Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Williej
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Williej

    TILSBERK DVISION

    Omdat er nog geen topic over was open ik hem hier maar. Zodat we hier ervaringen en informatie kunnen delen. Hier onder een kopie via translate van de beschrijving van het toestel. Meer info kun je vinden op de website van de fabrikant TILSBERK - clevere Motorradprodukte made in Germany...
  2. Williej

    Ruroc Chain

    Ik kon er op het forum nog niets over vinden dus start een nieuw topic. Mensen die gebruik maken van een intercom herkennen de ellende wel, als je wilt communiceren met iemand met een ander merk intercom is dat erg lastig of gewoon niet mogelijk. De simpelste oplossing hier voor is je intercom...
  3. Williej

    Verkocht

    Verkocht
  4. Williej

    Gezocht Aprilia Mana 850

    Wegens omstandigheden ben ik opzoek naar een Aprilia Mana 850. De voorkeur gaat uit naar een rode variant maar als u een mooie in een andere kleur heeft hoor ik het ook graag.
  5. Williej

    Shoei X-Spirit 3

    Te koop Shoei X-Spirit 3. Ik verkoop de helm omdat ik meer mijn toer helm gebruik. De helm is altijd gedragen met een helm hoesje over het hoofd. Maat XL. Af te halen in Barneveld. Versturen op kosten en risico van de koper. Vraagprijs 295 euro Voor meer info of vragen stuur gerust een...
  6. Williej

    Garmin virb xe

    Te koop Garmin virb xe met motor laad kabel waardoor je de hele dag kunt filmen zonder dat de accu leeg gaat. (dit is een extra optie die bijgekocht is) ook kun je de mic op deze kabel aansluiten en dan bijvoorbeeld onder je zadel leggen zodat je geen windruis in je video's hebt. Deze versie...
  7. Williej

    Hypero streetbox

    Complete hyperpro streetbox met Honda originele veervoorspanners. Set is geschik voor een Honda cb650f en cbr650f. Misschien past het ook wel op andere motoren maar ik weet niet op welke. Set is 2000km mee gereden maar de motor is weg gegaan vandaar de verkoop. Vraagprijs is maar 275 euro.
  8. Williej

    Tomtom rider 550

    Bij deze bied ik aan mijn tomtom rider 550.
  9. Williej

    Gesloten

    ...
  10. Williej

    Quickshifter HM plus seamles shift

    Bij deze verkoop ik een hm plus seamles shift Quickshifter. Hij is helemaal nieuw/ongebruikt. Voor de kenners bekend dit is het beste Quickshifter merk wat er is. De seamless shift versie past zijn killtime aan wat uniek is. Hier een video impressie wat het inhoud. Wat moet het...
  11. Williej

    Berik lederen combi maat 56

    Berik lederen combi pak. Het pak is in goede staat en netjes ingevet. Maat 56 Vraagprijs 225 euro
  12. Williej

    Dunlop Sportmax Roadsmart 2 180/55/17

    Band rijd super en goed grip! 👍 Maat :180/55/17 Dot code: 4015 (week 40 jaar 2015) Profiel diepte: 5.5mm Nieuwprijs was: €129,95 Gereden kilometers: +- 1500km Half jaar geleden laten monteren. Mag weg tegen een goed bod! Af te halen in Barneveld of versturen op kosten en...
  13. Williej

    Sena 20S Dual Pack

    dsf
  14. Williej

    Comfort zadel Fireblade 929

    Hallo Bij deze bied ik een comfort zadel aan van een honda 929 fireblade. Het zadel zat op mijn blade toen ik hem over nam. De vorige eigenaar gebruikte de blade voor lange toer ritten en wilde lekker zitten. En lekker zitten doet dit zadel echt! Hij is ietsje dikker dan het orginele...
  15. Williej

    Db killer remus Revolution gezocht

    Wie kan mij helpen aan een db killer voor een remus Revolution demper? Dit is de demper met de ovale uitgang.
  16. Williej

    Maat 40 combi pak leer Zgan

    Te koop leer combi pak Probiker maat 40. Bij deze bied ik een maat 40 probiker pak aan van mijn partner. Ik heb het pak gekocht in Duitsland echter te groot. Het pak is 2 keer gedragen echter leek mij dat niet veilig dus een ander pak voor mijn dame aangeschaft. Het pak valt gelijk als...
  17. Williej

    Probiker maat 40 leer Zgan combi

    Ik bied bij deze een maat 40 combi pak aan van het merk probiker. Ik heb het pak nieuw gekocht in Duitsland voor mijn partner echter een te grote maat. Dus ga hem niet even terug brengen! Pak is maar 2 keer gedragen en altijd met onder kleding dus gewoon in nieuwstaat. Nieuw prijs was...
  18. Williej

    Sena smh10 dual set! 2 keer gebruikt

    Bij deze bied ik een dual intercom systeem set aan van het merk sena. Ik heb 2 sets gekocht echter blijkt dat er voor een tweede helm gewoon een extra docking Te koop is dus verkoop ik de set die dan overbodig word. Hier onder de specificaties/kenmerken. Via Bluetooth te koppelen aan...
  19. Williej

    Advies over Quickshifter gevraagd

    Hallo mede forum leden, Ik ben op zoek naar een Quickshifter die de ontsteking onderbreekt wat kunnen jullie mij adviseren en wat zijn jullie ervaringen? Linken naar sites waar ik ze kopen compleet zijn welkom!
  20. Williej

    Elektronische storing bij kou start

    Via deze weg even wat ideën gevraagd wat het probleem met mijn motor zou kunnen zijn of is. Ik heb een Honda Fireblade 929 van 2001. Als ik de motor vanuit stalling meestal na 1 nacht start hij niet en als ik de start knop in druk gaat et display alles uit. Echter als ik een keer of 5...
  21. Williej

    Probiker prx-8 dames pak maat 36 ZGAN

    Aangeboden Probiker prx-8 dames pak maat 36 vergelijkbaar confectie maat 36. Ik heb in een opwelling in Duitsland bij Louis.de een Probiker pak voor vrouw lief mee genomen echter blijk ik een maat te klein hebben aangeschaft ze heeft hem 2 keer gedragen maar zit te smal op haar heupen. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan