Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Uitlaat demper R1

    Past een akrapovic demper van een R1 2002 op een 98-99 model? Grt
  2. B

    Tarozzi rem schakelset universeel

    nieuwe set van Tarozzi in zwarte kleur, nog in de doos. Weg wegens verandering van plannen ik heb er 119 euro voor betaald, doe een bod
  3. B

    4 in 1 CB 500 gezocht

    Iemand die nog een 4 in 1 uitlaatcollector teveel heeft voor een 500 ?
  4. B

    Nog een CB 500 caferacer

    Vandaag eindelijk begonnen aan de afbraak van m'n CB. Hoe meer ik demonteerde hoe groter mijn verbazing. De zogezegd vernieuwde kabelboom is te zien of de foto's. Verder een olielek aan de oliepomp ontdekt, waarschijnlijk dichting ? Geribd ontstekingsdeksel is gebarsten door de vast aan te...
  5. B

    onderdelen uitwisselen cb500/550 four

    Hoi, voor mijn project heb ik nog een donorblok van een 550 liggen, ik vraag me af welke stukken kunnen overgezet worden op het 500 blok, daarbij denk ik aan versnellingsbak en cilinders. Ik wil graag de look van het 500 blok behouden en daarom wil ik niet het gehele blok wisselen. Iemand...
  6. B

    750 four velgen in de 500 Four

    Voor mijn caferacer project zoek ik originele velgen en naven, weet iemand of de 750 Four velgen gelijk zijn aan de 500 velgen ?
  7. B

    nieuw lid

    Hoi iedereen, eventjes voorstellen.... Na jaren op allerlei verschillende motoren te hebben gereden heb ik in maart dit jaar besloten om er volledig mee te stoppen. Dit heb ik toch 3 maand kunnen volhouden . Laatst een Honda CB 500 four gekocht om een caferacer project mee te maken. Ik zal...
Terug
Bovenaan Onderaan