Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hyro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hyro

    XV920 Cafe project (alweer eentje??)

    Middag allemaal, Bij deze wil ik ook graag mijn projectje tonen. Ooit eens begonnen aan een project omdat ik het gewoon leuk vind om te sleutelen, alle motoren die ik tot nu heb gehad heb ik behoorlijk gepimpt en dat vind ik nou eenmaal gewoon leuk. De lucht van olie en benzine, moeren bouten en...
  2. Hyro

    originele uitlaat Z800

    de originele uitlaat van de Z800 dus, echt vrijwel niet gebruikt, is voor aankoop vervangen door een akra, ligt nu al een tijdje in de schuur en mag weg voor een zacht prijsje tevens de originele knipperlichten te koop
  3. Hyro

    Harley onderdelen

    Nieuwe en bijna niet gebruikte originele uitlaat voor de Harley 2019 Roadster te koop. tevens de achterlichten/knipperlichten te koop eventueel ook de kentekenplaathouder/achterspatbord Allen nieuw en vrijwel ongebruikt, direct na aankoop van de motor gehaald en vervangen door custom spul...
  4. Hyro

    Hij of toch een zij?

    Hallo mede forummers, Afgelopen week had ik een soort van discussietje waarin een maatje van ons de motor verkocht had aan een beginnende bestuurster, zij was helemaal in de wolken van HEM (de motor dan in dit geval :) ) waarbij hij fijntjes opmerkte dat het toch echt een HAAR was...
  5. Hyro

    CB400n Caferacer, weer verder na de winter

    Goedemiddag allemaal, Afgelopen jaar een CB400n gekocht om te verbouwen tot caferacer. Enthousiast begonnen, ver gekomen, tot het winter werd. Aangezien ik geen verwarming heb in mijn schuur had ik geen reden om daar te gaan staan vernikkelen, sorry, maar ik heb geen haast met de Honda...
  6. Hyro

    Toch eigenwijs een CB400 slopen...

    Hallo MF'ers, Zoals te doen gebruikelijk zal ik mij hier voorstellen. Mijn naam is Jeroen Lak, woonachtig in Waddinxveen en IT'er van beroep, en als zodanig wil je wel eens wat anders dan die updates van M$, en dus heb ik toegegeven aan het feit dat ik het sleutelen aan brommers (vroeger) en...
  7. Hyro

    Lettertjes op de remmen enzo....

    Goedemiddag allen, Mijn naam is Jeroen en ik ben bezig om een 81'er CB400n te verherbouwen (biereco style vrees ik :X ) Nu zijn de clip-ons binnen en ben ik bezig om de bekabeling en de aanverwante ijzerwaren weer op orde te brengen. Daarbij wil ik de remhendel etc. weer op kleur brengen...
  8. Hyro

    CB400n onderdelen

    In verband met de "reorganisatie" van mijn Honda CB400n heb ik wat onderdelen over. Het gaat om: de tank incl. kraan, heeft wat gebruikssporen (mag wel na 33 jaren) Het zadel, redelijke staat, zit wel lekker :) Beide zijkapjes, hele nette staat De beide lamporen, beetje...
  9. Hyro

    CB400n cilinderkop gezocht

    Goedemorgen allen, Is er toevallig iemand die nog een cilinderkop heeft liggen van een CB400n (1981)? Bij het uitdraaien van een van de bougies bleek waarom de vorige eigenaar deze nog nooit had vervangen :( Een combi van een helicoil en een draadbus (nota bene met verschillende gangen...
Terug
Bovenaan Onderaan