Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Robert Itr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Robert Itr

    Yamaha xt600 met 2800km 2001

    Vandaag deze Yamaha gekocht de xt600 uit 2001 met slechts 2800 km . Vraag me niet hoe het kan maar aan de staat te zien lijkt het echt zo.
  2. Robert Itr

    Koppelinghever keering honda xl600r

    Ik heb een honda xl600r uit 1989 met het rode motorblok. En wil een keering bestellen voor de koppeling hevel en kan alleen die van de xr600r vinden is dit precies dezelfde?
  3. Robert Itr

    Voorvork keering schoon maken

    Heb een klein lekje bij mn keering van het voorvork. Ze zitten er volgens de vorige eigenaar nog maar net 2 jaar in en kwam op internet een sealmate tegen om langs de keering het vuil weg te halen en zo de boel weer dicht is. Is er hier iemand die dat vaker gedaan heeft en de bevindingen?
  4. Robert Itr

    MotoGP 2020????

    https://www.racesport.nl/coronavirus-verlamt-2020-motogp-seizoen-deze-opties-zijn-denkbaar/ Alle optie s staan open.
  5. Robert Itr

    Nieuwe reclame niet normaal

    Sinds 2 dagen als ik op motor forum zit komt er een enorm reclame blok van of Vodafone of Toyota wat ik niet weg krijg of weg kan scrollen of drukken.
  6. Robert Itr

    MotoGP Amerika Austin Texas

    Ik zag dat er nog geen topic was over MotoGP Amerika. Net de kwalificatie gehad met uiteraard weer Marquez op de pole. En daarachter netjes op iets meer dan 0,2 sec Rossi en crutshlow. Hopen morgen op droog weer dan zou het nog een mooie race kunnen worden en hoop dat iemand Marquez hier een...
  7. Robert Itr

    Honda cr 125 spoel wikkelen

    Wie weet er nog een goed en goedkoop adresje om een spoel te wikkelen van een Honda cr 125 1991,in de buurt van assen Groningen. Of wie heeft er toevallig nog een goede gebruikte liggen?
  8. Robert Itr

    Favoriete rijder moto gp

    Wie is jouw favoriete rijder in de MotoGP, er wordt zo weinig verteld in bijvoorbeeld marquez zijn topic. Of heeft hij stiekem hier best een boel fans. Misschien even een poll maken? De top 3 is denk ik wel bekent.
  9. Robert Itr

    Verstappen naar MotoGP!

    https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.gpfans.com/nl/amp/article.php%3Fid%3D5551&ved=2ahUKEwit9JDDos7cAhWOmbQKHSbhClEQFjAAegQIABAB&usg=AOvVaw0HTy1l3-tjICMF57AN1CTq&cf=1
  10. Robert Itr

    Bochel in achterwiel enduro

    Ik heb in mijn crf 450 een bochel of slag in mijn voor en achterwiel. Is dit er zelf uit te halen met het opspannen van de spaken of zijn hier bedrijven voor die dit kunnen richten?
  11. Robert Itr

    Motogp Redbullring Oostenrijk Spielberg 2017..

    Morgen beginnen de kwalificatie s al weer voor een nieuwe gp ronde in Oostenrijk. Zullen de Ducati s dit jaar weer net zo oppermachtig zijn zoals in 2016,of heeft Yamaha toch wat extra power gevonden om de snelle Duucs bij te houden op de lange rechte stukken. Het weer is op dit moment niet...
  12. Robert Itr

    Carburateur honda crf 450 schoon maken

    Ik ben net in het bezit van een honda crf 450 uit 2007. Volgens de vorige eigenaar heeft de motor 5 jaar stil gestaan en loopt op dit moment niet mooi stationair. Alleen op de choke blijft ie draaien. Nou wou ik de carburateur demonteren maar dit gaat niet makkelijk. Is er een andere manier om...
  13. Robert Itr

    Carburateur honda crf 450 schoonmaken

    Ik ben net in het bezit van een honda crf 450 uit 2007. Volgens de vorige eigenaar heeft de motor 5 jaar stil gestaan en loopt op dit moment niet mooi stationair. Alleen op de choke blijft ie draaien. Nou wou ik de carburateur demonteren maar dit gaat niet makkelijk. Is er een andere manier om...
  14. Robert Itr

    GoPro Motorcycle Grand Prix of Germany

    A.s Zondag is het al weer zo ver de Grandprix van Duitsland. Wie stopt de zegereeks van Marquez. Ben benieuwd wat de Ducati s en de Yamaha s het dit jaar doen tegen de Honda s. Mijn top 5 1 Marquez 2 Crutchlow 3 Rossi 4 Doviziozo 5 Vinales
  15. Robert Itr

    Stickerset honda fireblade 900 rr

    Wie weet er nog een goed adres voor een nette stickerset voor een Fireblade uit 1995. Bij stickerset.com bieden ze een complete set aan voor 244 euro. Maar dat kan nog wel wat goedkoper toch?
  16. Robert Itr

    Wie gaan er allemaal naar de TT?

    Wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar. Voor mij is het maar 20 minuten naar het circuit,dus dit jaar maar weer is heen denk ik. Buurman heeft waarschijnlijk nog wat tribune kaarten kunnen regelen en anders gewoon op het talud
  17. Robert Itr

    Schema verlichting Honda sabre 1100 v65

    Wie heeft er voor mij een verlichting schema bedrading voor me. Ik heb de knipperlichten eindelijk goed en nou heb ik geen spanning op mijn achterlicht. Koplamp wel. Remlicht werkt wel. Dus voor een Honda Sabre 1100 v65 1984 1985. Zekering waren goed
  18. Robert Itr

    Sabre 1100 v65 knipperlichten probleem

    Ik ben in het bezit van 2 honda sabre s 1100 v65 uit 1985. Nou doet bij 1 de knipperlichten het niet. Als ik schakel blijven ze branden maar knipperen niet. Ik heb de knipper relais van de andere sabre over gezet die wel gewoon knipperd maar dit helpt niks. Wat zou het nog meer kunnen zijn...
  19. Robert Itr

    Honda Sabre 1100 v65 onderdelen gezocht

    Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen Cockpit compleet startrelais rechterspiegel rechter voetstep En vast nog wel wat klein spul. Wie weet trouwens of een magna v65 cockpitje op een Sabre v65 past?
  20. Robert Itr

    Als Rossi geen wereldkampioen wordt dan...

    Als Rossi geen wereldkampioen wordt dan...
  21. Robert Itr

    Cilinder Ktm 250 sx 1999 gezocht

    Cilinder Ktm 250 sx 1999 gezocht,als het kan compleet eventueel met zuiger.
  22. Robert Itr

    Moto gp ook bij Rtl 7 vanaf 10 april

    RTL7 verwerft ook zendrechten MotoGP Met commentaar van Frank weeink en jurgen vd goorberg RTL zendt MotoGP live uit | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Terug
Bovenaan Onderaan