Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: guile
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. guile

    Hulp bij verwijderen van achterspatbord Yamaha T-Max 2011 voor kentekenhouder

    Heeft iemand ervaring met het verwijderen van achterspatbord om een kentekenhouder te monteren? Ik heb al een hugger. Hoor graag ervaringen en aanwijzingen.
  2. guile

    Welk type fitting koplampen T-Max 500 2008 - 2011?

    Ik wil de huidige 2 voorlampen van mijn T-Max 500 (2008 - 2011) vervangen door strakke witte LED's. Weet iemand de welke type(s) fittingen de koplampen hebben?
  3. guile

    Goede en voordelige motorolie Yamaha T-max 500?

    Iemand een tip waar ik een goede en voordelige semi-synthetische motorolie voor mijn Yamaha T-max 500 kan vinden?
  4. guile

    Optimaliseren Yamaha T-max 500?

    Welke mods zijn er voor de T-max te doen om hem sneller te maken? Mijn T-max (2011) heeft een Malossi racevario. Ik wil geen open uitlaat; maakt vooral veel herrie maar zet nauwelijks meer pk's op achterwiel denk ik. Ander luchtfilter haalt ook weinig uit denk ik. Is de inspuiting misschien...
  5. guile

    extra brede achterband T-max 500 (2008-2011)?

    Scootervrienden,heeft iemand ervaring met een extra brede achterband voor de T-max 500 (2008-2011)?
  6. guile

    Breedst mogelijke achterband T-max 500?

    Scootervrienden,heeft iemand ervaring met een extra brede achterband voor de T-max 500 (2008-2011)? Hoor graag !
  7. guile

    Yamaha T-Max met JCosta vario - ervaring met 18,5 gram?

    Ik heb een JCosta met 17 grams gewichten in de vario. Rijdt als een raket, maar eerlijk gezegd vind ik hem te zenuwachtig. Heeft iemand ervaring met 18,5 grams gewichten?
  8. guile

    Gezocht: omvormer 220volt naar 12volt om accu

    Weet iemand een omvormer van 220volt naar 12volt te vinden? Ik wil een motor of accu met (te) lege accu kunnen starten zonder eerst te hoeven opladen. Bestaat dat eigenlijk wel?
  9. guile

    Accu UNIBAT CTZ10S-BS / YTZ10S NIEUW € 40,-

    ACCU CTZ10S-BS nieuw in ongeopende verpakking (en niet oud). Wegens omstandigheden overbodig. Omgeving Gouda Website: Cranking power CCA: 190 Ampere Capacity AH (10hr): 9 Volt: 12 Weight: 2.80 kg Acid volume: 0.35 litri Regular charge current: 0.00 Ampere Size (millimeter): 150 x 87 x...
  10. guile

    Doet niets meer, geen stroom

    Ik wilde vanochtend wegrijden en hij doet helemaal niets meer, zelfs geen alarmlichten. Ik krijg van de acculader lampje GEEN signaal dat hij de accu aan het laden is. Wat kan er aan de hand zijn?
  11. guile

    Vervangen voetpakking, help!

    ik heb een technische vraag over het vervangen van een voetpakking van een Kymco Xciting 500 (2006). Ik heb een pakkingenset gekocht van Athena, voorbeeld: Gasket set complete P400210850227 - 96,45 EUR De pakkingen zijn allen 100% passend, maar het materiaal van de nieuwe voetpakking wijkt...
  12. guile

    Welke Navigatie / GPS met goede prijs/kwaliteitverhouding?

    Ik heb een tijd lang een gps van Chinese makelij gebruikt voor op de motor, maar helaas te veel problemen mee (niet laden, plotseling uitvallen, erg traag etc.). Zoek nu voor op mijn T-Max een goed Navigatie/GPS-systeem met goede prijs/kwaliteitsverhouding. Welke is aan te bevelen? Ben niet...
  13. guile

    Yamaha T-Max Variator: Malossi, J. Costa of Polini?

    Ik rijd sinds kort een T-max en ik ga een andere variator monteren. Ik heb goede ervaringen met een Malossi Multivar variator in mijn Kymco Xciting 500, maar ik ben benieuwd naar ervaringen met andere merken. Welke variator is aan te raden? Malossi, J. Costa of Polini? Hoor graag
  14. guile

    Motor via parallel import betrouwbaar?

    Dag leden, ik heb mijn oog laten vallen op een mooie fiets. Prijs is redelijk dus ben serieus geïnteresseerd. Na kentekencheck blijkt hij uit het buitenland te komen (waarschijnlijk Italië). Eigenaar gaf eerder aan van niet. Kan ik deze beter overslaan of ?. Op de foto ziet alles er zeer...
  15. guile

    Goede reparateur gezocht lastig startprobleem

    Mensen, ik zoek een reparateur die ingewikkelde technische storingen aankan. Omgeving Gouda, Dordrecht, Rotterdam. Geen Motoport etc. die zijn te duur. De kwestie is dat de motor (1 cilinder, 500 cc, carburateur) niet altijd start. Meestal start hij na één draai en loopt dan als een zonnetje...
  16. guile

    Glijbus voorvork Honda Shadow VT700('85)?

    Bij het installeren van nieuwe keeringen heb ik de buitenste (koperen) glijbus van een van de voorvorkpoten gemold. Het gaat om een Honda Shadow VT700 uit 1985. Weet iemand waar ik eventueel terecht kan hiervoor? Roukama (japparts) heeft er geen.. Hoor graag!
  17. guile

    Glijbus voorvork (buitenste, koper) Honda Shadow VT700('85)

    Bij het installeren van nieuwe keeringen heb ik de buitenste (koperen) glijbus van een van de voorvorkpoten gemold. Het gaat om een Honda Shadow VT700 uit 1985. Ik zoek dus 1 vervanging. Hoor graag!
  18. guile

    Hoe db killer sportuitlaat luider maken/minder laten dempen?

    Ik heb een sport uitlaat onder mijn motorscooter gehangen (http://www.mivv.it/risorse/31/606/820/KY0004B_CITYRUN_SCHEMATIC.pdf). Met db killer is ie wat te beschaafd, maar zonder is het hoofdpijnveerwkkend luid. Hoe kan ik de db killer iets minder laten dempen? Ik heb ergens gelezen dat het...
Terug
Bovenaan Onderaan