Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kokkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kokkie

    Supermoto Zuid-Holland halloweenride

    Het is bijna zo ver 👻👻👻 De jaarlijkse Supermoto Zuid-Holland halloweenride komt er aan !!!!. De bedoeling is dat iedereen een spooky outfit aan trekt en met zijn/haar motor verzameld bij Silverdome om vervolgens een rit te maken om de outfits te showen aan het publiek. Ook dit jaar zijn alle...
  2. Kokkie

    Supermoto Zuid Holland Halloweenride 2014

    Na groot succes van vorig jaar organiseert Supermoto Zuid-Holland weer de traditionele Halloweenride. Deze meeting is uniek in Nederland !!!! Plunder de verkleed kist en kom in jouw gaafste outfit op je motor en rij mee met de Halloweenrit. De bedoeling is dat iedereen een spooky outfit...
  3. Kokkie

    Airbrusher gezocht omgeving Den Haag

    Ik ben op zoek naar een airbrusher in omgeving Den Haag. Ik heb een Araihelm waar o.a. ook blauw in is verwerkt. Die wil ik graag oranje laten spuiten. Ik heb in het verleden wel eens een helm bij Jan Smit laten doen, maar daar is dit te weinig werk voor. Wie heeft er tips ??
  4. Kokkie

    KTM aluminium tandwiel 530 nieuw !!!

    Nieuw tandwiel voor o.a. een KTM530 Dit tandwiel had ik reserve gekocht, maar nooit gebruikt i.v.m verkoop motor Hij is 47 tands Prijs is bieden, bij verzenden komen er verzendkosten bij
  5. Kokkie

    Thermo thinsulate winterhandschoenen

    Wegens verkoop motor te koop winterhandschoenen van het merk Heros Maat 11 Ze zijn thermo thinsulate 3M gevoerd. Prijs is bieden
  6. Kokkie

    Mooie zwarte tribal Shoei helm + extra's

    Te koop wegens verkoop motor, Zeer mooie onbeschadigde Shoei XR1000 Maat 12 (M) inclusief pinlock visier extra wangstukken maat 39 In de helm zit maat 35 Prijs is bieden ( geen onzin biedingen aub) het gaat hier om een zeer mooie onbeschadigde helm.
  7. Kokkie

    Twee nieuwe MQP regenoverals

    Te koop aangeboden, twee nieuwe MQP regenoverals met opbergzak Deze zijn slechts 1x gedragen !! Zwart-grijs, maat L Zwart blauw, maat M bieden per stuk
  8. Kokkie

    MQP dames motorbroek ademend en waterdicht

    Te koop, Van MQP dames motorbroek met uitneembare thermobroek en bescherming. Ook geschikt dus voor in de zomer De broek is ademend en waterdicht !!!! Maat 180/190 Slechts enkele keren gedragen Prijs is bieden
  9. Kokkie

    Zeer mooi leren dames motorjas met broek

    Zeer mooi dames setje te koop van het merk Grid De jas is mooi getailleerd, en heeft een rugprotector Jas maat 40 Broek maat 23 Slechts enkele keren gedragen Prijs is bieden
  10. Kokkie

    Nieuw Oxford motorklokje

    Nieuw Oxford klokje zit nog in de verpakking, prijs is bieden
  11. Kokkie

    Shoei whisperkit

    Te koop, Van Shoei: whisperkit Wil je minder windgeruis in je helm, dan is dit de oplossing !! Door aankoop andere helm overbodig geworden. Slechts 2x gedragen prijs is bieden
  12. Kokkie

    Tanktas merk Richa met veel opbergvakken

    Wegens verkoop motor heb ik een tanktas te koop van het merk Richa. De tas heeft vele kleine opbergmogelijkheden, en een groot dubbel opbergvak. Bevesting d.m.v. banden. Hij is zeer geschikt voor kunststof tanks, en heeft standaard geen magneten Prijs is bieden
  13. Kokkie

    Neoprene KTM voorpootbeschermers

    Te koop aangeboden: Neoprene KTM voorpootbeschermers. Voorkomt dat de vuil in je voorpootkeringen gaat zitten, en deze gaan lekken. Ze zitten nieuw in de verpakking Prijs is bieden
  14. Kokkie

    Zwarte titanium kneesliders NUKE

    Te koop aangeboden, nieuwe titanium kneesliders van het merk NUKE ze hebben slechts 1x licht de grond gekust Prijs is bieden
  15. Kokkie

    Titanium om zelf kneesliders te maken

    Wil je zelf titanium kneesliders maken, omdat je het zat bent dat die uit de winkel zo snel slijten. Ik heb nog: 2 stukken van 4x4 cm en 2 stukken van 2x2 cm Dikte 1cm !!! zie voorbeeld van mijn eigen slider prijs is bieden per stuk titanium !!
  16. Kokkie

    Motorbok voor Supermotard/ dirtbike met opvangbakje

    Te koop aangeboden: Motorbok voor Supermotard/ dirtbike met gereedschap opvangbakje en antislipmat Bok is te koop door verkoop motor. Hoogte ingeschoven 30 cm, en uit 41 cm Ik heb hem geheel zwart laten poedercoaten wat al meer kostte dan de verkoopsprijs Vaste prijs € 25
  17. Kokkie

    Neoprene voorvork protector voor KTM

    Te koop aangeboden: Neoprene voorvork protector voor KTM Past op meerdere uitvoeringen Deze protectors zijn teveel gekocht, en zitten nog in de verpakking. Vaste prijs € 15,- Eventuele verzendkosten zijn voor de koper
  18. Kokkie

    Te koop : motorblok valblokken voor Aprilia Tuono

    Te koop aangeboden: Valblokken voor het motorblok Past op de Aprilia Tuono 2006 ( nieuw model) t/m 2010 Vaste prijs € 50 (excl verzendkosten)
  19. Kokkie

    Orginele Pazzo rem en koppelingshendel Aprilia Tuono

    Te koop aangeboden: Mooie orginele Pazzo racing rem en koppelingshendel Lange uitvoering Past op de Aprilia Tuono 2006 (nieuw model) t/m 2010 Vaste prijs € 75 (excl eventuele verzendkosten)
  20. Kokkie

    Titanium Akrapovic racing dempers. Aprilia Tuono 2006 / 2010

    Te koop aangeboden: Zeer mooie Titanium Akrapovic racing dempers met E1 keur Uitneembare db killers Inclusief alle montage beugels Past op de Aprilia Tuono 2006 (nieuw model) t/m 2010 Dit dempers zijn uit het topsegment, en geven een super mooi geluid !! Vaste prijs € 500 ( excl...
  21. Kokkie

    Te koop : Zeer mooie Aprilia Tuono R 2006 (nieuw model)

    Te koop aangeboden: zeer mooie Aprilia Tuono R Bouwjaar: augustus 2006 Km stand: 19000 Ik ben de eerste eigenaar Alle boekjes, en aankoopbonnen zijn aanwezig Hyperpro voorpoot en schokdemper veren. Standaard veren worden meegeleverd Battlax Bridgestone BT 016r banden Met duo en mono...
  22. Kokkie

    Te koop aangeboden blauwe HJC helm, Model Steam CS12

    Te koop aangeboden HJC helm Model Steam CS 12 De helm is nieuw !! hij was gekocht voor mijn zoontje van 10 jaar om hem achterop te nemen, maar na 2x wilde hij niet meer mee. De helm is dus maar 2x gedragen. Het gaat hier niet om een kinderhelm, maar om een helm die een kleine maat heeft...
  23. Kokkie

    Garmin Zumo 550 motor/auto navigatie (overcompleet)

    Te koop aangeboden: Garmin Zumo 550 (overcompleet) Het gehele pakket bestaat uit: • Garmin (absoluut krasvrij) is vanaf de 1e dag gebruikt met screenprotector • 2.0 GB sd memory card • Zumo draagtas • Motor montagesteun • Auto montagesteun • Thuis oplader • USB kabel • Stereo...
  24. Kokkie

    Cross/supermotard laarsen Kenny evasion maat 46

    Te koop aangeboden Nieuwe Kenny Evasion maat 46 De laarsen waren gekocht om er supermotard mee te rijden, maar na ze 2 keer geprobeerd te hebben heb ik ze in de kast gedaan. Ik ben gewend om dunnere `gewone`motorlaarsen te dragen, en kan niet wennen aan crosslaarsen Ze zijn dus nieuw...
  25. Kokkie

    Te koop aangeboden nieuwe Excel enduro velgen uit de krat

    Te koop nieuwe Excel velgen van een KTM 530 bouwjaar 2009 Op deze velgen is nooit gereden. Deze KTM is gekocht om om te bouwen als Supermotard :P Voorvelg Inclusief Metzeler 6 days extreme band 90/90-21 en remschijf Achtervelg Inclusief Metzeler 6 days extreme band 140/80-18 en 45...
Terug
Bovenaan Onderaan