Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: remy-r
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    meer geluid willen

    Hallo, ik zou graag iets meer lawaai/geluid uit mijn motor halen er zit een originele uitlaat onder maar deze wil ik er graag onder houden. Nu zat ik te denken demper open te snijden en wat dempingswol eruit. Zou dit kunnen?? Gaat om een Kwaasaki zx6r
  2. R

    Verhogen motor??

    Hallo, ik heb ongeveer een half jaar mijn rijbewijs en motor en nu is mijn vraag of de motor ook omhoog zou kunnen. Het gaat om een Kawasaki zx6r van 1995 als hij recht staat rijstand, met mij erop +/- 135 kg is de zadel 74 cm hoog ik ben 1.90cm dus is de motor aan de kleine kant nu is mijn...
  3. R

    Slechte tot geen warme start

    Hallo, ik heb vanmiddag mijn motor een Kawasaki ninja uit 1995 opgehaald. Had hem vorige week gekocht, en dus nu gehaald. En nou had ik erop gereden vanaf hoogeveen naar noordbroek, een leuk ritje dus. En wou ik hem warm starten en ging dat heel slecht, en toen vanmiddag wou ik er dus op naar...
  4. R

    Beginner met motorrijden

    Hallo, ik sta op het punt dat ik bijna af mag rijden voor mijn motorrijbewijs. Ik ben 27 jaar 190cm en 130kg en wil eigenlijk wel heel graag een motor kopen. Nu heb ik al een beetje rond zitten neuzen en heb bedacht dat ik niet direct veel geld uit wil geven. Nu heb ik mijn budget op +/- €1000...
  5. R

    Goedendag

    Hallo, ben nieuw hier. Ik ben Remy 27 uit Noordbroek (grunn). Weet eigenlijk niet wat ik hier echt neer moet zetten. Hoop veel plezier te hebben op het motorforum.
Terug
Bovenaan Onderaan