Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HerrJohann
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HerrJohann

    Headset gezocht voor 4 personen

    Ik ben op zoek naar een headset die 4 personen met elkaar kan verbinden zonder te hoeven switchen in groepen. En een bereik van ongeveer 1000m. Heb eventueel ook een scala rider Q3 duoset te ruil in nieuwstaat. Gr Johan
  2. HerrJohann

    Yamaha DT180 --> Flat tracker

    Hallo, Na een tijdje geleden dit crossertje te hebben gekocht voor een zeer mooi prijsje, heb ik toch maar besloten hem te verbouwen, simpelweg omdat ik gewoon van "unieke" dingen hou. en niet groot fan ben van standaard motorfietsen ;) een tijdje geleden heb ik mn Z750 omgebouwd naar...
  3. HerrJohann

    Flat/dirt/street tracker zadel gezocht!

    graag alles aanbieden wat je hebt! bij voorbaat dank! gr Johan
  4. HerrJohann

    motor-gerelateerde tattoo

    zoals de titel luidt; zijn er hier mensen met een tatoeage die motor gerelateerd is? show it, en vertel hoe of wat! ben erg benieuwd!!!
  5. HerrJohann

    nissin remklauwen voor honda cbr 600rr 2003

    Gekocht op marktplaats, zijn helaas te breed voor mijn project fiets! €60 remblokken zijn ook nog in goede staat.
  6. HerrJohann

    Ervaring Outlaw racing

    Goedemiddag iedereen, Ik heb onlangs nummerplaten besteld bij outlawracing voor m'n oldschool superbike waar ik mee bezig ben. het betreft deze platen http://www.outlawracing.nl/zeronine-factory-series-nummerplaten-cr125-93-94-cr250-92-94 Ik kreeg een mailtje van de week dat mn...
  7. HerrJohann

    Kawasaki Z750 Eddie Lawson Replica

    Bij deze ook maar een topic geopend voor mijn huidige project. Als eerste motor had ik al een z750 in eddie lawson stijl, maar helaas besloot een automobilist een gevaarlijke manouvre uit te halen en mij, mijn motor total loss te laten rijden ;) enfin, we zijn een fireblade en een jaar...
  8. HerrJohann

    groen voorspatbord kawasaki (gp)Z750 '82

    Heeft iemand dit liggen? andere kleur mag eventueel ook. maar dan wel in goede staat. gr Johan
  9. HerrJohann

    Sproeiermaat omhoog met powerfilter

    Iemand enig idee welke richting ik op moet zoeken? Ben van 110 met standaard luchtfilter naar 130 met powerfilter gegaan maar dit is het nog niet (reageert heel sloom op het gas). Zit ik wel in de goede richting te zoeken? Betreft een Z750 uit 83
  10. HerrJohann

    Minachting tegenover andere motorrijders

    Wellicht beetje misleidende titel, Maaaaarrrr..... Ik kan het niet helpen maar als ik andere motor rijders zie die geen beschermende kleding aan hebben vind ik het toch altijd heel irritant om alleen al maar te zien :P Ook als ze groeten heb ik altijd iets van "tsja" :] Ik kan er...
  11. HerrJohann

    Leovince SBK slip on demper

    Komt van mn fireblade af, aansluitdiameter 52,8mm dacht ik. met E keur, zonder db killer. wel wat gebruikerssporen maar als de beugel er over heen zit zie je er vrij weinig van. 125 euro of een goed bod. gr Johan
  12. HerrJohann

    Gestolen! Yamaha r1 2006 bordeaux rood

    Helaas post ik dit bericht voor een vriend van me. zijn motor is vanacht in krommenie (Noord-Holland) gestolen. betreft een Yamaha r1 2006 bordeaux rood met kenteken MV-BD-28 mocht je deze motor zien staan bel dan naar 0654322897 (Kaj)
  13. HerrJohann

    Leren jas en broek Restyle Aniline

    Aangezien ik een andere motor heb en dit pak er niet meer bij past verkoop ik dit pak. heeft met vorig jaar nog ruim 500€ gekost. Skull op de jas laten zetten, is wel door een professional gedaan ;) jas en broek zijn ook los te koop. 300 voor beide. maat 56 en ik ben 194cm en weeg zo...
  14. HerrJohann

    Carbon folie waar te koop?

    Aangezien mijn dempertje wat gebruikerssporen begint te vertonen en ik nog niet de perfecte demper op het oog heb wil ik de mijne opnieuw bekleden. alleen kan ik nergens deze folie vinden, ook met de zoekfunctie vind ik alleen maar "halfords" maar dat zijn berichten van ongeveer 8 jaar terug...
  15. HerrJohann

    Kaarten ONK wegrace 11 en 12 oktober

    Ik zag dat dit weekend het ONK wegrace is met ook sidecar races en dergelijke, nou zou ik hier graag heen willen maar ik ken nergens vinden waar je hier kaartjes voor kan kopen. iemand enig idee? Nieuws - KNMV gr Johan
  16. HerrJohann

    Forma Ice Race/Sport laarzen mt 45

    Racelaarzen van forma, goede stevige schoen. Heeft wel gebruikerssporen maar kan nog een tijdje mee. Rechter toeslider is minder maar kan je zelf evt nog vervangen. valt als een krappe 45. en ik zit meer richting 46 aan vandaar dat ze weggaan. 50 euro
  17. HerrJohann

    Benzine lampje Honda 954rr gaat zomaar aan

    Soms gaat tijdens het rijden het lampje branden van de reserve tijdens het rijden. dit gebeurd zo nu en dan ook terwijl de motor helemaal afgetankt is of als er nog ruim voldoende in zit. hij blijft dan voor 10-20 seconden branden en gaat dan weer uit. iemand enig idee wat dit is en of het...
  18. HerrJohann

    Hoeveel zet een band uit ?

    Weet iemand hoeveel de banden uitzetten bij laten we zeggen 250km/h of iets dergelijks. zijn hier gegevens van, of valt het allemaal wel mee? betreft Metzeler racetek K3 achterband 190/55/17 heb ongeveer een centimeter tussen de hugger en de achterband vandaar mijn vraag. niet dat met...
  19. HerrJohann

    Fireblade 954 accu ineens helemaal leeg gestart

    Goedemorgen, Gister na even tanken (ritje van 5 minuten) wil ik mn motor starten en ineens sloeg ie niet meer aan. Accu helemaal leeggestart (binnen 2 minuten al). Kan dit komen door een slechte accu of moet ik t probleem elders zoeken? Daarna aangelopen en toen liep ie goed en toen ik...
  20. HerrJohann

    Knipperlichten blijven snel knipperen na weerstand

    Iemand een idee wat ik nu zou moeten doen, had zo een universele weerstand gekocht voor led weerstanden, alleen nu knipperen ze wel double speed, moet er een zwaardere weerstand in? betreft een Honda 954RR Fireblade. knipperrelais is geintegreerd in printplaat cockpit dus die is niet echt...
  21. HerrJohann

    Led achterlicht achter, knippers voor gaan allebei

    Goedenavond, ik heb deze week een fireblade (2002 954)gekocht met een achterlicht waar de knippers in geintegreerd zijn. nu viel mij thuis pas op dat als ik richting aangeef, dat de andere kant (alleen aan de voorkant) ook zachtjes meeknippert. iemand enig idee hoe dit kan? gr Johan
  22. HerrJohann

    Stuurdemper fireblade 954

    Zoals titel zegt, heeft iemand wat liggen?
  23. HerrJohann

    Kerker uitlaat voor Kawasaki (eddie Lawson)

    Iemand een Kerker uitlaat/demper liggen voor een kawasaki? of misschien enig idee waar te koop. gr Johan
  24. HerrJohann

    Keiharde knallen uit de uitlaat en sputteren

    Goededag MF-ers, Ik kom net terug van een weekendje touren in Limburg. De heenweg geen problemen gehad maar op de terugweg kwam het gelazer; Motor hield ineens in alsof ie af was geslagen. Daarna een keiharde knal uit de uitlaat (alsof er een geweer wordt afgeschoten), hierna deed hij...
  25. HerrJohann

    M stuur en evt ronde koplamp 22mm

    Wie heeft er voor mij een m stuur liggen voor een mooie prijs? Het liefst eentje die "doorgezakt" is. Dus met lagere handgrepen! Koplamp... Als ie maar rond en niet klein is! Gr Johan
Terug
Bovenaan Onderaan