Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Karoshi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Karoshi

    Fazer +2004 (nieuw model) uitlaat / monoseat / valtop

    Hallo, Ik heb hier wegens de verkoop van mijn motor enkele onderdelen te koop: 1. Uitlaat Laser X-treme 4 tampered in uitstekende staat. Alles zit erbij: uitlaat, handleiding, homologatiepas, stickers, db killers,... Deze uitlaat moet verder geen uitleg hoe goed ie staat op een fazer *O*...
  2. Karoshi

    Fazer 2004 horizontaal geparkeerd :'(

    Mja ik ben vandaag bij de club van zij die al zijn neergegaan gekomen... Situatie: Ik rijd achter een bestelwagen die vertraagd voor een straat van rechts. Ik vertraag ook en als we ter hoogte van de straat zijn trekt de bestelwagen terug op. Dus ik trek ook op en net als ik wil schakelen gaat...
  3. Karoshi

    Balansgewichtjes..

    Heb net effe mijn motor gewassen en nu kwam ik waar normaal het balansgewichtje zat op de achtervelg niets meer tegen... Eraf gevlog :( Vraag: Kan ik zo nog tot de dealert rijden (+-30km) of is dat niet zo verstandig. Wat gaat dat grapje van uitbalanceren me eigenlijk kosten en waarvoor...
  4. Karoshi

    Onnodige file irritatie..

    Wat is het toch tegenwoordig met alle koekblikken? Nu er wat meer vochtigheid uit de lucht valt hebben ze blijkbaar allemaal de neiging om nog meer een kuddebeest uit te hangen en nog dichter tegen elkaar te gaan plakken. Dat dit fout gaat kan je al raden maar dat is nog niet het ergste...
  5. Karoshi

    Hoe is het mogelijk?

    Ik vraag me na al die "gestolen topics" af hoe het mogelijk is dat jullie in NL nog altijd gemakkelijker (lees goedkoper) een allrisk kunnen afsluiten op een motor terwijl dat in Belgie al niet meer betaalbaar is. Ik zou toch denken met al die diefstallen en schadegevallen dat de premie elk...
  6. Karoshi

    motortrailers huren in Antwerpse?

    Oi, Samen met een vriend van me ben ik een trip aan het plannen naar het Zuiden van Frankrijk met de motorfietsen. We opteren voor een break met een trailer naar daar te rijden en dan daar lekker te gaan toeren samen met de vrouwtjes. Ik heb al rondgekeken maar kon geen adres vinden in het...
  7. Karoshi

    Wegenwerken Antwerpse ring

    WAT is het toch fijn om met een motor rond te rijden in Antwerpen terwijl ze aan't werken zijn aan de Antwerpse ring. Staat gemiddeld zo'n 60km file in en rond Antwerpen elke dag. Wat is het dan zalig om er zo doorheen te surfen... :] :] :]
  8. Karoshi

    plaats kleurencode?

    Dom vraagje maar waar staat doorgaans de kleurencode van een motorfiets? Ik ga iets laten spuiten en zou mijn kleurencode moeten hebben en ik dacht dat die wel ergens op mijn motor zou te vinden zijn... Wie helpt deze belg uit de nood? Het gaat over een nieuwe fazer Alvast bedankt :}
  9. Karoshi

    Kerkhof op mijn motor..

    Net effe naar de Belgische kust getoert. Stap ik thuis af en heb ik een MEGA kerkhof op mijn kuipruitje vooraan... Vraagje: Hoe krijgen jullie die er zonder krassen terug af?
  10. Karoshi

    kuipruitjes

    Vroeg me af of iemand me kon helpen aan fabrikanten (merken) en/of sites waar ik die dingen kan bekijken ben namelijk benieuwd of ze al bestaan voor de nieuwe fazer. Alvast bedankt!
  11. Karoshi

    Hoort dit?

    vandaag viel me iets op... Als ik rem en mijn voorvork een beetje induikt kraakt ze zo te horen aan de linkerpoot. Er staan nu een kleine 2500 km op de teller en ik weet niet of het hoort of niet. Sorry dat ik hier misschien mensen met verveel maar ik zit er zelf met verveeld. Morgen weer...
  12. Karoshi

    Uitlaten fazer 2004?

    Oi, Ik ben effe aan't rondkijken voor eventueel een andere uitlaat op mijn fazer te zetten binnen kort afzienbare tijd. Enige die ik al gevonden heb zijn de lasers in 2 en 4 demper ( :9~ ) uitvoeringen. Ook stonden er spijtiggenoeg geen prijzen bij. Mijn vraag: Zijn er nog andere merken die...
  13. Karoshi

    Schakelvraagjes: Fazer

    Ok als complete noob zijnde heb ik hier al veel geleerd. Heb net de search gebruikt maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Hier komt ze: Als mijn fazer '04 met 1900km op de klok koud staat gaat ie bijna vanzelf van 1 over neutraal naar 2 met een bescheiden "klik". Als ie eenmaal...
  14. Karoshi

    Fazer 2004: Zien wegrijden op takelwagen doet pijn

    Verhaal: Gisteren motor voor eerste keer in onderhoud en 's avonds gaan ophalen. Geen bijzonderheden te melden (oliefilter vervangen, alles nagetrokken, olie vervangen,... enfin 129€ viel al bij al nog mee). Ik rij ermee naar huis en bel maatje van me op om effe naar oefenterrein wat te gaan...
  15. Karoshi

    Oefenterreine maneuvers in Belgie?

    Oi, Post voor de belgen op dit forum. Ikzelf kom uit het Antwerpse en ben nu met mijn leervergunning ervaring aan het opdoen. Ik vroeg me af of er ergens in het antwerpse (of daarbuiten) ergens oefenterreinen zijn waar je de maneuvers kan oefenen met de motor? Op het oefenterrein van de...
  16. Karoshi

    [Gezocht] Foto's fazer 2004 sport uitvoering

    Oi, Ikzelf heb een fazer 2004 gekocht in belgie (dus gewoon en geen touring of sport). Nu staat op mijn verlanglijstje de onderkap voor de uitlaatbochten (weet niet hoe dat heet) en een monoseat. Ik heb vernomen dat die standaard op de sport versie in NL staan. Weet er iemand pics staan van...
  17. Karoshi

    N00b vraag: Slippende koppeling

    Ik heb sinds 2 weken een nieuwe fazer 2004 en ben er echt heel blij mee. Ben dan ook hier verzeild geraakt en heb al veel geleerd. Toch kwam ik geregeld een "slippende koppeling" tegen. Heb effe de search gebruikt en daar ging het vooral over olie (synthetisch, mineraal,... ) en...
  18. Karoshi

    Eindelijk mijn droomfiets..

    Mijn nieuwe fazer in galaxy blue... De nieuwe botsmuts... en joh ik ben BLIJ :]
  19. Karoshi

    vet op achtervelg wegkrijgen

    Oi, Excuses voor de stomme vraag maar ik heb net mijn eerste motor en wil hem de eerste keer poetsen. Nu zitten er enorm veel vetspatten op de achtervelg. Met soppie gaan ze er niet af... Wat gebruiken jullie daarvoor?
  20. Karoshi

    Fazer 2004 koplamp mod

    Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een fazer 2004. Het enige jammere punt aan de looks van de fiets vind ik dat ie op dimlicht maar aan 1 kant oplicht terwijl er toch een "dubbele" koplamp in de andere helft zit. Heb gekeken in de handleiding en er zit inderdaad links een 55watt lamp...
  21. Karoshi

    Fazer 2004..

    Ik weet eigenlijk niet waar de nieuwste fazer onder valt... Bij Yamaha noemen ze het "street". Echt touring is ie niet alhoewel ie een iet wat rechtere zitpositie heeft maar hij heeft op zijn allerminst het uiterlijk van een touring ding a la BMW dingen. Echt supersport is ie dan ook weer niet...
  22. Karoshi

    Belgisch lid erbij

    Oi, Na veel rondgezworven te hebben op het www ben ik hier beland en lees al wel een poosje mee. Heb me dan ook maar geregged. Viel me trouwens op dat er ook wel wat belgen op het forum zitten wat het natuurlijk leuker maakt om eens een keer te gaan rijden met z'n allen... Mijn geschiedenis...
Terug
Bovenaan Onderaan