Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tis gaut zo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tis gaut zo

    "Jumping"Jack Middelburg 30 april 1952 - 03 april 1984

    Jack Middelburg 30 april 1952 - 03 april 1984 Vandaag (03-04-2014), precies 30 jaar geleden, overleed wegrace coureur Jack Middelburg aan de gevolgen van een zware crash op het circuit van Tolbert. Met Wil Hartog en Boet van Dulmen vormde Middelburg de bekende Grote Drie, een drietal coureurs...
  2. tis gaut zo

    TT Assen circuit (de noordlus)

    Er is een mooie brief ingezonden op de racesport site betreffende de huidige noordlus van het circuit Assen door Arne van den hoek. Beste Racesport.nl bezoekers Ik benader jullie omdat ik al twee jaar met een reëel verbeterplan in mijn hoofd rondloop maar er nooit wat mee heb...
  3. tis gaut zo

    Full Bore USA Banden

    Heeft iemand ervaring met Full Bore USA banden.Zie ook ; http://www.fullboretires.com/index.html Het gaat om de STREET SPORT RADIALS M1 en de TRACK SPORT RADIALS M3 voor supersport motoren.
  4. tis gaut zo

    rijden op voorne putten

    ik rijd vaak op voorne putten ff een rondje na het werk en dan de wegen sp'nisse/zuidland/heenvliet (geen bomen meer langs de weg, richting simonshaven :] ) en dan richting brielle/oostvoorne(de westvoorne weg :} )/ rockanje en weer terug. niks mis mee maar zijn er in de omgeving van voorne...
Terug
Bovenaan Onderaan