Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mr_bikez
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mr_bikez

    Ducati 999 circuit klaar

    Hele nette 2003 Ducati 999. Heeft sinds mijn bezit (2012) keurig onderhoud gehad en is sinds vorig jaar omgebouwd naar circuit fiets. Km: +- 26.000 Aanpassingen: - voorvork geserviced & afgesteld door Hyperpro - achter shock idem - vliegwiel afgedraaid (Biggelaar) - mapping aangepast...
  2. mr_bikez

    Gezocht: Race parts Ducati 999

    Heb je nog; Valnokken Spare parts als; clip-ons Levers Stepjes Schokdemper achter Of andere interessante dingen? Ik hoor het graag! 999 is uit 2003 Gr Alex
  3. mr_bikez

    D for Ducati kalender 2015

    Rij jij Ducati en woon je in de randstad? Wij zijn D for Ducati en zeggen bij deze; Nice to meet you! Check www.dforducati.nl en kijk op Facebook.com/dforducati Ciao!
  4. mr_bikez

    Beginnend circuitrijden op een zx7r model '96/'97

    Zoals de titel aangeeft, is dit een verstandige keuze? Of beter voor een SRAD gaan? Budget is de eerste 2 jaar beperkt. Ben een beginner maar leer snel, race academy gedaan maar verder weinig ervaring op de baan. Een zx7r is zeldzamer dan menig SRAD of CBR maar heeft iemand ervaring met deze...
  5. mr_bikez

    19/4 A'dam NDSM Ducati treffen, programma > VOL!!

    Het voorlopige dagprogramma op zaterdag 19 april: 10:00 Ontvangst, even de benen strekken voor de km-vreters met een kop koffie oid.. Adres: Biker Outfit, Netwerkweg 33, Amsterdam Noord 10:30 Heet ik jullie welkom, zal ik mezelf even voorstellen en wat dieper ingaan op de hoe/wat/waarom...
  6. mr_bikez

    Amsterdam en omstreken opgelet! 19 april NDSM Duc-treffen

    In navolging op mijn 'feeler' en de vele positieve reacties, wil ik bij deze met gepaste trots aankondigen; Zaterdag 19 april, Amsterdam-Noord, de 1e NDSM Duc-dag. Deze dag zal de volgende ingrediënten bevatten: - Koffie, fris en een hapje - Kort welkomstpraatje - Een gratis...
  7. mr_bikez

    Nuovo

    Alex, 32, uit Haarlem, gek van alles met wielen, rijdt zelf een 999 uit 2003 met Termignoni slip-on en heeft een grote voorliefde voor Italiaanse makelij... Race-academy achter de rug (heerlijk!!) en wil nu zoveel mogelijk trackdays gaan pakken! Ken MF allang maar eigenlijk nooit de moeite...
Terug
Bovenaan Onderaan