Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mavel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mavel

    aftermarket uitlaat met db killer voor een CBR 600 F2

    Ik zoek een aftermarket uitlaat voor een CBR 600 F2, ik heb hem nodig voor circuit dagen dus daarom met DB-killer. Het liefst een uitlaat die meer grondspeling toelaat dan de originele uitlaat.
  2. mavel

    Orginele CBR 600 F2 uitlaat

    Heeft iemand deze nog liggen voor mij? Stuur maar een PM :)
  3. mavel

    Reminder: Harley and the Davidsons

    Kon het tv topic even niet vinden, bij deze een reminder voor wie het wil kijken/opnemen. Vanavond 21:00 aflevering 1 van de 3 op Discovery Channel
  4. mavel

    Top kuip steun Honda CBR600F2

    Deze top kuip steun is over, is in goede staat. Is recht en helemaal compleet. Zitten wel wat lichte roest plekjes op. Prijs: TEAB
  5. mavel

    Flyscreen (buell, triumph of vergelijkbaar)

    Ik zoek een flyscreen die op een 2 90mm koplamp kan. bijv deze:
  6. mavel

    Onderdelen Honda CBR600F2 '91 (PC25)

    De volgende onderdelen te koop: Linker kuip, helemaal heel, wel lichte gebruikers sporen 30,-: Rechter kuip, een paar kleine scheurtjes en gebruikers sporen 15,-: Linker top kuip met koplamp unit en knipperlicht, top kuip is beschadigd zie foto's 20,-: Linker binnen kuip...
  7. mavel

    Gezocht: topkuip Honda CBR600F2 1991

    Vanwege een schuiver zoek ik de rechter kant van de top kuip van de volgende kleur stelling: Wie kan me hier aan helpen?
  8. mavel

    GiPro Honda CBR 600F2

    Ik heb hier al gezocht maar ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden. Ik ga zaterdag een CBR 600 F2 ophalen en zou graag een GiPro type X inbouwen. Als ik in hun lijst kijk staat alleen de F3 en verder er in. Wel staat er onder: Als uw motor niet in de lijst staat kunt u deze gebruiken: type1...
Terug
Bovenaan Onderaan