Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotoRosso
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    CZ 150C 1952 inlaatspruitstuk gezocht

    Hoi! Wij hebben recent een CZ150c opknapper gekocht maar het inlaatspruitstuk ontbreekt. Er ontbreekt wel meer, maar laat dat spruitstuk nou het enige zijn dat niet te krijgen is 😂 Die van een CZ 125 a/b/c en 150 a/b/t schijnen ook hetzelfde te zijn. Mogelijk zelfs die van een CZ 351 en 352...
  2. M

    Dynojet O2 optimizer

    Goedenavond! Ik heb een MV Agusta Brutale 1078RR. Die is een tijdje geleden op de testbank geweest waarbij een milieudip te zien was. Hij liep daar erg schraal en je zag de koppelgrafiek daar ook duidelijk een dip vertoont. Waar de mengselverhouding stabiliseert trekt de vermogenscurve ook...
  3. M

    3 gele draden dynamo

    Hoi! Ik ben met mn pa een honda goldwing 1000 uit 1976 aan het opknappen. Uit de dynamo komen 3 gele draden en de vorige eigenaar heeft de boel stukgeknipt en met een kroonsteen vastgemaakt. Maakt het uit hoe om die draden komen te zitten of blaas je de boel op als ze niet op het goede kabeltje...
  4. M

    CBR125R vermogensuitdraai

    Hoi! Ik heb een tijdje geleden voor mijn vriendin een CBR125R gekocht. Hij komt uit 2007 en heeft nog een carburateur. Er zat een powerfilter op en aangezien ik niet wist of hij daarop afgesteld stond besloot ik een run op de testbank te doen. De Honda liep lekker door (ik haalde 145 op de...
  5. M

    Piaggio X9 reanimatieproject

    Ik ga hier even verder in plaats van op het topic over de X9 ervaringen. De relais van de middenbok werken allebei. We gaan iig 12 volt op de aanstuurdraden zetten, kijken of er dan wat gaat schakelen. De schakelaars worden in ieder geval ook schoongemaakt, die zullen ook wel vuil zijn...
  6. M

    Nieuw op forum

    Hoi iedereen, Ik ben Kjeld Vonk, net 19 jaar en heb een passie voor motoren, en dan met name italiaanse motoren. Samen met mijn vader knappen we oude motoren op. Op het moment zijn we bezig met een MV Agusta trel uit 1959. Motorrijden is mij met de paplepel ingegoten. Mijn vader heeft 18...
Terug
Bovenaan Onderaan