonnen op een CB 650 Z, en rij nu op een youngtimer, een CX 650 E. En af en toe maak ik de motorolie van de fiets van mijn vrouw warm, een Bandit 400...
Terug
Bovenaan Onderaan