Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TommyFumi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TommyFumi

    Plaats vrij Niveau 2 Zolder | 5 september

    Namens een vriend van mij, die helaas wegens overmacht verhinderd is: Er komt een plaats vrij voor de Niveau 2 cursus op Zolder op 5 september. Wie de plaats wil opvullen kan contact opnemen via ..... Ikzelf ben in ieder geval wel van de partij *D
  2. TommyFumi

    Mooiste motormoment 2002

    Het jaar is nog niet helemaal aan zijn einde, maar goed... Ben benieuwd wat anderen hier als mooiste motormoment van afgelopen motorseizoen beschouwen. Kan natuurlijk ook het bekijken van een race geweest zijn, het behalen van je rijbewijs, het maken van je eerste noemenswaardige wheelie...
  3. TommyFumi

    Kosten bezoekje buitenlandse GP

    Ik zit erover te denken om volgend jaar een bezoekje te brengen aan een buitenlandse GP - ik denk Donington. Het plannetje zal afhangen van de kosten, aangezien ik ook al een dure vakantie in de planning heb staan voor volgend jaar zomer. Wie kan een beeld geven van de kosten van zo'n tripje...
  4. TommyFumi

    SBK rondetijden op Assen bijna gelijk aan MotoGP

    Hoe zou het toch komen dat de rondetijden van de Superbike toppers bijna de rondetijden van de MotoGP mannen evenaren op Assen?? ;? 162 kg en 180 pk vs. 145 kg en 230 pk Volgens mij zit het in de bruikbaarheid van het vermogen, en wordt het gewoon erg lastig om al het vermogen nog...
  5. TommyFumi

    Als je het ons vraagt...........

    Gisteren stond ik (met vele anderen natuurlijk) op de brug bij de A4 te praten met Dj Yzf toen er een paar man foto’s aan het maken waren. Dus wij ff vragen wat ze kwamen doen, je weet het maar nooit daar. Het bleken Canadese studenten Wegenbouw te zijn. Ze waren hier voor een project omtrent de...
  6. TommyFumi

    Vering afstellen VFR750

    De laatste keer dat ik op de VFR750 (bj 1996) van mijn broer reed, verbaasde het me hoe beroerd die voorkant aanvoelt zodra je er wat harder mee gaat sturen. Hij houdt moeilijk zijn lijn vast en dreigt steeds naar buiten te sturen. Nou weet ik dat die dingen wel degelijk goed moeten kunnen...
Terug
Bovenaan Onderaan