Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Srallar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Algemene vraag terugroepacties

    Heeft er iemand een idee of er al dan niet een termijnbegrenzing staat op een terugroepactie?
  2. S

    Hulp voor achterspatbord

    Dag allen, Is er hier iemand op het forum (Belgisch Limburg) die zin en tijd heeft om voor mijn XVS650 een achterspatbordje (bobber) te maken. Uiteraard tegen betaling / vergoeding. Bij voorkeur in deze aard (al kunnen andere soorten spatborden ook wel) Belangrijk: moet...
  3. S

    Yamaha XVS 650 aantal versnellingen

    Stomme vraag: Hoeveel versnellingen heeft een XVS 650 Classic (2003)? Men spreekt vaak over "5", maar mijne heeft er thans maar "4"?! Zijn ze misschien in beide versies ooit gemaakt?
  4. S

    Spatbord XVS 650 Classic

    Dag allemaal. Ik ben op zoek naar een tweedehands spatbord (voorste) van een Yamaha XVS (dragstar) 650 Classic. Iemand?
  5. S

    Velgen xsv650 yamaha

    Hello, Korte vraag: Welke velgen passen er allemaal op de yamaha xvs650 (van andere bikes welteverstaan)? Of dien ik het te houden op de orginele of customvelgen? Thx!
  6. S

    Al enkele dagen lid, maar nu even voorstelling

    33-jarige biker uit Belgisch Limburg. Moto: yamaha xvs650 Intussen bike wat verbouwd door enkele simpele ingrepen zoals verlaagd, spatbord dichtgeplamuurd (classic spatbord), breed stuur, open uitlaten en al het overbodige eraf,... Mogelijke ombouw tot bobber na verloop van tijd...
  7. S

    Spaken vastzetten, hoe?

    Vandaag voor mezelf een dragstar xvs650 aangeschaft. Leuk machientje. Merkte bij het rijden dat achterwiel precies instabiel was. Er blijken dus spaken los te zitten. Een steeksleutel van maat 6 past perfect. Maar ik durf er niet zomaar aan te beginnen vastdraaien. Nadat ik er al eens...
  8. S

    Gezocht: achterspatbord voor bobberproject xvs650

    Deleted...
Terug
Bovenaan Onderaan