Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: QuistEFE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Q

    Yoshimura, Moriwaki, Pingel etc drag & race spul

    Hallo, Ivm een overschot aan spullen... even opruimen. GSX-R 1100 motorblok (stelboutjes, dus <91) 375,- MRE / Pingel airshifter Compleet en werkend alleen geen airtank (is los 20 - 50 euro ongeveer) aangezien de tank bij mij in de achterbrug is verwerkt. Inclusief nieuwe...
  2. Q

    MPS Airshifter

    Complete en in zeer nette staat verkerende airshifter. Het is een electric over air systeem, dus kan je hem bijvoorbeeld op de claxon stuurschakelaar aansluiten zodat hij schakelt. Bij deze kit zit ook de MPS shift kill box, deze zorgt ervoor dat de ontsteking onderbroken wordt als je...
  3. Q

    Nikko Strada uitlaatsysteem GSX-R oliekoelers

    Supermooi uitlaatsysteem oa voor Gsxr 750 oliekoelers, wellicht ''nog zeldzamer'' als een Yoshi systeem. Materiaal: RVS Demper: alu Zit een mooi maar niet te hard geluid in. Heb eventueel een filmpje van de motor op de testbank. Linkje voor de foto's...
  4. Q

    GSXR 1100 voorvork & wielset

    Hallo, Ivm demontage het volgende aangeboden: (reden demontage, motorblok-schade dus GEEN schademotor die bij een ongeval betrokken is geweest) GSX-R 1100 W voorvork -compleet met vooras, T-stuk, kroonplaat en clipons. -Staat: goed, chroom ook nog netjes en poten hebben geen speling...
  5. Q

    Hyperpro stuurdemper kit Yamaha R1

    Hallo, Had hem gekocht om om te bouwen en op mijn gsxr te zetten, dit gaat echter niet passen helaas. Komt van een Yamaha R1 2001. Complete kit. http:// Het beugeltje die om de demper zelf zit is niet meer bruikbaar. Kogeltje zit los en is waar de kogel normaal inzit beschadigd...
  6. Q

    Bos slip on demper carbon

    Ivm andere demper aangeboden. lengte circa 40cm Aansluiting: 51mm Materiaal: carbon Carbon heeft een paar beschadigingen, niet echt storend. Je zou hem kunnen inkorten dan ben je er helemaal vanaf. VAST WEL ergens een E keur te vinden, dat is aan de koper :) Ik maak me niet druk om...
  7. Q

    Vance & Hines Sidewinder NIEUW

    Hallo, Ivm verkoop van mijn huidige blok ga ik deze uitlaat bij nader inzien niet gebruiken. Uitlaat heb ik zelf uit de USA gehaald voor ca 360 euro. Passend op: Suzuki GS modellen (EFE, GS 1000, 750 etc) Suzuki GSXR oudere modellen (750,1100) En nee… geen E keur… :') Er zijn wel...
  8. Q

    GSXR 750 1991 (BOS) uitlaat compl

    Ivm andere uitlaat en om wat geld vrij te maken voor een andere/nieuwe demper, bij de mijn oude uitlaat te koop. -Voorbocht (origineel Suzuki) -Linkpipe Bos -Carbon Bos demper Demper heeft paar krassen in het carbon, kort je hem in ben je het kwijt (ik stoorde me er niet aan). Foto...
  9. Q

    Banden: 2CT & Supercorsa

    Hallo, Bij deze een aantal goede banden aangeboden: Set Pirelli Dragon Supercorsa. 120/70/17 180/55/17 Minimale slijtage in het midden van het loopvlak, zijkanten praktisch niet op gereden (haren staan er nog op). Komen onder een Ducati weg van een meisje. Minimale profiel wat ik...
  10. Q

    Opzoek naar deze motor: Suzuki gsx750L MB-09-KX

    Hallo, Aangezien dit forum aardig breed georiënteerd is qua merken en modellen start ik hier mijn zoektocht. Ik ben dus opzoek naar de Suzuki GSX750L, kleur bordeaux rood en met het kenteken MB-09-KX. Het gaat echt om deze motor met dit kenteken, er staan ook andere te koop uiteraard maar...
  11. Q

    Even voorstellen

    Hallo ik ben Pepijn, 24 jaar oud :) Zoals mijn forumnaam doet vermoeden heb ik een suzuki 1100 EFE. Deze is niet voor straatgebruik maar om mee te dragracen. Momenteel ben ik druk aan het bouwen om misschien dit seizoen nog wat eerste meters te kunnen maken. Ik kijk geregeld hier op het...
Terug
Bovenaan Onderaan