Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fgmtech1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fgmtech1

    Span tussendoor

    zoals ik al in het topic "span zoveel" had gemeld bouw ik eerst een span voor een maat van me. is een cb seven fifthy en van de week is alles binnengekomen. voor het zijspan een nieuwe astap gemaakt die verwisselbaar is met de oude, deze had een hydraulische trommelrem maar dat vind ik ruk ...
  2. fgmtech1

    Span zoveel

    Is dit span bij iemand van het forum bekend....stond op MP
  3. fgmtech1

    starten BMW K1100

    Ik heb op mijn BMW k1100 een achteruit gebouwd en aangesloten op het standaard startgedeelte alsvolgt: de startknopkabel gaat naar een wisselschakelaar die de keuze maakt : motor starten of achteruitrijden voor het achteruitrijden is een startmotor ingebouwd die door een startrelais bediend...
  4. fgmtech1

    Achteruit aandrijving op zijspan

    Ik wilde is informeren of hier mede leden zijn die al eens een achteruit aandrijving op een zijspan gezet hebben. Dit speelt ook een beetje wegens coronatijd aangezien we niks te doen hebben. ik ken de mogelijkheid van een caravan aandrijving maar erg duur. welk wiel drijf je aan, motorwiel of...
  5. fgmtech1

    Span 4 omdat ik toch bezig moet zijn.

    ben al weer bezig aan mijn extra span. binnenkort wat foto's wat al gemaakt is en wat eraan gaat komen. gaat wel langzaam omdat ik tijd genoeg heb en geen haast, komt wel eens af
  6. fgmtech1

    BMW K1100 met ABS1 en zijspan

    Ik heb wat vragen over een BMW k1100 met ABS1 waaraan een zijspan komt. mogelijk rijdt hier al iemand mee rond of soort gelijk en kan wat info verstrekken. als je met de motor met zijspan op volle snelheid in de ankers gaat zodat het ABS inkomt en je blijft door remmen met abs erop, kom je...
  7. fgmtech1

    waarom zo'n K..bak

    vandaag begonnen aan m'n nieuw projecktje. weet nog niet precies in welke richting het gaat maar in ieder geval LOW budget. fotokes komen nog
  8. fgmtech1

    Saluki project

    even een nieuw topic voor het Saluki project. heb nu alles uitelkaar en twijfel steeds meer of het wel van origine uit Engeland komt. ik ben geen een (bouten, kokers, pijp remmen etc) inch maat tegengekomen. gelet op het gegevendat alles nog met elctroden gelast is moet het een oud ding zijn...
  9. fgmtech1

    even voorstellen

    bij deze dus: ik ben frank, 63 jr en weer besmet geraakt met het zijspan virus. rij overigens pas 45 jr op allerlei motoren waaronder ook een zelfbouw. vannavond heb ik een bak gekocht die ik nog aan een motor ga hangen alleen noch niet definitief welke. als ik wat foto's heb post ik wel wat...
Terug
Bovenaan Onderaan