Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Misiek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Misiek

    OBD to usb kabel voor inlezen map Speed Triple

    Leden! 2 dagen geleden een SC Project Oval low onder mijn S3 2008 gehangen. Ik wil echter nog even een nieuwe map laden met TuneEcu. Echter....heb ik de kabel hier niet meer voor :(. Zondag ga ik een stukje touren en wil ik het eigenlijk geregeld hebben. Hier iemand in de omgeving van Utrecht...
  2. Misiek

    Arrow 3-in-1 full system (lowboy) Speed Triple (05-10)

    Bij deze zet ik mijn Full system te koop, omdat ik graag een slip-on wil monteren. Verkeerd in goede staat. Mist 2 boutjes om te bevestigen. Die koop je voor een paar euro bij de bouwmarkt. Vraagprijs 450 euro
  3. Misiek

    Tail tidy voor Speed Triple 08

    Op zoek...
  4. Misiek

    Alpinestart GP Plus leren jas zwart 54/XL

    Ik heb deze 1 jaar oude Alpinestars jas te koop staan wegens overstap op een Triumph jas. In zeer goede staat, geen beschadigingen...
  5. Misiek

    Dubbele Arrow seatpipes Street Tripple 2007

    Hallo, Ik zou graag mijn stock exhausts vervangen voor de Arrow pipes. Iemand nog een set liggen?
  6. Misiek

    Introducing Jeroen V

    Ha, Ik voel me nu al welkom op het motor-forum! Mijn naam is Jeroen Vos, 31 jaar oud. Afgelopen maand ben ik geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Aankomende week ga ik mijn eerste motor ophalen, een R6 uit 2003 in de grijze kleurstelling. Mijn passies: sim racing, New York Giants, films...
Terug
Bovenaan Onderaan