Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bfly
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bfly

    is een yamaha yzf 600 R Thundercat iets voor mij? (Ben klein

    Hi, Vraagje. Ik ben vrij klein (1.67) en wil een beetje sportief rijden. Nou vind ik zo'n thundercat heel tof (komende aanwinst wordt m'n eerste motor), alleen weet ik dus niet goed of ik wel met mn pootjes bij de grond kan. Ik weet wel van verlagen etc, alleen daar heb ik bij een proefritje...
  2. Bfly

    Iemand die het wel weet?

    Ik heb een leren broek met suede vlakken op mn bovenbenen. Nu wil ik em even goed in de was zetten, alleen weet ik niet goed wat ik met die suede vlakken aan moet... Iemand een idee?
  3. Bfly

    beetje moster na de maaltijd

    Hi, zie ik ineens dit nieuwe-gebruikers-gebeuren! (Zit inmiddels al een paar weken op het forum rond te neuzen enzo). Dus bij deze toch even voorstellen: Jongedame van 26, docent op het mbo, ben nog aan het lessen, heb gister mn laarzen gekocht en heb nu eindelijk alles compleet behalve het...
  4. Bfly

    Tips nodig voor leren broek

    Vraagje: Wat is de beste manier om een leren broek in te lopen/wat op te rekken? Hij zit staand nu goed, maar ja, das zo lastig tijdens het rijden... Ben hem nu thuis aan het dragen, maar met deze temperaturen, mwa... Er zit suede op de voorkant, dus ik dacht: eerst in...
Terug
Bovenaan Onderaan