Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    Vreemd geluid Honda VT1100C 1989

    Gisteren viel het mij tijdens het rijden ineens op dat ik laag in de toeren een raar hoog "tjilpend" geluid aan de linkerzijde van de motor hoor, het is niet al te hard en het valt vooral op als je afremt op de motor of heel langzaam op het gas gaat, als ik rustig rijd op een constant toerental...
  2. C

    Achterlicht of achterlichtglas Honda VT 1100

    Het achterlichtglas van mijn VT1100 heeft besloten verder door het leven te gaan zonder mij. De leegte die dit achter heeft gelaten zal moeten worden opgevuld anders zal het nooit meer hetzelde zijn. Ik ben dus op zoek naar een achterlichtglas of een compleet achterlicht voor een VT1100c...
  3. C

    Doorgereden na aanrijding - Kan motor-forum wat betekenen?

    Nee niet voor mijzelf, zag zojuist een twitter bericht van Piet Kats, werkzaam in de politie regio Rotterdam: Link naar het bericht IK heb een bloedhekel aan doorrijders en mensen die op welke manier dan ook schade veroorzaken en in dit geval zelfs letsel maar doen alsof hun neus...
  4. C

    Voorstellen

    Ook maar eventjes voorstellen dan, Ruben, 34 jaar uit de Achterhoek. Sinds een 3-tal weken aan het lessen met als doel ergens het eind van de zomer een leuke custom/chopper te kunnen aanschaffen om heerlijk te kunnen uitwaaien.
Terug
Bovenaan Onderaan