Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Steffie1990
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Steffie1990

    Aluminium onderdelen spuiten

    Beste medeforummers! Op mijn motor zitten allerlei rode aluminium accessoires, (zoals olivuldop, bobbins, ventieldopjes e.d.) Door het weer alsmede dat het goedkope chineese meuk is verkleurd dit langzaam naar roze. Nu de vraag waarmee kan ik het weer een fel rood kleurtje geven en dat...
  2. Steffie1990

    Demper, knipperlichten en 25kw ringen voor R6 1999-2002

    Ik heb nog wat spulletjes liggen die van me r6 (99") komen. Iemand intresse? voor en achterknippers orgineel met relais (10,-) verkeerdbestelde kuipknipperlichten met weerstanden (waren te klein waarschijnlijk voor een nieuwer r6 model) (10,-) Orginele demper in goede staat...
  3. Steffie1990

    Lopen met motor tijdens winterstop

    Beste forumleden. Ik heb verschillende topics doorgelezen opzoek naar antwoord op mijn vraag. Helaas geen antwoord kunnen vinden dus vraag hier maar even raak. Binnenkort ga ik verhuizen, van de ene naar de andere kant van de stad. Helaas is op 1 december bij mijn verzekering de...
  4. Steffie1990

    Van 25KW naar vol vermogen, is de monteur wat vergeten?

    Beste medeforumleden, Pasgeleden heb ik mijn R6 weer op vol vermogen laten zetten omdat ik vond dat ik de motor wel aardig onder de knie had. Nu ben ik op internet wat aan het rondneuzen voor leuke spulletjes voor me R6. Ineens kom ik een 25KW setje tegen van alpha technik (dezelfde als...
  5. Steffie1990

    Officieel 25 KW set ringen R6 1999-2002 Alpha Technik

    Hierbij verkoop ik een 25 KW setje voor een Yamaha R6 uit 1999 tot 2002. Zien er nog supernieuw uit! Het zijn 4 ringen die tussen de carburateur en de cilinders geplaatst worden ( als ik het goed heb) Er zit een officieel goedkeuringsbewijs bij. De nieuwprijs is 105,- euro Aangezien...
Terug
Bovenaan Onderaan