Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RijNooit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RijNooit

    Stuurdemper montage spullen / Kit

    Heb een WP Stuurdemper en een voorvork van 57mm USD (KTM / WP Vorkje) en een CBX waar het dan weer op moet gaan passen. Kortom, ik heb een kitje nodig die mij op weg gaat helpen. Kan zelf ook wel wat maken, maar eerst kijken of iemand mij snel op weg kan helpen! *O*
  2. RijNooit

    Benzinepomp BMW K750 K100 K1

    Zoals de titel het al aangeeft, zoek ik een benzinepomp voor een K serie BMW Heb je een werkende; geef dan aub een gil!
  3. RijNooit

    Smurrie - Aanslag uit de tank

    Ik heb het allemaal al gelezen qua tank cure, en citroensap/water en schoonmaakazijn/zout/water, maar toch nog niet veel wijzer. Wat werkt nu het snelst en het meest effectief? Mijn tank heeft eigenlijk geen roest (nouja, beetje rond de bouten van de benzine pomp), en de rest is spik en...
  4. RijNooit

    Lassen aan remschijf

    Lassen aan een remschijf... jaja, dat lijkt mij een best eng verhaal. Maar misschien heb ik het fout en is het wellicht wel mogelijk. Nu heb ik op mn project een Pan European schijf gemonteerd. Zo ziet zo'n ding eruit Hierbij lijnen 2 van de 4 gaten prima op, mbt de Honda NX650...
  5. RijNooit

    Ebay-setje kopp. En remhandel/pomp, is dat wat?

    7/8" Universal Front Master Cylinder Brake Clutch Levers Sport Street Bike Gold | eBay Natuurlijk, remmen als een dikke brembo pomp zal het niet doen, maar zou je erop kunnen vertrouwen??? Iemand ervaring met zoiets. Ik zoek een leuk setje voor op mn projectfiets, maar wil niet dat de...
  6. RijNooit

    DIY Turbo

    Nee, het is nog geen vrijdag, maar zat wel te denken of dit nu bij off-topic hoorde of bij techniek. DIY.Turbo-500. Mini cars. motorcycle. electric turbocharger. In order to promote air flow through the power turbine to increase engine breathing capacity of the products to improve...
  7. RijNooit

    Een simpel dempertje met linkpipe (schade, krassen etc mag)

    Ik zoek gewoon iets simpels dat ik op mn cbr600f kan maken. Demper mag schade hebben, krasjes etc. Ik vind het leuk om er zelf wat van te maken :) Linkpipe diameter circa 49-51mm bij de aansluiting op het spruitstuk (dus onderaan) Heb je wat liggen, laat het me weten!
  8. RijNooit

    160 achterbandje en uitlaatspruitstuk cbr600f f2 p25

    Zoals de titel luidt.... Heb je wat, let me know :) *O*
  9. RijNooit

    Het Algemene Las Topic

    Ik ben van plan om te starten met lassen, maar hoe begin ik? - Wordt het MIG of juist TIG? - Waarom de ene wel, of juist niet? - Stel, ik heb mn keuze gemaakt, welke merken zijn goed? - Moet je gelijk een diepte investering maken, of is een 2dehandsje ook wel goed? - Kan je het zelf...
  10. RijNooit

    Ook hier gaat de schuur leeg

    Ik heb allerlei spullen liggen van de ZX10R t/m Cagiva Freccia 125 t/m Honda CB250 ('74) t/m NX650 t/m universeel Bieden mag natuurlijk gewoon. Maar aangezien iedereen altijd een prijsindicatie wilt, heb ik er wat prijzen bij gezet We beginnen bij de ZX10R 1400km oude Y-pijp (titanium)...
  11. RijNooit

    160/17 bandje (Sportief)

    Mag ex-circuit zijn. Schiet maar raak (liefst via PM)
  12. RijNooit

    Spaakvelg 32 spaaks, waar een 160 bandje op past

    Zoals de titel het al verklapt, ben ik op zoek naar een velgje met 32 gaatjes. Velgen zijn veelal 36 spaaks, dus ik ben heerlijk op een speurtocht naar een velg met 32 spaken en waar een 160 band op past. Wie maakt mij blij? *O*
  13. RijNooit

    NX 650 Project: Bobber meets Supermoto meets Café Racer

    Na vele NXjes in mn bezit te hebben gehad en ze altijd geweldig te hebben gevonden, heb ik besloten er maar weer 1 te kopen. :+ Alleen dit keer wordt het spannend, want ik ga er namelijk een enorm vette bike van maken! O ja? Ja! Nu ben ik geen Picasso, nee echt niet, maar ik heb de...
  14. RijNooit

    Koplamp Triumph 675 Daytona (ideaal voor streetfighters)

    Zoals de titel luidt een koplamp voor origineel een Daytona 675 (ik geloof ) 2009+ De lamp is echt niet van nieuw te onderscheiden en ik zou deze eerst gaan gebruiken voor een streetfighter, maar sla de oldskool weg in, en daar past deze lamp natuurlijk niet echt tussen :+...
  15. RijNooit

    NX650 delen (erg veel en netjes)

    Ik heb onlangs deze motor gekocht. Ik ga er een café racer / custom project van maken en ga er veel overhouden. Kortom, als je nog het onderstaande zoekt, geef een gil! - Alle kappen - Tank - Bescherming bij voorwiel - Zadel (1cm snee in) - Dempers - Duo steunen - KM teller -...
  16. RijNooit

    zelf lederen Bobber (custom) zadel maken

    Hi, Ik wil zsm gaan beginnen aan mn projectje en het wordt GEEN bobber :+ Maar, er zal wel zo'n soort zadel op moeten gaan komen. Voor het idee qua zadel: Weet iemand waar je dat soort leder kan halen? Of het moeilijk te bewerken is? Kan en klare seats kosten al snel 200...
  17. RijNooit

    Oldskool Lederen zitje + setje 17inch spaakvelgen

    Zitje in de zin als: Velgen, tja gewoon een 17 inch spaakwielen set. Liefst in bandenmaat 120 voor en 160 achter. Heb/weet je wat, pm/mail aub!
  18. RijNooit

    Motor loopt niet stationair en ploft

    Opgelost :)
  19. RijNooit

    Simpele ééncilinder motorfiets voor project (schade mag)

    Ik zit dan te denken aan motoren als: Honda NX650 Dominator Honda SLR 650 Kawa KLX 650 Kawa KLR 650 Suzuki DR 650 Off-roaders dus... Hoe goedkoper, hoe beter, want hij gaat toch uit elkaar. Schade maakt dus ook niet uit :) Hit me!
  20. RijNooit

    Mooie goedkope basis?

    NEE, ik heb hier niets mee te maken, maar ik zoek nog wel eens op het wereldwijdeweb naar motoren :) Gewoon een heads-up :] http://www.tweedehands.nl/motoren/motoren/bmw/bmw-3x-motor-350-p-st-137456130.html?qq=loop&pcpl=&pc_id=&afd=motoren Scheffers kan er wat van maken, dus wie weet...
  21. RijNooit

    (KTM) Blok

    Jaja, ik zoek er één! Het is voor een KTM Duke 1 (620) 1995 (Kickstart) Zo'n fiets dus. Nu zit ik te kijken of ik er een ander blok ik kan gooien. Een ander type blok heb ik ook vrede mee. Beetje passen en meten en we komen er wel uit... Ketting moet wel aan de RECHTER kant...
  22. RijNooit

    Gratis parts

    Gratis frame (incl brug en achterveer) en kenteken!! (ophalen regio Deventer) Bandjes/velgen 5 tientjes incl bandjes, achtertandwiel en schijf Tankje.... 2 tientjes Uitlaat.... 3 tientjes Gaat om een Cagiva Freccia Mocht je nog ditjes en datjes zoeken... het is slachfeest...
  23. RijNooit

    Restanten/Stukken/Stukjes Alu en/of RVS

    Ik ben altijd lekker aan het beunen aan mn Caferacerttt --> Caféracer CB250 ´74 projectje en kan erg goed Aluminium gebruiken voor bepaalde dingen. Het liefst alu omdat het makkelijker bewerkbaar is. Mocht je een beetje rvs overhebben, dan kan je natuurlijk ook even vertellen wat je...
  24. RijNooit

    Van alles CRF450/ZX10R/Cagiva/Honda

    Omdat ik even wat ruimte wil maken in de schuur, gaat er heel wat in de verkoop :) Gehele remset van een CRF 450 met NIEUWE blokken, en op druk. Zero Gravity Smoke ruitje Kawasaki ZX10r 2006-2007 Echt maar 2 km op de motor gezeten... Heb trouwens ook nog een origineel setje...
  25. RijNooit

    Set dempers Ducati Monster 620 ie 2003-2004

    Zoals de titel al luidt: Ik heb nog een setje originele dempers liggen voor een Ducati Monster 620 (past waarschijnlijk op meer monsters..) Ze liggen al een paar jaar op zolder en mogen eigenlijk wel weg. Ze hebben 1000km op de motor gezeten en werder destijds vervangen door Bos...
Terug
Bovenaan Onderaan