Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paintmaster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paintmaster

    Ik rij motor! Waar en Wanneer?

    Beste rijders, Zoals jullie misschien weten zijn er diverse facebook pagina's die motor gerelateerd zijn zoals "de motorrijder" of " Wie rijdt?" maar omdat op beide pagina's heel veel berichten worden geplaatst over van alles en nog wat is het overzicht weg. Daardoor is het voor rijders...
  2. Paintmaster

    Ride Out - Slachtoffers vliegramp MH17

    delen, delen en delen graag. Nodig iedereen uit svp en ook via de evenementen link. Helaas heeft Facebook mij hiervoor geblokt maar wij rekenen op jullie steun. Ongeacht het weer deze rit gaat zo wie zo door! De donatie van 1 euro kan aan Arnold Klitsie worden gegeven in Nieuwegein Aanmelden...
  3. Paintmaster

    ervaren zijspan rijders gezocht

    Wie o wie heeft er een motor met zijspan? Een vriend van me heeft longkanker en is uitgezaaid naar zijn maag. Daarnaast heeft die nog andere dingen. Artsen geven hem nog 6 a 9 maanden. Ik wil graag dat hij een rit mee kan maken en dan is niks mooiers dan naast een motor zitten. Wie o wie wil en...
  4. Paintmaster

    Kawasaki GTR1000 vs BMW K1100

    Hallo allen, De GTR1000 & K1100 staan op mijn lijstje voor een proefrit. Nu vroeg ik mij af wat zijn de bekende nadelen en voordelen van de 2 motoren? Uiteraard heb ik het forum door zitten lezen maar er is zoveel info dat ik het even aan jullie ervaren rijders wil vragen. Waarom deze...
  5. Paintmaster

    GTR1000 vs K1100 graag wat support please

    Hallo allen, De GTR1000 vs K1100 staan op mijn lijstje voor een proefrit. Nu vroeg ik mij af wat zijn de bekende nadelen en voordelen van de 2 motors? Uiteraard heb ik het forum door zitten lezen maar er is zoveel info dat ik het even aan jullie ervaren rijders wil vragen. Waarom deze...
Terug
Bovenaan Onderaan