Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: culater
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. culater

    Yamaha TDM 850 en 900 Topic Deel 6

    Welkom op het 6e Yamaha TDM 850 en 900 Topic Dit Motor-Forum topic is speciaal voor bezitters en geïnteresseerden van de Yamaha TDM 850 en 900 Het Motor-Forum TDM Topic is een onafhankelijk topic en op geen enkele wijze gelieerd aan een club, vereniging of bedrijf. Motor-Forum.nl wil...
  2. culater

    Motorbladen verzameling

    Omdat ik ga verhuizen, doe ik mijn verzameling motorbladen de deur uit. ( ik ga van 4 naar 1 slaapkamer) Het is vanaf 1986 tot heden. In de verzameling zitten de volgende bladen: Motor Magazine, Moto73, MotoPlus, Kicxstart, Promotor enz. Ook heel veel Buitenlandse bladen zoals...
  3. culater

    Ziekenhuisbed voor ombouw naar motorlift

    Ik heb er weer twee kunnen ritselen, dus voor al degene die er de vorige keren naast grepen, doe er je voordeel mee. Ik heb dus twee gebruikte ziekenhuisbedden te koop, (nieuwprijs € 1800.-) welke simpel om te bouwen is naar motorlift (gooi er bijv. een oude deur op of een triplexplaat en...
  4. culater

    Los EasyRiders

    Enkele weken geleden is op de Belgische TV zender"VIER" een serie begonnen genaamd Los Easy Riders. Hierin zie je twee vrienden een motorreis maken van Colombia via Equador en Peru naar Bolivia. De reis is door Arnoud zo'n 15 jaar geleden ook gemaakt tijdens zijn studiereis door Zuid-Amerika, nu...
  5. culater

    Ziekenhuisbed voor ombouw naar motorlift!

    Ik heb er weer één kunnen ritselen, maar dit is wel de laatste NIEUWE, het ziet er naar uit dat er voorlopig geen bedjes meer vrij komen, dus doe er je voordeel mee. het model is hetzelfde als die uit m'n vorige advertentie. Ik heb dus een nieuw ziekenhuisbed te koop, (nieuwprijs € 1800.-)...
  6. culater

    Problemen bij overstromen van vlotterkamers

    Ik had een rarigheidje aan de hand. Vorige week zag ik dat er wat benzine onder het blok van m'n Yamaha TRX 850 lag en de cilindervoet het ontstekingsdeksel en de voorkant van het blok zaten onder de benzine, ik verdacht gelijk de carbs van lekkage (overstromen van de vlotterkamers). Dus ff...
  7. culater

    Te koop, Ziekenhuisbed (voor ombouw naar motorlift)

    Ik heb een NIEUW ziekenhuisbed te koop, welke simpel om te bouwen is naar motorlift (gooi er bijv. een oude deur op en klaar ben je) Het bed heeft slechts enkele malen dienst gedaan als demobed en is derhalve zoals gezegd in nieuwstaat. Het kan naast motorlift uiteraard ook gewoon dienen als...
  8. culater

    Motorlift van ziekenhuisbed en Ziekenhuisbed

    Ik heb een electrisch ziekenhuisbed en een tot motorlift omgebouwd ziekenhuisbed te koop. #1 Dit is een nieuw bed en heeft slechts 1 jaar gediend als demo bed. Heb het hoofd-en voetschot en de zijhekken al gedemonteerd. Alle functies werken (ruggesteun/knieknik/trendelenburg en anti...
  9. culater

    Yamaha TDM 850 en 900 Topic DEEL 5

    Welkom op het 5e Yamaha TDM 850 en 900 Topic Dit Motor-Forum topic is speciaal voor bezitters en geïnteresseerden van de Yamaha TDM 850 en 900 Het Motor-Forum TDM Topic is een onafhankelijk topic en op geen enkele wijze gelieerd aan een club, vereniging of bedrijf. Motor-Forum.nl wil...
  10. culater

    SK-MFMM Sound Shootout topic

    Hier de uitslagen, foto's en filmpjes van de SK Sound Shootout op de MF MM van afgelopen 6 mei. Zondag 6 mei 2012, het is weer tijd voor de MF MM, het leek me wel leuk om het eens anders te doen en dit keer niet met de motor gaan. Dus m'n decibelmeter gepakt en nog wat andere zaken en met het...
  11. culater

    FZ750 met nieuwer blok wil niet lopen

    Bij een maatje van me was het blok van de FZ750 in elkaar gelopen. Dus op de sloop een ander blok geritseld, het is echter van een ander (nieuwer??) bouwjaar. E.e.a. ingebouwd, maar het blok wilde niet goed lopen alleen maar vonken op de buitenste cilinders, dus andere computer eraan gehangen...
  12. culater

    Motorlift, ook te gebruiken als bed

    Ik bied te koop aan: een volledig functionerend (ruggesteun/knieknik/hoog/laag) elektrisch ziekenhuisbed. Simpel om te toveren tot een motorlift (max. hefvermogen 250 kg.) max hefhoogte 80 cm. verrijdbaar en met rem. (zie foto, zonder motorfiets erop) Prijs € 50.-- (afgehaald te Ameide...
  13. culater

    Motorblok Fazer 1000 en kabelboom R1

    M'n neef heeft een Fazer 1000 motorblok (uit 2001) welke hij in een oude Mini Cooper Estate wil lepelen. Hij heeft bij het blok de ori. CDI unit, maar geen bedrading. Nu zijn er bar weinig ori kabelbomen in omloop ( div. sloperijen al gebeld) maar wel plenty bedrading van een R1 Zijn...
  14. culater

    KAWADAG bij Nol Bikker Zaterdag 4 juni

    Zaterdag 4 juni is het weer zover KAWADAG bij Nol Bikker in Noordeloos (Sizzorhands bedankt voor je foto)
  15. culater

    30 Mei 2009 wereldrecordpoging: Meeste Kawasaki's

    Op 30 mei a.s. organiseert Nol Bikker Motoren in Noordeloos (ZH) een officiele (Guinness book of records) recordpoging om de meeste Kawasaki Motoren ter wereld bij elkaar te krijgen. Hier de website waar je jezelf (met een Kawa) kan inschrijven...
  16. culater

    TT van Ameide

    Op zaterdag 7 juli wordt er weer een TT van Ameide gehouden Toegang (nog steeds) gratis. LET OP! men kan Ameide alleen bereiken via de afslag Meerkerk (A27), dus NIET via Lexmond! minifillumpie van vorig jaar http://media.putfile.com/TT-van-Ameide-2006
  17. culater

    (2e) Kawadag bij Nol Bikker: 26 mei

    Op zaterdag 26 mei a.s. zal er bij Nol Bikker Motoren voor de tweede keer een Kawadag georganiseerd worden. Na het grote succes van vorig jaar wil Nol hier een jaarlijks terugkerend evenement van maken. Hier het topic van vorig jaar: Grote KAWA dag 9 september en hier wat sfeerbeelden...
  18. culater

    Grote KAWA dag 9 september

    Op zaterdag 9 september organiseerd Kawasaki Dealer NOL BIKKER in Noordeloos een grote Kawa dag. We zijn nog volop bezig met de organisatie, maar nu al bekend is o.a.: TOERRIT DOOR DE ALBLASSERWAARD (geprobeerd wordt om het grootste aantal Kawasaki motoren bij elkaar te krijgen) "DAMES"...
  19. culater

    TT van Ameide

    Op zaterdag 1 juli is er weer de TT van Ameide Alweer voor de zesde keer staat Ameide zaterdag 1 juli in het teken van motoren tijdens de 6e editie van de TT van Ameide. Zoals in de eerdere edities doen er weer een aantal grote namen mee, zoals Cees van Dongen (14 x Ned.Kampioen) Jan Kostwinder...
  20. culater

    4 MV Agusta's weggehaald bij Piet Kruis

    Ik hoorde net van een maatje van me, dat er vorige week 4 MV's zijn weggehaald bij Piet Kruis Motoren in Arkel................. Nu is er in het verleden al meerdere keren "ingebroken" bij Piet. Maar deze keer was het de belastingdienst die op die manier z'n openstaande posten ff kwam...
  21. culater

    Kawasaki KLE 500 All-Road

    Kawasaki KLE 500 Kleur: Paars met roze Bouwjaar : 1992 Km-stand: 50.000 Extra's: Bijna nieuwe banden BT45's (in mei dit jaar gemonteerd) Kort geleden grote beurt gehad met o.a. ketting en tandwielen (rekening ligt ter inzage) Sidekick Titanium Ti-ridium demper (winkelwaarde € 475.-) (+...
  22. culater

    Ik heb een nieuwe fiets !!!!!!!!

    Na 10 jaar (met héél veel plezier) een Kawasaki KLE 500 te hebben gereden, is de kogel nu dan toch door de kerk. ik het een nieuwe fiets (of althans een andere) Dit is 'm geworden (zie foto) een Yamaha TRX 850 :] (uiteraard had ik het nieuws al op de KLE en de TRX topic meegedeeld, maar ik...
  23. culater

    Rossi test mini M1 ivm 800 cc regel in 2007

    Goed bezig daar bij Yamaha _O- chips en cola bij de hand, laat maar komen dat commentaar! C.U.Later Smoke tyres, not drugs!
  24. culater

    TT van Ameide Zaterdag 9 juli

    Op zaterdag 9 juli is er weer de TT van Ameide :] Alweer voor de vijfde keer staat Ameide zaterdag 9 juli in het teken van motoren tijdens de 5e editie van de TT van Ameide. Zoals in de eerdere edities doen ook dit jaar weer een aantal grote namen mee, zoals Cees van Dongen (14 x Ned.Kampioen)...
Terug
Bovenaan Onderaan