Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: deevi42
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Honda CL 350 tank en uitlaten

    Door het ombouwen van 2 motoren ben ik opzoek naar een tank van een Honda CL 350 van het jaar 68,69 of 70. De kleinere versies met de tankdop in het midden van tank. Ook de uitlaten zoek ik nog. De dempers zoek ik niet, enkel de uitlaten. Indien je iets hebt liggen, of iemand kent die dit...
  2. D

    Honda CB twin K2 en K3 onderdelen

    Door het ombouwen van 2 Honda CB 350 twins heb ik enkele originele onderdelen die ik niet meer nodig ga hebben. originele stukken: - 2 set stuurcontrols inclusief handvat en gasmagnet - 1 zijspiegel - 1 tank van K2 (1970) - 1 tank van K3 (1971) - 1 set uitlaten (zonder dempers) -...
  3. D

    Honda CB350 twin K2 en K3 onderdelen

    Door het ombouwen van 2 Honda CB 350 twin motoren heb ik enkele originele onderdelen die ik verkoop omdat ik deze niet meer nodig zal hebben. Klein overzicht vind je op mijn zoekertje: http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/overig/honda-cb-350-twin-onderdelen-217852053.html...
  4. D

    Electrischiteit vraagje Honda CB350 (1970)

    Beste forumleden Recent heb ik een Honda CB350 van het jaar 1970 aangekocht. Deze wordt verbouwd naar een 'cafe tracker'-achtig iets. Omdat er vele kabels in de electrischiteitsboom niet meer nodig zijn bij mijn custom build, heb ik besloten, om een nieuwe 'kabelboom' aan te leggen met enkel...
Terug
Bovenaan Onderaan