Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NOSfearatu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NOSfearatu

    Geen foto's en avatar meer te zien...

    Hoi. Sinds een weekje zie ik amper nog avatars en foto's van members. Eerst dacht ik dat het aan m'n s20 lag die redelijk op/vol etcetera is. Echter m'n nieuwe mobiel laat hetzelfde zien..... anybody?
  2. NOSfearatu

    Motorzaak open 2e kerstdag?

    Voor morgen dacht ik even een zaak langs te gaan. Even er lekker uit en beetje kijken. Nu zijn de grote zaken vaak eerder open..maar alles lijkt dicht? Of ben ik kippig en zie ik er over heen?
  3. NOSfearatu

    Help ik heb lucht nodig en nee mag niet veel kosten.

    Voordat ik tig vb krijg van grote vaten en quadro opstellingen van meerdere cilinders....het volgende. Ik zoek een simpel compressortje die de bandjes van mn Kids, zwembadje etc etc kan oppompen. Maar...ik doe ook vaak met perslucht mn brommer drogen. Ipv doekjes etc etc. Ja ik ben lui...
  4. NOSfearatu

    schade en ellende met motorzaak cor van heerdt motoren

    Beste, Ruim een aantal maanden terug heb ik gezocht naar een motorzaak die ervaringen heeft of had met italiaanse motoren. Gezien ik in kop Noord Holland woon was afstand wel een dingetje. Het moet goed maar om nou 500 km te rijden..dat wilde ik niet. Na diverse zoektochten, emails belletjes...
  5. NOSfearatu

    Akra veren voor slipon systeem gezocht

    Ik zoek 3 veren voor mn termi systeem De originele opgemeten en is 85 mm tussen de haakjes. Niet uitgetrokken dus. Er bestaan korte en lange. Wie o wie heeft er 3 lange.... Liefst ongebruikt vanwege vers... Nee..geen aliexpress graag :)
  6. NOSfearatu

    Motorbroek maat M. In nette staat

    Bij deze een motorbroek met bretels. Te verwijderen indien nodig. Maat m. Voor iemand van rond 1.80 geen probleem.. Zit protectie in. Mag weg voor een zacht prijsje. 35 euro??
  7. NOSfearatu

    Motor importeren Engeland.

    Mogelijk wil ik een motor uit Engeland halen. Nu speelt corona al een vervelende rol.... maar kan je de motor zo meenemen uit bv engeland? Overschrijven gaat daar anders lijkt mij?? Heb van alles gezocht en lees van alles. Maar niks met corona bv... mag je bv zakelijk wel UK in...?? Die persoon...
  8. NOSfearatu

    onderpakje

    Ben op zoek naar een nieuw onderpak. Heb er nog 1 uit mn race tijd van cover maar die is al een tijdje toe aan vervanging. Ik heb normaal altijd alles van alpinestar maar twijfel aan die roze van hun. Geen rits in het midden. En geen bandjes om je handen en voeten. Die van revit is meen ik weer...
  9. NOSfearatu

    Gashendel van yamaha r1 2004-2006 gezocht

    Ola! Ben op zoek naar een gashensel van een r1 uit 2004 en 2006. Iemand?? Mvg Bas
  10. NOSfearatu

    Yamaha r1 gashendel uit 2004 tm 2006 gevraagd.

    Ola! Ben op zoek naar een gashensel van een r1 uit 2004 en 2006. Iemand?? Mvg Bas
  11. NOSfearatu

    ducati 900 ss gevraagd

    ben op zoek naar een ducati 900 ss vanaf modeljaar 1991 tot het jaar dat ze de IE uitbrachten. liefst niet versleuteld en in nette staat. tuurlijk zullen er gebruiker sporen opzitten. blok mag een bigbore hebben..maar hoeft zeker niet. km stand is niet heel belangrijk. Als de waarde er...
  12. NOSfearatu

    frame met kenteken gevraagd oldtimer

    Ben op zoek naar een frame van een oldtimer met kenteken. De echte oldtimer...dus van 40 jaar of ouder op de dag van 1 januari 2015 Dus tot 1975.
  13. NOSfearatu

    diamond bandenwarmers

    diamond bandenwarmers. gebruikt op mn r1 destijds. met de hele dikke worsten zoals 200s zal het spannend worden. 180/55 en 190 ging wel gewoon. inc transportkistje. vrprijs 125 euro
  14. NOSfearatu

    bij opruimen kwam ik wat oude stickers tegen. ..

    iemand intresse? anders in de prullenbak
  15. NOSfearatu

    Motor verkopen via ebay..help?

    Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ook veel gezocht op googlevriendje..maar kom er niet uit. Ik wil, denk ik, een motor verkopen op ebay usa of ebay UK. Ik ben bekend met ebay..zowel verkoop als koop, maar met voertuigen heb ik geen ervaring. Wie wel..en kan mij wat dingen uitleggen? Het is...
  16. NOSfearatu

    2 stersessies landelijke motordagen zondag 21 april

    Omdat mijn motor nog in onderdelen ligt kan ik niet mee doen met de LM 2013. Ik heb voor de zondag 2 sessies staan die dus verkocht worden. het gaat om sessie 10 om 13.55 en om sessie 11 om 14.45. Als je geintresseerd bent omdat het vol is mag je een pm sturen of hier in het topic reageren :)
  17. NOSfearatu

    160/60- 17 pirelli supercorsa gevraagd

    Heeft er iemand nog een 160/60-17 diablo of dragon SC liggen ? sc1 of 2?? Nieuwe kan ook.. Maar om nou voor 3 sessies op circuit nou een nieuwe te kopen vind ik zonde. Brandt los... :)
  18. NOSfearatu

    Suzuki GSXF 600/750 voorwiel aangeboden

    Te koop aangeboden: Voorwiel in goeie staat. Niet krom oid. Past oa in 1989-2001 gsxf600-750 1985-1987 RG500 Eerste modellen SV650 ?
  19. NOSfearatu

    Suzuki RG500 complete voorvork aangeboden

    Omdat ik een andere voorvork in mijn Suzuki RG500 gebouwd heb heb ik de RG500 voorvork niet meer nodig. De voorvork is compleet met T-stuk en kroonplaat. Hoef niet de hoofdprijs ervoor te hebben.
  20. NOSfearatu

    Suzuki SV650, gsxf 600/750, bandit remschijven te koop

    Bij deze bied ik een set originele remschijven aan welke van mijn motor afkomen. Beide schijven zijn recht en zijn dik genoeg om er nog vele km's mee te rijden. Passen op: gsxf 600/750 van 89-2001, RF600R, bandit 400's en de eerste modellen SV650 natuurlijk. Liggen niet in de weg maar...
  21. NOSfearatu

    Gilles GP light clip ons

    Omdat ik ze na diverse pogingen no way passend krijg op mn motor probeer ik deze te verkopen en er een kleinere maat voor terug te kopen (inmiddels gevonden). Zijn alleen uit de verpakking geweest. Uiteindelijk niet mee gereden/op de motor gezeten. Inc doos en materialen en de Inbus sleutel...
  22. NOSfearatu

    Kickstarter Suzuki RM 250 1997

    Ben op zoek naar een kickstarter van een soes rm 250 uit 1997. Tis een alu versie die mijn stalen gaat vervangen. Mag vanaf 1996 tot iig 2004 zijn (zijn hetzelfde) Hoor graag wat :)
  23. NOSfearatu

    Nieuwe staalomvlochten remslangen

    Heb een nieuw setje staal omvlochten remslangen te koop. Kleur is zwart en de banjofittingen zijn ook zwart. lengte (dus inc banjo ogen) = 75 cm, 71 cm en 65 cm. De 66 is voor de achterzijde. de andere 2 zijn voor de voorzijde (logisch :+) en hebben 45 graden koppelingen erop zitten zodat...
  24. NOSfearatu

    remvloeistof reservoir met slang

    Iemand hier die nog een remvloeistof reservoir heeft liggen met stuk slang eraan? Heb er een nodig voor mn radiale rempomp. Zonder remt zo moeilijk Tis een radiale van een r1 2005 mocht iemand dat willen weten. Mag van een schade motor oid komen. Als ie maar niet bruin is inmiddels en...
  25. NOSfearatu

    Suzuki 600 cc motorblok te koop

    Suzuki 600 cc motorblok te koop inc dynamo en starter erop. Komt van een 600 GSXF af van 1999 en past op meerdere jaargangen. Gezien suzuki eigen passen veel delen ook op een bandit 600 of andere modellen. Kmstand bij demontage was 45000 km. Voor 200 euro mag het van eigenaar verwisselen :)...
Terug
Bovenaan Onderaan