Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NC30Kerel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Kawasaki ZX-9R 19.500km E3750,-

    Wegens het vertrekken naar Australië, moet ik helaas mijn mooie ZX-9R verkopen, NC30 blijft. Heb er in een jaar 4500km met plezier mee gereden, touren, sportief alles kan! Motor verkeerd optisch en technisch in perfecte staat, na elke rit wassen en niet in de pekel of regen mee gereden...
  2. N

    BMW S1000RR

    Is ie gaaf of is ie gaaf? :P http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=6262&Page=1
  3. N

    Suzuki TL1000S aanschaffen

    Hallo mensen, Ik heb nu een ZX9R en wil een andere motor. Een aantal motoren komen bij mij naar boven (R1 98-02, VTR SP1, RSV MILLE, Gixxer1000) maar ook de Suzuki TL1000S. Een vriend van mij uit Frankrijk kwam met zo'n ding aanrijden en ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje verliefd ben...
  4. N

    Gaarne info omtrend aanschaf GSX-R1000 K1 (750?)

    Hallo, Ik rij nu een ZX-9R van 1997, topfiets alleen wil ik in volgend voorjaar waarschijnlijk een K1 Gixxer1000 aanchaffen (in mijn ogen de mooiste Gixxer, K3 is buitengewoon lelijk). Wat zijn de ervaringen met deze motor? Vooral op wendbaarheid en betrouwbaarheid is enige info welkom. Dat...
  5. N

    Motor gekocht! Kawa ZX-9R

    Eindelijk een echt kanon gekocht! Een Kawasaki ZX-9R uit 1997 met 15.000km!!!! In absolute nieuwstaat, van 1ste eig. geweest met Laser uitlaat, H1 Xenon koplamp, LED achterlicht en knippers voor en achter en een Dyno kit. Ben er zeer blij mee, rijdt als een trein, KANON, stuurt zeer...
  6. N

    Gevraagd: Aprilia RSV Mille van 1999-2000

    Heb je een mooie schadevrije Mille te koop die weg mag voor E.4000,-? Mail dan naar barry_essex@hotmail.com. Aantal vereisten: Schadevrij! Onderhoud bekend. Kmstand niet heel belangrijk, wel staat van motor! Liefst volledig origineel. Alvast bedankt! Groeten, Ronald
  7. N

    Zwarte 125cc 6spd 40pk Racekart

    Hey mensen op MF, Ik heb mijn racekart te koop staan, 65kg en 40pk is leuk! :9 Ik heb de advertentie op marktplaats staan, link: http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/kartsport/39249479.html? Zit op een andere PC en heb de foto's niet. Groetjes. :W
  8. N

    Aangereden, schade, huurmotor!>?

    Geache mede MF-ers. Ik ben gister aangereden door een collega motorrijder (SP1)....we zijn er beide lichamelijk goed af gekomen, maar de motoren niet. Bij mijn motor is de rechter voetsteun compleet afgebroken en staat de kont scheef (subframe dus krom) en als misschien is er iets met de...
  9. N

    170+pk SS killer

    http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4619&cache=no In 9,9sec op 235km/h.....volgens mij zegt dat genoeg.
  10. N

    2007 CBR600RR?

    Wat vinden jullie er van? :9~ (op 2e pagina de final versie)
  11. N

    Leuke gegevens over de 1000s

    Vond dit ergens, kijk hoe snel die MV is! :} Aero! I found this comparetive test on the net. It is from a Romanian bike mag. but the data speeks for itself. The bikes tested: Honda Fireblade 115 kW(156 CP) la 11.100 rpm 106 Nm la 8.500 rpm Kawasaki ZX-10R 122 kW (166 CP) la 11.700...
  12. N

    CBR1000RR Ten Kate?

    Ik kwam dit ergens tegen, is dit de Ten Kate uitvoering ofzo? Die heeft toch ook 200+ pk's en moet ook 300++ ECHT lopen? Zijn hier ook mensen met een Ten Kate Blade? Zou ik graag willen weten, Thanx. :} Honda CBR 1000RR FireBlade overall length · overall width · overall height · wheelbase...
  13. N

    Aan-uit effect? IIG zwaar klote, vermogenverlies!

    Mijn motor is nu vol wermogen en als ik vol gas geef boven 10000tpm dan hapert ie soms zeg maar, even vol vermogen, ff nix, dan wel weer (allemaal heel snel achter mekaar). Bij een topsnelheid run bleef ie bij 200 een tijdje staan en ineens liep ie door naar 225. :? Wat kan dit zijn? Bougies...
  14. N

    Nieuwe pijp! (Talon Titanium Oval)

    Vanmiddag mijn Talon Titanium Oval gemonteerd, moest de originele doorzagen en de stepjes verwijderen, anders paste de (dikkere) pijp niet. Net al ff een stukje gereden en het geluid is echt.... :9~ Ongelooflijk lekker. Onder de 7000 toeren is t net een dikke V-twin en daarboven gaat ie niet...
  15. N

    Bandenkeus NC30

    Ik heb sinds ik deze motor al heb problemen met de bandenkeus wat voornamelijk komt door het 18inch achterwiel. Er zijn 3 achterbanden leverbaar alle van Bridgestone: BT-010: Goede band, veel grip, stabiel en ging 12000km mee. BT-014: Rotband, minder grip dan 010, minder stabiel (zoekerig) en...
  16. N

    Stuur slaat

    Als ik vanaf 70-80 me stuur loslaat gaat ie trillen en beetje slaan zeg maar. :X Deed ie nooit, maar sinds ik een nieuwe voorband heb doet ie t, alleen heb ik m er nu ong 2000km onder en t is net of t erger wordt. Moet ik ff opnieuw laten balanceren? Bedankt.
  17. N

    ZXR750 of ZX-7R of YZF750R of GSX-R750?

    Als mijn 25KW periode er opzit zit ik tussen deze motoren te twijfelen. De prijs moet zo rond de 4000euro liggen en de km stand niet meer dan 40000km. Ik wil alleen een Gixxer vanaf 96 (Srad dus) omdat ik die ouwere spuuglelijk vind. Mijn gedachten over de motoren: ZXR750 (vanaf 92) Mooie en...
  18. N

    Het grote BMW K1200S Topic!!!

    Ik vind m zo geil he!!! :9 ` En dat zeg ik niet omdat ik verkoper bij BMW ben! ;) Als ik eerlijk ben is het de eerste BMW motorfiets die ik daadwerkelijk mooi vind, twas ff wennen, maar nu ik m in t echt gezien heb in het zwart/geel ben ik totaal verkocht! :} FF sparen nog..... Me pa wil graag...
  19. N

    WAT een EIND!!!!!!!

    SUPER! :9~ Wat vind jij? Rossi eerlijk? Of Gibernau winnaar? Ik denk; ITS ALL RACING BABY! WAAAAAAAAAAAANzinnig!!!! :P :P :P :}
  20. N

    VFR start niet

    Ik ben bezig me VFRretje helemaal schoon te maken, tank eraf, kraantje dicht, slangetjes eraf etc.....maar nu heb ik alles er weer opgezet, start ie ff, loopt ze een minuut en houdt ermee op, nix meer. Ik haal de tank eraf, komt er ineens nix meer uit het kraantje, nix geen benzine, als ik m nu...
  21. N

    Waarom zouden Kawasaki en Suzuki minder zijn?

    Kawasaki en Suzuki werken samen, ja het is zo. Komt omdat ze allebei samen nog niet zoveel produceren in een jaar als Honda in een maand. Maar ik vraag me af waarom die 2 merken zoveel minder zijn dan Honda en Yamaha? Ligt het aan de kwaliteit? Of de motoren zelf? Of iets anders? :? Ik denk dat...
  22. N

    Ik mis

    De geur van een frisse Juni-morgen en dat je motor voor je klaar staat om bereden te worden. De geur van je leer dat ff op je motor ligt in de brandende zon nadat jij ff gezwommen hebt in een Franse rivier. De geur wanneer het heel ffkes geregend heeft na een week 30 graden hitte. De geur van de...
  23. N

    Mooiste open SS lijn?

    De Busa en ZX12R zitten er ook bij omdat die ook erg extreem zijn. De Twins horen eigenlijk in de Superbike catagorie, maar ik weet veel mensen die graag op de Twins stemmen. Honda CBR1000RR Kawasaki ZX-10R Kawasaki ZX-12R Suzuki GSX-R1000 Suzuki GSX-R1300 Hayabusa Yamaha YZF-R1 Truimph Daytona...
  24. N

    Info over afstelling vering NC30

    Ik wil graag wat info over hoe je de vering en demping van de voorvork en achterschokdemper van een 92er(!!!!! dus volledig instelbaar) NC30. Ik wil hem namelijk veel harder hebben, tis net of ie ook steeds zachter wordt. Ik heb wel een idee hoe ik het moet doen, maar als iemand er meer ervaring...
  25. N

    HAAAAAT

    Lucht hier je hart over de Nederlandse 25KW regeling om de beginnende motorrijder (ohnee! JONGERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onder de 21 alleen natuurlijk, want als je 21 bent kan je wel een R1 handelen met scooterervaring) te martelen. Kus.
Terug
Bovenaan Onderaan