Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vr6ies
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vr6ies

    Miskleun Honda, of?

    Ik schrik me rot. Honda... Zeg me dat ik er helemaal naast zit..... Maar hier zit toch heeelemaal niemand op te wachten? Zijn er scooterrijders die hierop gezien willen worden? Vrijdagmiddag, ik pak de borrelnootjes en een biertje, in afwachting van jullie gegronde oordeel -O- Foto-album...
  2. Vr6ies

    Marquez breekt been!

    Whaaaaaaaa :( Marquez breekt been :( Ik ben geen fan, maar zo'n valse start verdient het seizoen niet :N
  3. Vr6ies

    Test Track Thedinga

    Ik heb gezocht op 'TTT' en 'Thedinga', maar de zoekresultaten zeggen mij dat er nog niets over is geschreven :? Maar, ik ben benieuwd of er wel 's iemand op Test Track Thedinga heeft gereden? Op de website lees ik dat er ook motoren 'vrij rijden', maar zover ik zie is het nog niet meer dan...
  4. Vr6ies

    Twee 120/70 ZR17 voorbanden

    Vorig jaar iets teveel ingekocht: Continental Race Attack Competition, medium, geheel nieuw, 120/70-17, € 75 inclusief verzenden. Pirelli Diablo Supercorsa, zelfde maat, één wedstrijd á 12 ronden op Brno dus vooral rechts op de randen flink versleten. Voor een circuitdagje, op normaal...
  5. Vr6ies

    SBS Dual Sinter voor R6

    Voor R6'en met radiale klauwen, dus vanaf 2003 tot het 2013-model geschikt: Twee sets SBS Dual Sinter, 634DS. Heb ooit meerdere setjes hier besteld: SBS Brake Pads 634DS Zijn duur, maar ook erg duurzaam, gaan bijna een heel raceseizoen mee, afhankelijk van de rijder natuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan