Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Iron Horse
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Iron Horse

    4 stuks Iridium bougies type BPR7EIX

    4 stuks Iridium bougies type BPR7EIX. Nieuw en ongebruikt in verpakking. Vraagprijs € 50 per 4 stuks. Of een serieus bod. Worden niet los verkocht. (Eventuele verzendkosten voor kosten koper) Afhankelijk van de woonplaats is brengen, na overleg, soms een optie. Afhalen kan na afspraak...
  2. Iron Horse

    Te koop: Aprilia Pegaso Strada 6-2007 met 3814 km

    *** VERKOCHT *** Te koop mijn Aprilia Pegaso Strada van juni 2007 met slechts 3814 km op de teller. Er is een Givi topkofferdrager gemonteerd en de originele beugel zit er ook bij. De motorfiets verkeert in topconditie en is in onberispelijke staat en heeft altijd binnen gestald gestaan. De...
  3. Iron Horse

    Aparte status/forum MP3

    Wat is het geval? We hebben in de hoofdindex een onderverdeling in de rubriek motoren. Prima idee want dan kun je sneller naar je doelgroep klikken. Echter binnen de motorscooters is er momenteel nog geen onderverdeling. Opzich ook nog niet nodig geweest aangezien het enige onderscheid het...
  4. Iron Horse

    Wie komt er met scooter of MP3 op 3 mei naar Veenendaal?

    Er is voor motoren in het algemeen al wel een topic geopend over de op 3 mei in Veenedaal /Amersfoort te houden Mega Meeting, maar ik kan er niet goed uithalen in hoeverre er nu ook de "scooterbrigade" goed vertegenwoordigd zal zijn. Dus om daar beter inzicht in te krijgen (ik zeg bewust niet...
  5. Iron Horse

    Ervaring motorhoes over (Vespa) scooter, (roestvorming)?

    Derde poging dit bericht te plaatsen. En weer opnieuw in te tikken. het zit effe niet mee. Ik overweeg voor mijn nieuwe GTS 300 Vespa een motorhoes aan te schaffen aangezien ze buiten geparkeerd moet staan, Nu heb ik erg slechte ervaring met een zogenaamd ademende hoes van motozoom, die je...
  6. Iron Horse

    Ervaringen met motorhoezen op de scooter (Vespa)

    Wat is jullie ervaring m.b.t. het gebruik van een motorhoes over de scooter en specifiek de Vespa. Ik heb in het verleden zeer slechte ervaring met een bij motozoom gekochte "ademende" hoes. Na enkele weken er onder te hebben gestaan stond op mijn gloednieuwe Bandit al op diverse plaatsen...
  7. Iron Horse

    Welke gereedschappen voor CVT

    Het is nog lang zover niet en de Vespa is nog niet eens binnen, maar ik sleutel het liefst zelf aan m'n motor. Ik heb echter nog nooit een CVT gehad, laat staan eraan gesleuteld. Nu heb ik het werkplaatshandboek al eens doorgebladerd en daar staan tal van speciale gereedschappen genoemd om...
  8. Iron Horse

    Op de VESPA naar Rome met vakantie. Suggesties?

    Ik ben in het verleden meerdere keren op de motor naar omgeving Gardmeer gereden. Dat was met kampeeruitrusting. Voordeel van de motor is dat er gemakkelijk grotere dagafstanden mee aflegt. Met de auto ben ik verder gegaan tot aan Rome. In Rome ben ik overigens al vele malen geweest, maar nog...
  9. Iron Horse

    Afschrijving duur of goedkoop, het ligt er maar aan

    Ik lees regelmatig discussies over de kosten van inruil en dus je afschrijving. Soms lijkt dat erg veel en soms is dat ook echt zo. Maar soms is het ook een wijze van benadering. Het ligt er natuurlijk ook aan waar gebruik je de fiets voor en wat is het gebruik je waard. Mijn recente...
  10. Iron Horse

    Werkplaatshandboek Vespa GTS 250/300 ergens te downloaden?

    Het is gezien het feit dat ik de scooter nog niet eens in huis heb misschien wat prematuur, maar is er ook ergens een werkplaatshandboek te downloaden (of te koop) voor de Vespa GTS 250/300? Voor mijn vorige motoren was dat wel het geval. Ik sleutel er liever zelf aan ook al is de...
  11. Iron Horse

    Welke accessoires voor de Vespa GTS?

    Welke accessoires zijn er zoal verkrijgbaar voor de Vespa GTS (300)? Ik heb uiteraard al een beetje rongeneusd op internet, maar ik ben nog niet zo bekend in scooterland dat ik alle leuke dingen daarover weet. Ik heb bij de bestelling van de nieuwe al wel een chroomset, een topkofferset en een...
  12. Iron Horse

    Vespa alarm (on)zin?

    Momenteel ben ik in afwachting van de komst van mijn nieuwe Vespa GTS 300 Super. 3 weekjes kan ik wel wachten en zal ik met de huidige weersomstandigheden wel overheen komen. Toen ik de scooter bestelde vroeg ik om installatie van een alarm. Nu weet wel dat het geen goedgekeurd alarm is. Ook...
  13. Iron Horse

    Een Vespa GTS 300 Super gekocht

    Nog 2~3 weekjes wachten en dan kan ik hem gaan ophalen; de knalrode GTS 300. Het heeft wel wat tijd gekost voor ik er uit was, maar vanmiddag is de knoop doorgehakt. Ik twijfelde nog eventje tussen de GTS 250 en de 300, maar uiteindelijk ben ik van wege het lagere toerental en de grotere...
  14. Iron Horse

    Piaggio MP3 250 of 400?

    Er is ook op dit forum al veel geschreven over het "fenomeen" Piaggio MP3. Ik heb niet alle topics er op nagelezen, dus mogelijk dat mijn vraag al elders beantwoord is. Ik rijd momenteel, hoofdzakelijk voor de fun, een V-Strom 650. Maar een mens wil wel eens wat anders en ik had eerst het...
  15. Iron Horse

    Motoport Den Haag sluit zijn deuren! (?)

    Op www.vstrom.nl/forum kwam ik het bericht tegen dat Motoport Den Haag z'n deuren gaat sluiten. Zal voor menigeen een opluchting zijn voor anderen misschien twijfel zaaien. Van een bekende in de familie is mij het bericht bevestigd, hij heeft recent een nieuwe motor daar aangeschaft en heeft een...
  16. Iron Horse

    Hoe dempers Vulcan 750 weer orgineel te maken?

    Dit is eigenlijk een vraag voor een maat van me die laatst een Kawasaki Vulcan 750 uit 1994 heeft gekocht. Daar zaten een paar dragpipes op met een lekker asociaal geluidje. Maar dus toch effe te veel om er meer door te rijden. Hij heeft toen via marktplaats een paar originele dempers gekocht...
  17. Iron Horse

    Waarom zijn (crew) e-mailadressen niet klikbaar?

    Het valt mij op dat veel e-mailadressen van met name de Crew als afbeelding zijn weergegeven. Wat is hiervan het nut? Een drempel? Een gewoon aanklikbare link is toch veel meer voor de hand liggend.
  18. Iron Horse

    Aantoonbaar bewijs schade door gebruik M-F ??

    Elders kwam er in een topic weer het zo vaak besproken onderwerp over het wel of niet wegpoetsen van je kenteken aan de orde. Dat is niks nieuws. Maar door Orpheus werd gesteld dat er geen enkel aantoonbaar bewijs is dat er een verband bestaat tussen de mededelingen gedaan op dit forum en...
  19. Iron Horse

    Kenteken photoshoppen wel/niet (Polletje)

    In een topic over de zoveelste opklapbare nummerplaat kwam automatisch het onderwerp photoshoppen weer boven water. Dus n.a.v. wat vragen en opmerkingen over het veelbesproken onderwerp “Waarom je nummerplaat photoshoppen, onzichtbaar maken of afplakken” deze keer een Polletje. En schiet me...
  20. Iron Horse

    Rijden met opgeklapte systeemhelm, waarom???

    Zelf heb ik omdat ik brildragend ben een systeemhelm. Anders was het gewoon een integraal geweest. Wat mij opvalt is dat er erg veel motorrijders met dat ding opgeklapt rijden. En daar is de motorpolitie ook geen uitzondering in. Ik vind dat echt heel verbazingwekkend. Wat is daarvan nou het...
  21. Iron Horse

    Voor 180 Euro een lederen combie motorpak!

    Ik was al lang opzoek naar iets anders en heb daarbij niet het prijskaartje op de eerste plaats gezet. Ik had een allegaartje. Nu heb ik van alles en nog wat gepast maar het is meestal te wijd. Ik ben een 'gespierde' (denk ik zelf) draadnagel van 1,90 met betrekkelijk dunne beentjes en alleen...
  22. Iron Horse

    Handgreep/vasthouden mogelijkheden voor passagier?

    Vroeger, toen ik meereed achterop de scooter van m'n vader had je altijd een band/riem tussen de bestuurder en jezelf om je vast te houden tijdens het rijden. Ook bij diverse motoren was dat eigenlijk gewoon. Tegenwoordig zie ik dit niet meer. Nu heb ik er niks tegen dat mijn...
  23. Iron Horse

    Parkeerregels voor motoren?

    Ik had het zojuist met iemand over wat nu (officieel/wettelijk) wel en niet mag als het gaat om het parkeren van je motor. Ik zet mijn motor eigenlijk overal daar waar hij niet in de weg staat. Dus meestal op de stoep. Zover ik weet zou je een motorvoertuig op twee wielen echter eigenlijk op de...
  24. Iron Horse

    Hoe "beveilig" ik mijn koffers in een tent

    Ik zit met de volgende vraag/situatie: Ik heb een DL650 V-Strom met zijkoffers (GIVI V46). Door de plaats van de uitlaat is dit een behoorlijk brede aanbouw van 1,2 meter geworden. Tijdens de reis op vacantie vind ik dat niet zo'n punt. Hooguit wat minder tussen de files kunnen rijden, dan ga...
  25. Iron Horse

    "Adres onbekend." Motorrijder(ster) gezocht

    Omdat ik vorig seizoen tijdens de vakantie een motorrijder heb ontmoet die ik nog wel eens kontakt mee wil hebben, maar daarvan de gegevens niet meer heb, lijkt het mij een idee als daarvoor een rubriek voor zou worden geopend. Een soort van "opsporing verzocht" of "adres onbekend" Er zijn toch...
Terug
Bovenaan Onderaan