Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jpreesink
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jpreesink

    Spiegels Yamaha

    Twee goede stevige spiegels, origineel Yamaha. https://link.marktplaats.nl/m1180518465 Hier staan meer foto's. Zijn in goede staat, maar niet perfect natuurlijk. (de grijze plastic dingen op de foto kunnen er makkelijk vanaf geklikt worden. Is puur voor de sier geweest) Bellen is niet...
  2. jpreesink

    Kent iemand deze helmen?

    Ik kon ze via de zoekfunctie niet vinden. Gaat om deze helmen: Quiet Ride Helmets Noise Reduction Helmets Mijn oorkanaal is gevoelig. Ik rijd al heel wat jaren motor, elke dag. Maar ik heb veel oorontsteking en pijn als ik rijd. De pijn wordt steeds erger. Ik kan nu niets meer in mijn oren...
  3. jpreesink

    Bijna nieuw IXS Jas EN broek maat M

    Omdat ik zo handig was een te grote maat voor mijn vrouw te kopen.... |( Staat dit pak te koop. Bijna nieuw dus, inclusief wintervoering. Waterdicht. Bieden mag beginnen bij €100,-
  4. jpreesink

    Agostini uitlaat voor Moto Guzzi Norge, Breva en Sport

    Wegens overstap van een Norge naar een Stelvio de volgende uitlaat te koop! Ik heb maar twee maanden met de uitlaat rondgereden, en de uitlaat zelf nieuw gekocht. Zie de foto's; hij is echt als nieuw. Hij is binnen 5 minuten op een Moto Guzzi Norge, Breva of Sport te monteren. Er zit een...
  5. jpreesink

    Originele uitlaten Yamaha Diversion

    Hallo! Ik heb de originele uitlaten van mijn diversion over nu ik een 4-in-1 heb gemonteerd. De uitlaten zijn in zeer goede staat. De welbekende roest onderaan is niet aanwezig. Iemand interesse? Ik dacht aan 150 euros ongeveer. Het zijn dus de dempers ZONDER uitlaatbochten. Vanaf het...
Terug
Bovenaan Onderaan