Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DaveXR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Kawasaki ZX9R gekocht!!

    Na een dik jaar (en 25000KM) gereden te hebben op een ZXR750 uit 1989 kreeg ik een ongeluk door een brommer die van links kwam. Toen had ik een ZXR750 uit 1995 gekocht, en nu een jaar (en 20000KM) met veel plezier mee gereden. Nooit problemen mee gehad (met die andere ZXR ook nooit trouwens)...
  2. D

    Spuitwerk ZXR 750

    Ik heb een ZXR 750 uit 1995, en die had eerst deze kleurstelling: Maar helaas begon de tank te lekken, aan de rechter voorkant van de tank. Dat moest uiteraard gemaakt worden, en ik liep al een tijdje met het idee om de motor zwart te spuiten. Vorige week begon de tank te lekken, en toen ben...
  3. D

    ZXR Streetfighter Project!

    Hey mensen, ik ga ook maar eens een fighter bouwen :) Ik had in juni 2003 een Kawasaki ZXR 750 uit 1989 gekocht, rood/zwart, daar lekker een tijd op rond gereden. Toen zwart gespoten, en velgen blank gemaakt. Ding is 25kw begrenst, maar reed super :) Toen kreeg ik er helaas een ongeluk mee...
  4. D

    Jah hoor, ongeluk gehad gisteren!

    Pff... gisteren ging ik naar een vriend van me toe, ik reed op een weg tussen weilanden, en toen zag ik van links wat lichten aankomen rijden. Ik ging in de rem, en ja hoor, er vloog een scooter voor me langs, ik gaf weer gas en BAM vol een andere tegen mij op. Ik stond op, en was helemaal van...
  5. D

    ZXR is jarig, hij is over de ton!!

    Jaja, mijn zxr heeft het mooie aantal KM's gehaald van 100000+ :9 Ik heb hem vorig jaar juni/juli gekocht, met 79600 op de klok. 22 september 2004 had ik mijn rijbewijs, ding begrenst op 25kw, en rijden maar. Nu, jaar nadat ik mijn rijbewijs had gehaald en ben gaan rijden, staat de KM stand...
  6. D

    Motorrijder verongelukt hier in het dorp:(

    Er is hier net een motorrijder verongelukt in Bunde, waar ik woon. Hij was de bocht uitgevlogen op de pasweg en overleed ter plekke. Zover ik kon zien lag hij helemaal onder het bloed en de motor lag een stuk verder weg. Misschien dat dit ook mensen van MF hebben gezien. Er was ook een getuige...
  7. D

    Het weer word beter, de straat ziet blauw!:r

    Ja hoor, gisteren een boete voor verkeerde kant inrijden van eenrichtingstraat, okay eigen schuld, had ik volledig begrip voor en vond die agent ook heel netjes van me dat ik het zo sportief opvatte. Vandaag ga ik ff peukkie roken hier straatje verder, doe ik altijd met de motor, ga ik samen met...
  8. D

    Verdomme...!

    wat is het toch een lekker weer vandaag :] Lekker wat gereden met mijn vriendin achterop, en nog een hoop andere motorrijders tegen gekomen! Ze komen ineens met bosjes tegelijk overal vandaan, terwijl je ze als het koud is niet zoveel ziet :P Ahh wat lekker om weer met goed weer op dat ding...
  9. D

    Sneeuwpret! Deel je ervaringen!

    Zooww vanmorgen d8 ik pak maar even de XR in plaats van de zxr, en jah hoor het was tering glad. Alles ging goed, alleen toen ik het parkeerterein op reed stond ik ineens achterstevoren haha. Wie van jullie heeft nog meer leuke sneeuwervaringen gehad vanmorgen?? Iemand misschien ook op z'n bek...
  10. D

    Slechtere remmen bij nat weer?

    Is het normaal dat bij nat weer (met regen dus, natte wegdek maakt niet uit) me remmen ut stuk slechter doen? Bij droog weer remt mijn zxr als een gek, sta zo stil, remt heel hard, en me vriendin word soms zelfs duizelig als ik voor de lol us flink in de remmen ga :P Maar met nat weer moet ik...
  11. D

    Meer motor-forummers in zuid-limburg?

    Ik vraag me nu al een tijdje af, zijn er meer mensen op motor-forum uit zuid-limburg? En waar wonen jullie, wat voor motor hebben jullie, etc. Dan kan ik eens goed gaan opletten onder het rijden! :] Ikzelf woon in Bunde, heb een ZXR 750 @ 25kw :P Ff showen met mijn fiets, heb hem net...
  12. D

    Dist.kettingspanner verwijderen XR250

    HOE!! Het lukt me niet :P En ik heb geen werkplaatshandboek dus please vertel mij hoe ik die spanner er uit krijg. Want zo krijg ik nooit me nokkenas er uit met zoeen spanning op dat ding. Als iemand het weet, THANX! haha.
  13. D

    Maandag 9 augustus afrijden..

    Eindelijk is het dan zover, maandag 9 augustus moet ik afrijden. Theorie heb ik in 1x gehaald met 2 fouten, bijzondere verrichtingen heb ik gehaald in 1x met 6 van de 7 goed. Ben benieuwd hoe het afrijden me gaat verlopen... Ik heb morgen nog een les van 2 uur, en maandag voor het afrijden nog...
  14. D

    Kawasaki ZXR 750 gekocht!!

    Jaah ik heb een kawasaki zxr 750 gekocht!! Sinds zaterdag heb ik hem thuis staan, heb hem nu uit elkaar liggen voor begrenzing op 25kw :( Met die laser demper geeft het een mega vet geluidje (wel hard :O wel vet }) ), en ff klein stukje gereden daar op parkeerplaats waar ik hem gekocht heb...
  15. D

    ZXR 750 begrenzen op 25kw, help! :P

    Ik heb een ZXR 750 gekocht, binnen 1,5 week heb ik hem thuis staan als het goed is. Maar nu vraag ik me af, hoe begrens ik dat ding het makkelijkste op 25kw?? Gasschuifbegrenzing? Of bus in spruitstuk? Of beide? En als ik bus in spruitstuk zou doen met kleinere doorlaat, wat voor doorlaat zou...
  16. D

    YEAH net geslaagd voor m'n theorie!

    Hey was vet klote, leek er op dat het niet ging lukken want ik had voor mijn gevoel aardig wat vragen fout. Veel dingen over trams enzow, maar daar weet ik niet veel vanaf dus dat was gokke. We zaten daar met z'n 10én, en toen kwam die vrouw aan die verteld of je geslaagd bent... ze zei ik...
  17. D

    Yes een Honda XR 250 gekocht!:8-)

    Hallo mensen, ik heb me hier maar ook geregistreerd nu. Ik kwam altijd op brommerforum onder de naam DaveTSX maar nu is me tsx gvd na tering veel opknapwerk 2 weken later in beslag genomen :( Net ALLES gespoten, nieuwe cillinder, nieuwe uitlaat, nieuwe krukaslagers, 6bak er in geduwd, andere...
Terug
Bovenaan Onderaan