Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jelmer93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Motor vakantie begin mei

    hallo allemaal, ik had een vraag ik ben van plan om begin mei richting Oostenrijk te gaan met de motor. in de buurt van innsbruck / Otzi alm die omgeving misschien stelvio pas nog even mee pakken. is dit verstandig om dit te doen in mei. zit te twijfelen in verband met sneeuw en kou. zo niet...
  2. J

    Remblokken voor CBR600 '11 wat is een goede keuze?

    ik had een vraag over remblokken. welk soort kan ik het beste nemen? Maar wat is het verschil tussen een organisch en gesinterd remblok voor de motor? ik heb iets gelezen dan gesinterd metaal in zit maar slijten dan je remschijven niet gigantisch? ik heb een CBR 600 uit 2011 en wat...
  3. J

    Magazi spiegels tekoop

    8-) sportieve spiegels tekoop van het merk Magazi zien er nog helemaal als nieuw uit. incl. yamaha en harley davidson adapter nieuwe prijs is 40 euro per stuk en 80 samen. bied maar
  4. J

    Ajko uitlaat met db killer

    tekoop ajko uitlaat met db killer past onder een CBR 600 F uit 2011 tot 2013 cb600 hornet uit 2007 tot 2013 en vast ook nog wel onder een aantal andere motoren de buis voor monteren is 43mm
  5. J

    Action cams

    hallo, ik ben opzoek naar een action camera en zit rond een budget van 250 euro. welke kan ik dan het beste nemen? zit te twijfelen tussen een go pro white en een rollei s-50. of hebben jullie nog andere aanraders? ik hoop wat informatie tekrijgen. ben voorstander van een losse accu mvg...
  6. J

    NC 700 Meeting

    hallo, hier bij wil ik graag NC 700 rijders uitnodigen voor een meeting. (Ook zijn andere rijders rustig welkom) :] Aan deze meeting plakken we ook een kleine toertocht over de Veluwe dit zijn de gegevens: Wanneer : zondag 29-9-2013 Tijd : 12 Uur Naam v/d route: Utrechtse...
  7. J

    welke uitlaat voor nc700

    hallo, ik heb een honda nc 700 s en zoek hier een uitlaat voor. ik zou wel graag een sport uitlaat willen hebben alleen dan met e keur merk. is dit er? mvg jelmer
  8. J

    Honda nc 700s/x

    Ik was eens benieuwt of iemand ervaring heeft met de honda NC serie en of dit degelijke motoren zijn. en wat jij er van vind. :]
  9. J

    Welke motor is uw favoriet?

    hallo Ik ben opzoek naar een volgende motor. maar weet niet zo goed wat. ben op zoek naar iets wat lekker sportief is 8-) 8-) . maar onder tussen moet je er ook goed op kunnen toeren. dus lange ritten maken heeft iemand een leuke tip? ook moet die betrouwbaar zijn en redelijk in...
Terug
Bovenaan Onderaan