Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. K

    Banden laten monteren..

    Wie heeft er een bandenmontage apparaat of weet een goedkoop adres in Limburg om twee bandjes te laten wisselen??
  2. K

    Aluminium gezocht

    Wie weet er in het zuiden van Limburg een bedrijf waar ik Aluminium buis kan kopen? Geen groothandel ofzo waar ik meteen een lengte moet kopen. Ik zoek een kort stuk om de clip-ons breder te maken.
  3. K

    Laadprobleem GPZ1100

    Op mijn motor, GPZ1100 '97, is de laadspanning veel te hoog. Ik meet bij een draaiende motor 17,4V. Moet ik het dan direct bij de laadregelaar zoeken of kan het ook in de bedrading zitten. Ik heb weleens iets gehoord van een te hoge weerstand in een soort van 'controledraad' die de accuspanning...
  4. K

    Originele kawa remschijven en meer voor spotprijs

    nieuw Kawasaki remschijven passend op GTR 1000, GPZ 1100 95-, Zephyr 550, Ninja ZX6, ZR750 Kawasaki remschijven Daar ik voor mijn eigen motor nieuwe remmen nodig had. Heb ik enkele complete sets in de VS gekocht. Nieuwe originele Kawasaki remschijven. Per set 290 euro los 160 euro. model...
  5. K

    VARTA accu voor minder dan een DELO

    Hoewel ik niet vaak post hier. Wilde ik deze tip even met jullie delen. Bij de accustunter Varta accu's voor een erg lage prijs. Denk dat ik er wel één ga bestellen. Heeft iemand met deze verkoper ervaring. Een VARTA voor een Suzuki RF 600 zie ik al voor 62 euro. Wie kent deze...
  6. K

    FJR1300 of Pan European huren

    Hallo, wie weet er waar het mogelijk is een FJR1300 of Pan European te huren? Ben al beetje aan het zoeken geweest maar het lijkt wel alsof er steeds minder bedrijven verhuren. Bedankt alvast
Terug
Bovenaan Onderaan