Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Barticus1981

    K1200RS-P

    Jaja, ik heb weer eens een leuke gevonden. Je kent het wel, je scrolled een beetje op marktplaats en plaatst eens een biedinkje ergens op.. en ineens krijg je een reactie terug “prima kom maar halen”. 1 foto bij de advertentie met als titel “onderdelen K1200rs met kenteken” Dus snel een...
  2. Barticus1981

    Carburateurs gsf600/gpx600r

    Ik zoek goede carburatuers voor een suzuki bandit 600 uit 1996.. Dit zouden de keihin cvk32 moeten zijn, ook geleverd op onder andere de gpx600r
  3. Barticus1981

    Mini projectje, opknappertje R1100RS

    Na een hele tijd steeds alle projectjes en opknap-topics van andere MF'ers door te lezen en te bekijken dacht ik, laat ik ook eens een poging wagen. Om een beetje tegenwicht te geven aan mijn werk als ICT'er waar ik eigenlijk alleen maar mn handen gebruik om keyboard en muis te bedienen, koop ik...
  4. Barticus1981

    hallo hier :)

    Zo, laat ik me ook even voorstellen, Ik ben Bart, woon in Heerhugowaard en heb sinds April van dit jaar eindelijk mn papiertje voor de motor en bijbehorende tweewieler :) Heb hem goedkoop gekocht, en een beetje als een rijdend project bedoeld. De motor had een paar jaar stil gestaan onder...
Terug
Bovenaan Onderaan