Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leintje98
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Leintje98

    Hernieuwde kennismaking :)

    Hoi, Leintje hier uit Amsterdam. Oktober 2013 gestart met een Transalpje uit 1995. Daar, met een onzekere periode qua motorrijden medio 2014, heerlijk mee rondgereden: zo'n 31.000 km tot eind februari 2015. Nu een Suzuki DL 1000 V-Strom, een "echte grote mensen motor". Ben er zoooo blij...
  2. Leintje98

    Ivm "het goede leven" met spoed gezocht dames kleding :(

    Dag allemaal, Met 't schaamrood op de kaken heb ik vanmorgen, na een frustratie-huilbui, moeten toegeven dat ik momenteel een iets te "goed leven" heb. Met andere woorden: ik pas mijn motorkleding niet meer. En ja, 't gaat er wel weer af, maar daar heb ik nu niets aan. Ik kan natuurlijk zo...
  3. Leintje98

    Ivm "het goede leven" met spoed gezocht dames kleding :(

    Dag allemaal, Met 't schaamrood op de kaken heb ik vanmorgen, na een frustratie-huilbui, moeten toegeven dat ik momenteel een iets te "goed leven" heb. Met andere woorden: ik pas mijn motorkleding niet meer. En ja, 't gaat er wel weer af, maar daar heb ik nu niets aan. Ik kan natuurlijk zo...
  4. Leintje98

    Dames motorkleding... wat een drama!

    Ok, ik besef mij terdege dat ik met dit bericht wat "humorvolle" reacties zal krijgen, maar ik hoop stiekem toch op wat serieuze reacties en misschien wat ehm... bijval! Ik, na bijna 60 kilo gewichtsverlies, nog steeds een "stevige meid", 1,69 m. en zo'n 12 kilo te zwaar volgens 't boekje...
  5. Leintje98

    Topkoffer voor Transalpje

    Bij het aanschaffen van mijn motor, oktober 2013, heb ik bij het uitzoeken van een topkoffer iets te enthousiast geroepen "doe mij die maar!". Nu, bijna 6 maanden en bijna 8.000 km na het behalen van A later, wil ik op korte termijn ook het k(r)amperen eens gaan proberen (*luxepoesje...) en...
  6. Leintje98

    Examens Nederland vs Engeland (en andere landen?)

    Deze kwam ik zojuist tegen. Sommige elementen zijn erg herkenbaar, sommige verschillen wel weer veel met de examen standaards in NL. Wat mij het meest opvalt in deze film is het daadwerkelijke AVD-examen: Een onbekende tettert in je oor (op de video wel heel vaak "Please" aan het einde van...
  7. Leintje98

    Handles te ver / verkeerde stand?

    Dag beste MF'ers, Allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2014! Sinds deze dame 2,5 maand geleden haar rijbewijs heeft gehaald, gisteren de 3.500 km aangetikt met een spontaan toerritje met 2 andere motorrijders. Het was mijn eerste rit met "meerdere" rijders en vond 't erg spannend...
  8. Leintje98

    Veel condens op/in (?) vizier!

    Hallo allemaal, Een vreemde gewaarwording gisteravond rond 22.30 uur op mijn weg van Lelystad naar Amsterdam. Een onverlichte A6, motregen en een rare wind. Alle ventilatie stond open, motregen bleef maar op 't vizier hangen. Ik rij dan liever in "echte" regen. Reflectie in mijn helm...
  9. Leintje98

    Gehoorbescherming - probleem?

    Ok, ik heb hier het forum even doorgespit en conclusie: gegoten gehoorbescherming komt toch als beste naar voren (klopt die conclusie?). Ik ben startende motorrijder met nu mijn eerste 1000 km achter de rug (en dat voor die paar weken?!?!) Tot op heden rij ik zonder bescherming. En ja, ik...
  10. Leintje98

    Net Honda Transalp 1995 in mijn bezit, maarrrrr....

    Hoi beste M-F'ers, Sinds afgelopen zaterdag in het trotse bezit van een rode Transalp, bj 1995, met 68.000 km's op de teller. Overgekocht van een collega. De rit naar Amersfoort waar de motor stond was ik best b'tje nerveus. Zus reed mee, dus was gelukkig niet helemaal in m'n up. Zag...
  11. Leintje98

    Ook ik heb m'n A-diploma behaald :)

    Dag MF'ers, Woensdag 25 september jl. ging ik op voor mijn AVD. 11 uur in de ochtend, dus mij vroeg gemeld bij de rijschool. Een hectische voor-rit, want met nog een kandidaat, zij moest meteen na mij examen doen. Op de A9, afslag Haarlem. Ik sorteerde vast "keurig" voor ... op de...
  12. Leintje98

    Eerste motor

    Hallo motorfiets-kenners, Over 3 weken pas afrijden, maar mij nu aan 't orienteren op een startersfiets. Ik les op een Honda CB 600 en eigenlijk zoek ik iets wat hier op lijkt. Aangezien ik niemand in mijn directe omgeving heb die een motor heeft, stel ik mijn (nitwitt) vragen maar...
  13. Leintje98

    Ook nieuw hier!

    Na een paar weken "anoniem" te hebben meegegluurd hier op het zeer vermakelijke en informatieve forum, en door het lezen hier de kriebels niet meer te onderdrukken zijn, besloten mijzelf toch maar even voor te stellen.... Hoi, aangenaam: Marjoleine Goedhart. 41 jaar en geboren en getogen in...
Terug
Bovenaan Onderaan