Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Gezocht: Plekje pitbox ow cup 15 april

    Hallo allemaal, Misschien een beetje kort dag,maar heeft iemand toevallig nog een plekje over in een pitbox 15 april? Ik ben te bereiken op nul zes 31766546. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick Visseren
  2. S

    Gezocht: Motoholders subframe honda cbr 1000rr sc59

    Beste, Wie kan mij helpen aan een motoholders subframe voor een Honda sc59? Graag even WhatsAppen, berichtje of bellen als je iets hebt liggen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick - nul zes 3176654 zes
  3. S

    Originele set velgen suzuki gsxr 1000 k5 k6 k7 k8

    Te koop Originele set velgen suzuki gsx-r 1000. Ze komen uit een 2005/06 model maar volgens mij passen ze ook in het k7 k8 model. Voorwiel zonder schijven maar met z.g.a.n. Bridgestone R10 (boutjes zijn nog aanwezig. Achterwiel zonder band maar met tandwiel + houder. Vraagprijs: €550,-
  4. S

    Kawasaki ZX10R 2009

    Te koop Kawasaki ZX10R uit 2009 met Nederlands kenteken. De motor is vers gespoten (nog niet mee gereden) en bestickerd. Hij is voorzien van een lightech rem-schakelset, korte rsv hendels, verstelbare clip-ons, nieuwe laser einddemper met akrapovic kat-vervanger, haakse ventielen, R&G...
  5. S

    Vervoeren extra set wielen

    Hallo allemaal, Ik heb een vraag over het vervoeren van extra sets wielen naar het circuit. Ik heb twee extra sets en wil deze vervoeren in een bus jumper l1h1, heeft er iemand tips/ideeën hoe je het makkelijkste kan maken zonder de velgen te beschadigen? Alvast bedankt. Met...
  6. S

    Gezocht: Voorvelg kawasaki zx10r 2008 t/m 2010

    Hallo, Ik zoek een voor velg voor een kawasaki zx10r uit 2009. Volgens mij passen de velgen van een zx6r, zx10r en een z1000 van andere bouwjaren er ook in maar dan moet je de lagers aanpassen. Als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag. Alvast bedankt. Met vriendelijke...
  7. S

    Voorwiel kawasaki ZX10R 2009

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een voorvelg voor een kawasaki zx10r uit 2009. Mag met of zonder schijven en band. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick 0631766546
  8. S

    Voorvelg kawasaki ZX10R 2009

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een voorvelg voor een kawasaki zx10r uit 2009, kleur maakt niet uit. Volgens mij passen hier de wielen van het model 06/07 ook in. Velg mag met of zonder band. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick
  9. S

    Gezocht: set wielen GSXR 1000 k5 k6

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een set wielen (velgen) voor een suzuki gsxr 1000 2005 2006. Liefst met schijven en er hoeven geen banden bij te zitten. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick nul zes 31766546 quadman punt nick @ gmail.com
  10. S

    Gezocht einddemper met DB killer suzuki gsxr 1000 k5/6

    Mag slotje op!! Ik heb er 1
  11. S

    Uitlaat dorsoduro

    Hallo, Ik ben op zoek naar een andere einddemper voor mijn dorsoduro 750. Dus wie heeft er nog een einddemper liggen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick 0631766546
  12. S

    Yamaha fzr1000 circuit

    Hallo allemaal, Ik wilde eigenlijk een R1 kopen maar aangezien deze redelijk duur zijn is dit niet mogelijk. Mijn collega zei dat een fzr1000 ook wel rap is. Nu is mijn vraag of deze motor ook wendbaar is en of je de kappen redelijk makkelijk over kan bouwen van een r1? Alvast bedankt...
  13. S

    Dorsoduro 750 factory

    Hallo allemaal, Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben nick visseren uit nieuwe-tonge (goerree-overflakkee) en ben 19 jaar oud. Ik zit met een probleem/keuze, ik heb nu een Xt660x met goude exel wielen en zit te twijfelen of ik nu een dorsoduro 750 factory moet kopen ik heb afgelopen...
Terug
Bovenaan Onderaan