Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Road runner
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Road runner

    GEZOCHT: Vrij rijden 06 juli ZAC

    Mocht er iemand niet gaan neem ik graag de sessies over, liefst 1 t/m 4
  2. Road runner

    Diverse onderdelen Triumph sprint '99

    Te koop na ombouwprojekt: Voorvork met hyperpro progressieve veren 200,- Kroonplaten onder/boven zonder lagers:70,- Originele clip-ons:60,- Wielas 25mm:30,- 2 Remklauwen met licht beschadigde zuigers:45,- Voorspatbord:30,- Achterschokbreker met Hyperpro progressieve veer: 85,- Originele...
  3. Road runner

    Triumph sprint '99 blok opvoeren

    vraagje voor triumph experts: Weet iemand hier of het mogelijk is om een blok van een sprint uit '99 zo te verbouwen dat hij net als de daytona uit '99 zo'n 130PK levert? Ik kom met circuit dagen power te kort. :+ :+ :+
  4. Road runner

    Bridgestone BT021,slechte grip bij regen

    Hallo mede MF'ers, Ik heb 'sinds februari een bridgestone bt021 voor op mijn Triumph sprint ST,en tot afgelopen weekend niks dan lof over de grip,bij droog weer dan. Nu ben ik afgelopen weekend in de eifel wezen rijden,en nog steeds alles goed,totdat het ging regenen en een aantal malen...
  5. Road runner

    icoon test

    nieuw ploatie
  6. Road runner

    Motorrijders omg. Almere-- WAARSCHUWING !!!!!!!!!!

    We zijn vanmiddag wezen rijden en daarbij kwamen we op een moment een levensgevaarlijke situatie tegen. Als je namelijk vanuit de polder over de kraanvogelweg terug richting de manege/buitenhoutse dreef rijdt heb je net als je over de A6 bent een paar leuke bochten naar beneden en onderaan kan...
  7. Road runner

    Ducati "coureur"

    Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :( Jammer dat er ook altijd dat soort...
  8. Road runner

    Klepspeling Triumph sprint '99

    Iemand vertelde mij dat bij het nieuwe kleppensysteem met die plaatjes,de klepspeling niet groter wordt zoals bij het 'oude'systeem maar kleiner. Klopt dit of is het een kulverhaaltje. :? :? :? :? :?
  9. Road runner

    Service-M.R.A Ruiten

    Ik heb een tijdje geleden een spoiler screen bij M.R.A gekocht,vol goede moed op mijn S.T gemonteerd en het was klote.Een zootje herrie niet te kort.heb ik nog van alles lopen klooien aan die ruit,en toen had ik er helemaal niks meer aan. Heb ik een boze E-mail naar M.R.A gestuurd,kreeg ik een...
  10. Road runner

    Racing-ruit MRA

    Heeft iemand ervaring met een MRA-racingscrean op een Triumph sprint ST ? 8-)
  11. Road runner

    stand benzinekraan rs 125 '96

    Kan iemand mij vertellen hoe de standen (gewoon,reserve en dicht ) zijn van een rs 125 bouwjaar 1996 ? het is een gewoon ouderwets kraantje en niet zo'n ronde.
  12. Road runner

    1z

    Ik zoek een winkel waar men 1z Balsam Extra verkoopt.het is een soort coating voor kunststof en ook blijft het erop als je de motor met zeep wast.
  13. Road runner

    Windgeruis in Helm

    Ligt het nou aan mij of ben ik toch niet de enige die last heeft van erg veel lawaai in mijn helm,ik lees hier namelijk bijna nooit iets over of neemt iedereen dit fenomeen er maar voor zoete koek bij? Ik heb in de laatste jaren al heel wat geëxperimenteerd met verschillende ruitjes en hoogte...
  14. Road runner

    "Oude Nieuwe"

    Hey iedereen, Ik ben T-Bird. Ik ben een 46 jarige berijder van een triumph sprint st. Ik rijd al vanaf mijn 18e met tussenposen, De laatste ritten met mijn zoon,in het bezit van een rs 125.......... Als er nog meer berijders van sprint st's zijn, ben ik benieuwd wat zij van hun st vinden en of...
  15. Road runner

    "Oude Nieuwe"

    Hey iedereen, Ik ben T-Bird. Ik ben een 46 jaar jonge berijder van een triumph sprint st. Ik rijd al vanaf mijn 18e met tussenposen.De laatste ritten met mijn zoon,in het bezit van een rs 125. Als er nog meer berijders van sprint st's zijn, ben ik benieuwd wat zij van hun st vinden en of zij...
Terug
Bovenaan Onderaan