Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BertK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BertK

    Te Koop schijfremslot Oxford Boss

    Omdat er op mijn huidige motor geen alarm zit moet er voor de verzekering een ART 4 sterren slot komen. Dit slot was dat ooit wel maar volgens de nieuwe regels van ART niet meer (3 sterren). Slot is compleet met 3 sleutels en het label met het sleutelnummer voor als je ooit een sleutel moet...
  2. BertK

    Honda cb 450s

    Te koop mijn Honda cb 450s uit 1988. Ik heb deze vorig jaar gekocht om weer een motor te hebben zodat ik af en toe weer kon rijden. Heb de smaak wel weer te pakken maar wil een zwaardere motor hebben. Vandaar dat de cb verkocht gaat worden zodat er wat ruimte in de garage komt. De Motor...
  3. BertK

    Jiffy voor cb450s

    Hallo, ik ben op zoek naar een zij standaard voor mijn cb450s, die zat er namelijk niet op toen ik de motor kocht. alleen een middenbok is vrij onhandig heb ik gemerkt. Misscien heeft iemand er nog eentje in de schuur rondslingeren? Groet Bert
  4. BertK

    TK Paddock Stand

    Nu ik mijn YZF niet meer heb en voorlopig ook niet van plan ben een SS terug te kopen heb ik een Paddock Stand in de aanbieding. Het apparaat zelf ! De Haken En de adapters, die zitten er niet bij dit is maar een voorbeeld In plaats van de haken kun je er ook nog andere...
  5. BertK

    TK Paddock stand

    Ik heb een paddock stand te koop, ik heb die ooit voor de yzf gekocht maar nu niet meer nodig. Heb nu een CB met middenbok. Groet, Bert
  6. BertK

    YZF 750 R uit 1997 te koop

    In verband met het verleggen van prioriteiten heb ik geen / heel weinig tijd meer om motor te rijden. Mijn YZF 750 R is dus bij deze te koop. Bouwjaar 1997 KM stand 62.xxx kilometer voorzien van SCM goedgekeurd alarm (datatool) Dealer onderhouden Motor ziet er goed uit, banden en...
  7. BertK

    Pekelfiets gekocht

    Omdat ik het wel zonde vind om de YZF de winter door te jagen heb ik besloten op zoek te gaan naar een woon/werk-pekelfiets. En toen ik afgelopen donderdag een busje remolie ging halen kwam ik hier mee thuis...... Het is een cb 450 S uit 1989 met een onduidelijk aantal gereden kilometers. De...
  8. BertK

    BT12 SS problemen

    Hallo, Zijn er misschien mensen die met de bt12ss problemen met de grip hebben gehad, of nog steeds hebben. Het gaat dan om het idee dat er "harde stukken" in de band zitten waardoor hij in bepaalde situaties geen grip meer heeft.
  9. BertK

    30 kilometerzone

    Hier in Arnhem, maar ook elders in het land maakt men er een sport van om grote delen van de stad hele wijken te bombarderen tot 30 kilometer zone's. Wat mij opvalt is dat er bijna nergens in zo'n 30 kilometer zone wordt gecontrolleerd. Ik heb zelf de indruk dat dat is omdat de wettelijke basis...
  10. BertK

    schuldvraag bij "aanrijding"

    Vorige maand heb ik een ongeluk gehad voor de highsider de motor af... In het kort : ik reed recht door een kruising over, een wagen die van de overkant kwam en voor mij langs wilde kruisen zag mij niet (hij overzag de hele kruising niet) reed door kwam op mijn rijstrook en bij mijn poging hem...
  11. BertK

    Ik heb een nieuwe motor !!

    Na mijn ongelukje twee weken geleden voor de highsider de motor af... ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe motor en dit is hem geworden.. Ik was in eerste instantie op zoek naar een andere CBR600, de gecrashte opknappen voelde niet goed, maar ben uiteindelijk hier op uit gekomen. Had hem al...
  12. BertK

    voor de highsider de motor af..

    Tja... ook ik moest er (weer) aan geloven. Ik wilde een kruising oversteken en werd daarbij niet opgemerkt door bestel/vrachtwagentje die van de overkant kwam en linksaf (voor mij langs) wilde. Ik trok op en die aardige meneer kon de kruising niet helemaal overzien en dacht dat ie door kon...
  13. BertK

    Dynojet adresje

    Ik wil mijn cbr binnenkort laten voorzien van een dynojet kit, heeft er iemand ervaring met een goede dealer in de "buurt" van Arnhem. Heb info gevraagd bij Tolboom motors in Tiel en Kobra in Arnhem maar heb geen ervaring met beide zaken..
  14. BertK

    Klaverblad Ressen is verleden tijd :(

    Reed net vanuit mijn werk (een beetje om) over knooppunt Ressen, dacht ik even lekker een paar bochtjes mee te pakken maar tot mijn stomme verbazing staat nu bij iedere afrit een bord 50 |( Hieer krijg ik nou ongeloofelijk de schijt van :X , als ze je niet kunnen pakken voor het gewoon...
  15. BertK

    Ik heb een nieuwe fiets

    Dit is hem geworden.. Ik heb nog even een SS overwogen, maar voor woonwerkverkeer leek dit een betere keus.. En tot nu toe nog geen spijt van gehad. De bandencombinatie ben ik nog niet helemaal over uit, er zit nu een bt10 achter :} en er zit een ME-Z1 voor :? . De BT10 ken ik al maar de...
  16. BertK

    ZZR schakelt vanzelf van de 2e naar de N

    Ik heb sinds een tijdje het probleem dat de motor bij het opschakelen van 1 naar 2 terug gaat naar neutraal. Heb de koppeling en het versnellingspookje al af laten stellen, is toen wel minder geworden maar nog steeds gebeurt het op de meest ongelukkige momenten. Het gebeurt vrijwel meteen als ik...
  17. BertK

    Yes !!!! eindelijk weer rijden

    Eindelijk, na mijn stunt op 5 augustus ( http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/8915/1) heb ik afgelopen vrijdag de motor weer op kunnen halen. De eerste tank is al weer leeg en hij rijd weer als een nieuwe. Heb wel de middenbok er af laten halen (wil niet nog een keer op mijn bek door dat...
  18. BertK

    gsxr-750 uit 1994, kopen of niet ?

    Ik heb mijn ZZR 600 vorige week tegen het asfalt gereden en zoals ie er nu uitziet is ie waarschijnlijk totall-loss (hele rechterkant ligt in puin). Ik heb al een beetje rond gekeken en mijn oog laten vallen op een gsxr-750 uit 1994 :9~ . Is dit een goede jaargang? zijn er zaken die bijzondere...
  19. BertK

    Soms zit het mee, en Soms zit het tegen

    Vandaag is zo'n dag dat het tegen zit. Ben vandaag op mijn bek gegaan. Was net wat wezen rijden op ressen. Even naar Arnhem en daar ging het mis. Stond bij een verkeerslicht om rechts af te gaan (kom ik bijna dagelijks) en het licht springt op groen. Ik trek op, zet de bocht in.... Glibber (geen...
  20. BertK

    "speling" achtertandwiel

    Gisteren maar eens aan het poetsen geslagen en even een en ander gecontrolleerd. Nou ontdekte ik dat er "speling" zat op het achter tandwiel van mijn ZZR-600. Ik dacht meteen, da's naar de klote moet vast iets vervangen worden want dat kan nooit goed zijn. Nou heb ik aan de buurman gevraagd...
  21. BertK

    De Politie je "Beste" vriend

    Gisteren even voor mijn werk van Arnhem naar Den Bosch geweest, mooi weer dus ik dacht..niks auto ik pak de fiets. De heen weg zowaar in 1 keer goed gereden (is voor mij uniek) was mooi rustig dus lekker gereden. Terug weg... Pokke druk op het stukje van Den Bosch naar de A50 toe (allemaal 80 km...
  22. BertK

    Voorstellen

    Hallo allemaal, Ik zal me ook even voorstellen, had me al wel aangemeld en hier en daar wat gepost. Ik heet Bert van de Kamp en ik heb vanaf 22 april jl. mijn rijbewijs. Ik had kort daarvoor al een motor gekocht een KaWa ZZR-600 uit 1994. (zie plaatje) Ik had er zelf niet op proefgereden, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan