Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: klip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Yamaha r1 code 47 en houd in .

    Hallo allemaal! Heb sinds vanmiddag een probleempje ... motor houd boven de 8000 toeren ongelofelijk in .... ook verscheen de code 47 in mijn scherm.. Google al een beetje raadgepleegd maar kom niet echt op een duidelijk antwoord uit... iemand hier enig idee ? gaat om de Yamaha r1 2005...
  2. K

    Spiegel gezocht rizoma

    Hallo Ik ben opzoek naar deze spiegel type ! Merk is reeds bekend dat is rizoma alleen heb ik het type nummer nog nodig. Wie kan me daar aan helpen ?
  3. K

    Iemand ervaring met kettenmax ?

    Heeft er iemand ervaring met kettenmax premium ? Zoja positief ? Negatief ?
  4. K

    Leovince evo 2 problemen

    Hallo Vandaag me nieuwe uitlaat binnen gekregen gemonteerd en nu krijg ik de db killer er niet uit , boutje is er uit maar hij zit muur en muur vast. Ook met een tang geprobeerd maar nog niet. Ook heb ik bij het starten een vaag tikje in de uitlaat zitten. Iemand enig idee ? Of tips ?
  5. K

    Gezocht uitlaat / demper yamaha R6 bj 1999

    hallo ik zoek een uitlaat voor een yamaha R6 bouwjaar 1999-2002 Geen standaard uitlaat maar een mooie knalpijp waar een beetje fantsoenlijk geluid uit komt. Met e-keur heb je nog wat liggen hoor ik het graag !
  6. K

    Koplamp r6 1999-2002

    Hallo Heb hier nog een koplamp liggen voor een yamaha R6 bouwjaar 1999-2002 enige nadeel is dat linker ophangbeugeltje voor de luchtinlaat kapje is afgebroken.
  7. K

    Wie weet waar ik deze schroefjes kan krijgen !

    Wie weet waar ik deze schroefjes kan krijgen ! Gaat om bevestiging schroefjes voor kuipglasje van R6 1999
  8. K

    Knipperlicht knopje

    Hallo Vanmiddag even een rondje gereden, hele rit nergens last van gehad, tot aan de laatste kruispunt ik deed me knipperlicht naar rechts aan en schetst mijn verbazing hij doet niks.... Eenmaal thuis nog een geprobeerd nog niks zowel links als rechts .. Het vreemde is als ik hem naar links...
  9. K

    Nieuw hier !!

    Hallo Ik ben Erik 21 jaartjes oud, kom uit foxhol (groningen) Heb sinds kort een yamaha r6 !
  10. K

    Gezocht koplamp unit Yamaha r6 1999

    Titel zegt het al eigenlijk Koplamp unit gezocht voor yamaha r6 1999
Terug
Bovenaan Onderaan