Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ®win
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ®win

    .

    .
  2. ®win

    formaat plaatjes aanpassen

    In het verleden kon je de weergave van plaatjes in grootte beperken door de voorafgaande tag [img width=450] waarmee het plaatje met een max. breedte van 450 pixels werd weergegeven. Op www vind ik dat deze tag in in courante BBcode versies [img width="450"] is (met aanhalingstekens). Echter...
  3. ®win

    Verkocht: 3 delige aluminium kofferset BMW R1200GS Adventure LC ('14 - '18)

    I.v.m. aanschaf andere kofferset biedt ik mijn 3-delige aluminium kofferset voor een BMW R1200GSA LC te koop aan. De zijkoffers zijn zonder slotcilinders. De topkoffer is compleet, voorzien van slotjes en een rugkussen voor de passagier. Nieuw kost deze set ruim € 1320 (zonder slotcilinders in...
  4. ®win

    Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

    Wederom een nieuw deeltje; we kunnen weer verder. *O**O**O**O**O**O* Het grote GS-topic - deel 33 *O**O**O**O**O**O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe', onderaan het post-venster. :]:]Activiteiten:]:] Wat hebben de GS'ers gezamenlijk...
  5. ®win

    Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

    Zo, het volgende deeltje alweer; we kunnen weer verder. *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 32 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe', onderaan het post-venster...
  6. ®win

    Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 31 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :] Wat hebben de GS'ers gezamenlijk...
  7. ®win

    Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 30 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :] Wat hebben de GS'ers...
  8. ®win

    Het grote GS-topic deel 29 - On (or off) the road again..

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 29 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :] Wat hebben de GS'ers...
  9. ®win

    Conti TrailAttack2 voorband 120/70 R 19 (o.a. R1200GS LC)

    Wegens het overstappen naar TKC70's kort nadat de voorband was vernieuwd heb ik de TrailAttack2 voorband te koop; 120/70 R19 M/C 60V TL. Heeft slechts 600 km onder de motor gezeten. Niet meer te koop.
  10. ®win

    Het grote GS-topic deel 28 - Préparations pour les vacances

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 28 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :] Wat hebben de GS'ers...
  11. ®win

    Het grote GS-topic deel 27 - nog ff nazomeren

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 27 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :] Wat hebben de GS'ers...
  12. ®win

    Het grote GS-topic deel 26 - op naar de zomer

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 26 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :] Wat hebben de GS'ers...
  13. ®win

    Het grote GS-topic deel 25

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het grote GS-topic - deel 25 *O* *O* *O* *O* *O* *O* Wil je ook in de OP, post dan een foto die: Maximaal 600 pixels breed is Gehost is op MF, via "voeg afbeelding toe", onderaan het post-venster. :] :] Activiteiten :] :]...
  14. ®win

    28 liter BMW topkoffer div. modellen (R, F en K)

    Wegens verkoop van de K heb ik een kleine BMW topkoffer met een inhoud van 28 liter te koop. Deze past op meerdere modellen, zoals R1200R, R1200RT, R1200ST, F800ST, K1200GT (va 2006), K1300GT, K1600GT(L). Koffer is z.g.a.n. en kostte nieuw meer dan € 300. Er zit een losse slotcilinder bij, die...
  15. ®win

    Garmin lifetime update 2013.20 West-Europa beschikbaar

    Zoals gewoonlijk via MyGarmin en via de lifetime updater te downloaden.
  16. ®win

    Te koop voor K1200GT va. bj. 2006

    Wegens verkoop van de GT heb ik te koop: - Givi topkofferhouder E193 voor R1200RT en K1200GT ‘06+: € 70,- nieuwprijs. Vraagprijs € 30,- niet meer te koop ...
  17. ®win

    Gratis af te halen: Moto73 jaargangen 2004 t/m 2007

    compleet. Wie eerst komt die eerst maalt. Graag via PB
  18. ®win

    PIAA wedge base ledlampjes (2) voor bij xenon

    Heb ik vorig jaar gekocht (€ 29,-) maar vind ze te blauw voor combinatie met mijn xenon (6000K). Passen perfect bij xenon verlichting van 8000K of 10000K. Op elk lampje zitten twee superled's, één blauwe en één witte. Lampjes zijn uitermate bestand tegen trillingen. Bij interesse graag ff PB
  19. ®win

    Stabiliteitsproblemen STX1300 nog niet opgelost?

    Van Motorcyclenews.com Police withdraw Pan over safety concerns By Steve Farrell Politics & the law 14 May 2007 17:04 Police across the country have stopped using Honda Pan Europeans following safety recommendations by the Association of Chief Police Officers (ACPO). The step...
  20. ®win

    Verkeerde nick sinds vorige crash

    Ik had dus in het topic dat daar voor aangemaakt was gemeld dat ook mijn nick een fout bevat, ter correctie. Blijkbaar was deze nog niet behandeld voor de laatste crash. Het bewuste topic is verdwenen, dus bij deze: Kan ®win worden teruggezet naar ®win ? Alvast bedankt.
  21. ®win

    Firmware 4.60 voor BMW Navigator II beschikbaar

    Hier te downloaden.
  22. ®win

    GPS: BMW Navigator II base software v. 4.40 ...

    ... hier beschikbaar (van de BMW Motorrad site). In verband met het gehalte BMW lezers maar ff hier geplaatst.
  23. ®win

    Mapsource 6.8

    Hadden we net de NL vertaling voor Mapsource 6.7, komt Garmin met versie 6.8 -O- :+ Vanaf heden HIER te downloaden (11,80 MB).
  24. ®win

    Mapsource 6.7

    Voor degenen met een Garmin: Mapsource v6.7 is beschikbaar. Open Mapsource, ga naar Help -> Check for software update.. Na acceptatie begint de download.
  25. ®win

    Opvolger K1200GT

    BMW gaat z'n gamma op basis van het nieuw K-blok uitbreiden met een toerversie. Hier en hier respectievelijk een engelstalig en een spaanstalig pdf bestandje (scan van een tijdschrift). De plaatjes doen me sterk denken aan de camouflages van de R1200RT van een klein jaartje terug.
Terug
Bovenaan Onderaan