Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duckman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Matzwarte LS2 Scope systeemhelm maat XS

    Nette LS2 Scope systeemhelm te koop Anderhalf jaar oud. Paar ritjes voor de kinderen gebruikt om achterop de scooter mee te gaan. Helm is netjes en schoon, amper gebruikt. Klein krasje op het vizier. Mag weg voor €35
  2. D

    Hulp nodig! Merken en types voor Woon-Werk-verkeer

    Hi Allen, Zoals het er nu uitziet heb ik vanaf 1 september een nieuwe baan en is de woon-werk verkeer afstand 20km enkele reis. Ik ben de trein wel een beetje zat en wil wat meer vrijheid m.b.t. de werktijden... Ik heb een Husqvarna TE510 voor de lol en ben me aan het oriënteren op een...
  3. D

    Tandwieltje zelf laten maken?

    Is er hier iemand actief die zelf een tandwieltje zelf kan maken of weet waar ik het kan laten maken? Gaat om het tandwiel op de foto. Is een onderdeel van een koplampwissermotor waarvan een deel is gesmolten en dus niet meer pakt. Ik wil het graag van metaal hebben of opnieuw van kunststof...
  4. D

    Klan Excess verwarmde handschoenen

    Wegens beëindiging woon-werk verkeer met de motor te koop: Klan Excess verwarmde handschoenen. maat XXL twee jaar oud maar slechts 1 winter gebruikt, in zeer nette staat! Inclusief 2 standen schakelaar voor warme en hele warme handen en bmw/motor 12v aansluiting. 75 euro
  5. D

    Aanhanger voor 2 of 3 motoren te koop

    te koop omdat ik een "gewone" aanhanger wil kopen. Afgelopen zomer voorzien van extra middengoot en nieuw betonplex. Er kunnen 2 grote motoren op en met een beetje passen en meten 3 crossers. Voorzien van bladvering en nog goede banden. Vraagprijs 245 euro. Aanhanger staat...
  6. D

    Originele undertail Kawasaki Z1000 (2003-2006) en ZX6R

    Vond bij het opruimen nog een originele zwarte undertail van een Kawasaki Z1000. Iemand interesse? Mag weg tegen elk aannemelijk bod! Zal even een foto maken en posten. Past volgens mij ook op de Zx6r modellen van 2003 en 2004. Zelfde kontje dacht ik. Verzenden zal €6,75 gaan kosten :)
  7. D

    hulp bij zoektocht naar motorscooter

    Ik ben me aan het oriënteren voor de aankoop van een motorscooter. De bedoeling is om er woon-werk verkeer mee te gaan doen als ik verhuisd ben. Wil er eigenlijk maximaal 2000 euro aan uitgeven. Maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik wil wel graag een grote cilinderinhoud...
  8. D

    Houten hobbelmotor te koop (nieuw)

    Wegens ruimtegebrek te koop: Afgelopen weekend gekregen, maar heb er echt geen ruimte voor in mijn appartementje in Amsterdam. Mag weg tegen een leuk bod. Kan evt ook verzonden worden, ding weegt 16 kilo. Verzenden gaat dan 15 euro kosten (3 euro voor met het ding naar het postkantoor...
  9. D

    Husqvarna TE SMR 510 TE510 Bigendset Big End 2004 t/m 2010

    Wegens overcompleet te koop: Nieuwe ORIGINELE Big end set voor Husqvarna TE/SMR 510. Big end past op de 510's van bouwjaren 2004 tot en met 2010 Onderdeel nummer: 8000 A4179 Is 100% origineel en nieuw in het originele doosje! Mag weg tegen een AANNEMELIJK bod!
  10. D

    Rekluse Z-start automatische koppeling Husqvarna 450 510

    Wegens overcompleet te koop: Gloednieuwe Rekluse automatische koppeling voor een Husqvarna TE/SM 450 of 510, bouwjaren 2006 en 2007. In originele verpakking met originele papieren en gebruiksaanwijzing erbij! Helemaal compleet!! Rekluse partnumber is RMS 156, Z-start clutch. Mag...
  11. D

    Nieuwe Bigend set voor Husqvarna 510 origineel!!

    Wegens overcompleet een splinternieuwe originele Bigend set voor een Husqvarna TE of SMR 510 van de bouwjaren 2005 tot en met 2010! Helemaal nieuw en in origineel doosje! Artikelnummer is 8000 A4179 175 euro.
  12. D

    Iemand enig idee wat dit kan zijn??

    Iemand enig idee wat dit kan zijn (het ding ónder het 50 cent muntje, en ook niet het stuk keukenrol :P ): Vrijdagavond gaat mijn blok uit elkaar om te kijken waar het vandaan is gekomen maar ben wel erg nieuwsgierig of iemand weet wat dit is of kan zijn. Betreft een Husqvarna TE 510...
  13. D

    2x titanium kneesliders en 1x lederen kneesliders te koop

    Wegens overstap naar Supermotard heb ik 3 setjes sliders te koop die ik niet meer gebruik. 2 paar nieuwe sliders die ik nog had liggen: 1 paar zwarte sliders met 6 titanium pinnetjes: 40 euro 1 paar lederen kneesliders, zeer slijtvast: 40 euro 1 paar gebruikte Axo kneesliders met flink...
  14. D

    Bagagetas voor passagierszadel 20 euro

    Wegens overcompleet te koop: Een hele handige bagagetas voor over je passagierszadel, hij gaat er met een ingebouwde spin overheen. Zelf gebruikt op mijn Z1000, vond het zelf altijd veel prettiger dan een rugtas. Tas heeft 25 liter inhoud en kan vergroot worden met een rits naar 35 liter...
  15. D

    topkoffer 42 liter 20 euro

    Wegens overcompleet heb ik een topkoffer te koop inclusief de bevestigingsplaat. Koffer is in prima staat, wel wat gebruikerssporen. En dan met name van het stallen en schuiven op de plank in de schuur :) Mag weg voor 20 euro ex verzenden. Is van Moto-detail (eigenlijk van Shad met...
  16. D

    Magura koppelingspomp - hoe de klemdelen los te halen??

    Iemand enig idee op welke manier ik het pinnetje kan verwijderen waarmee de klemmende delen van mijn magura koppeling aan elkaar zitten? Het lijkt een soort rolletje van ijzer, voor zover ik kan zien is het ook aan beide kanten even groot....
  17. D

    koppelingsproblemen, weet het niet meer..

    Heb het probleem ook al even voorgelegd in het Husqvarna Topic maar bedacht me net dat hier wellicht iemand ook wel 's een oplossing kon weten... Mijn Husqvarna TE510 uit 2007 heeft een koppelingsprobleem, hij ontkoppelt niet goed. De koppeling is op druk maar ontkoppelt niet, lopen met de...
  18. D

    Hepco & Becker Journey zijkoffer set

    Wegens overcompleet heb ik een set Hepco & Becker zijkoffers te koop: Het betreft dit type, past op het universele Hepco & Becker bagagerek: Met zilvergrijs paneel. • Afmetingen per koffer. • Inhoud 42 liter. • Afmetingen: 50 x 30 x 29 cm (LxBxH). Gewicht: 3,8 kg. Set kost nieuw om...
  19. D

    Nieuwe Kettingpons/breker voor D.I.D Kettingen

    Helemaal nieuw en overbodig in mijn garage :P kettingpons/breker voor D.I.D. kettingen, kost op het grote boze internet tussen de 40 en 50 euro excl. verzenden. Helemaal nieuw en ongebruikt in kunststof doosje met handleiding. Het gaat om dit type: Doe me maar een goed bod...
  20. D

    2 stuks nieuwe Michelin Enduro Competition IV

    Wegens verkeerd geleverd en helaas niet kunnen ruilen heb ik 2 enduro voorbanden te koop. Zijn helemaal nieuw! Het is de Michelin Enduro Competition IV in de maat 90/90 -21 54R € 60,00 per stuk ex verzendkosten. Ook af te halen, ze liggen in het oosten des lands. In de buurt van Almelo.
  21. D

    Wat is de bovenkant van de keerring??

    Beste mensen, Had een lekke keerring in de voorpoot van mijn Husqvarna Endurofiets. Vandaag nieuwe keerring erin gezet maar weer zo lek als een mandje.... Weet iemand hoe ik kan zien wat de bovenkant is van de keerring, heb het vermoeden dat ik 'm d'r wellicht verkeerd om heb ingezet...
  22. D

    K&N Reinigingsset 1x gebruikt €10

    Te koop wegens overcompleet. K&N Reinigingsset met een spuitbus filterolie en een fles reinigsmiddel speciaal voor K&N filters. Zit nog bijna vol! € 10
  23. D

    topkoffer met bevestiging, 52 liter voor 2 helmen

    Wegens overcompleet te koop: Shad topkoffer waar 2 helmen in passen, is goede toestand. Wel gebruikerssporen. Sleutels zitten erbij. Mag weg tegen een leuk bod.
  24. D

    visjes - sluitclips merken onderling uitwisselbaar??

    Iemand hier enig idee of de sluitclips/visjes van de diverse merken onderling uitwisselbaar zijn? Heb een DC Afam kettingset op mijn Husqvarna liggen en moet straks weer de set gaan wisselen voor offroad gebruik en wil er dan een nieuwe schakel met nieuw visje tussen hebben en kan zo even...
  25. D

    Trailtech Vapor digitale teller aansluiten toerental

    Ik heb een Trailtech Vapor teller gekocht voor mijn Husqvarna, hier zit een toerentalfunctie op die je volgens de handleiding aansluit door een kabel een keer of 5 om de bougiekabel te wikkelen. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is het signaal van de originele stekker van het originele...
Terug
Bovenaan Onderaan