Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motorzotje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Bikedryer

    Hallo iedereen! Heeft er iemand ervaring met de zogenaamde bikedryer? Ik zit te overwegen om er een aan te schaffen. Ik gebruik al een hele tijd men compressor voor het drogen van men moto. Maar logiserwijze zou dit met zo’n toestelletje nog beter moeten gaan. De 2 Big Boi- toestellen...
  2. M

    Matte lak

    Hallo iedereen, heeft er hier iemand ervaring met het onderhouden,reinigen en beschermen van matte lak. Ik rijd met een speed triple RS in matzwart en ik slaag er niet in om het matzwart egaal van kleur en streeploos te krijgen. Ik heb nu al muc-off voor matte lakken gebruikt en het spul van...
  3. M

    R&g verkooppunt

    Hallo iedereen. Ik ben op zoek naar accessoires/onderdelen van r&g racing voor men speed triple. Ik heb al enkel onderdelen proberen te bestellen op de officiële website van r&g racing, maar het was niet mogelijk om de onderdelen naar België te laten versturen. Weten jullie een fysieke of online...
  4. M

    Helmsuggesties naked bike

    Hallo iedereen. Ik heb de laatste tijd redelijk wat last van men oren na het rijden met men Speed Triple. Ik gebruik nochtans oordopjes. Ik denk dat het vooral men helm is die aan vervanging toe is. Ik gebruik nu een Arai rx7-corsair Hayden Replica :9~ Ik vind dit nog altijd aan prachtige...
  5. M

    Stuur niet recht

    Hallo, ik ben sinds enkele weken de trotse eigenaar van een Triumph speed triple R van 2017. :P Dat valt me nu op dat het stuur soms recht en soms niet recht staat bij het rechtdoor rijden. De ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb het gevoel als ik een rechterbocht genomen heb dat het...
  6. M

    Verbrande geur uit uitlaten

    Hallo iedereen. Sinds vorige maand heb ik men nieuwe Triumph Speed Triple R model 2017. Ik heb deze aan verminderde prijs kunnen kopen omdat het een demomodel was met 1700km op de teller. Ik heb er ook een set nieuwe Arrowdempers bijgekregen. Het is me nu wel opgevallen bij stoplichten en...
  7. M

    Honda vfr1200f zwart niet meer leverbaar????

    Hallo iedereen Ik zit met een keuzeprobleem. Na lang overwegen heb ik zaterdag een zwarte vfr1200 besteld. De verkoper heeft nog gekeken op de computer om te kijken of ze nog leverbaar waren. En geen probleem. Was nog mogelijk! En vanmorgen belde de verkoper me op om te zeggen dat het niet...
Terug
Bovenaan Onderaan