Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bas600
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bas600

    Arrow systeem MT09 / Tracer *VERKOCHT*

    Arrow compleet systeem 71620MI Arrow Racing collector 71812AKN Arrow Thunder aluminium “Dark” silencer with carby end cap 11010KZ Arrow sportkatalysator (nog nieuw in verpakking kost normaal +\- €150) Past o.a op Yamaha Tracer 900 2018-2020 Yamaha Tracer 900 GT 2018-2020 Yamaha MT-09 2015...
  2. Bas600

    Achterzitje voor Z1000 03-06

    Over van project .. Origineel achterzitje zonder dek. Foam in redelijk goede staat €5 (ex verzenden)
  3. Bas600

    Z1000 stuurklem '03-'06

    Z1000 stuurklem '03-' 06 Let op , mist de 4 inbusbouten .. €5 (ex verzenden)
  4. Bas600

    LED Achterlicht Z1000 / ZX6R '06

    KOITO Clear LED Taillight 226-40193 €15 (ex verzenden)
  5. Bas600

    Achterlicht glas sv650 '99

    Originele rode achterlicht glas.. alleen glas , niet hele unit €5 (ex verz.)
  6. Bas600

    Difi kinder motorpak

    Motorpak van Difi voor kinderen mt 128 met verlengbare mouwen (broek en jas) uitneembare warme voering €20 (ex evt. verzending ) meer mag eventueel van de vorige eigenaar ook :$:X_O-
  7. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

    19de deel van dit gezellige regio+ topic Official intro Video Lekstroom AGENDA https://datumprikker.nl/pnxbmhy2nvxmt57v Voorafgaande delen Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 2 Lekstroom...
  8. Bas600

    schuuropruiming Z1000 2003-2006 onderdelen

    DuoSeat cover voor de Kawasaki Z1000 en Z750 van 2004 t/m 2006 & ZX6R van 2003 & 2004. (10K) Candy Raw Plasma Blue Licht krasje door opstappen €70 (ex verzendkosten) [hr] Speedohealer V4 Type: SH-V4 + SH-K01 Passend op : ZX-6R (1998-2004 and 2007-2010), ZX-6RR (2003-2004), ZZR600...
  9. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 18+! topic

    18de deel van dit gezellige regio+ topic Official intro Video Lekstroom Official FB Page : Aanmelden bij Facebook | Facebook AGENDA * ooit : LEKSTROOM MEETING! Voorafgaande delen Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic Lekstroom...
  10. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten En meer-Topic 17!

    17de deel van dit gezellige regio+ topic Official intro Video Lekstroom Official FB Page : Aanmelden bij Facebook | Facebook * *O* Lekstroom ging Winter Bowlen en Steengrillen *O* Nagenieten: zie flickr.com AGENDA * ooit : LEKSTROOM MEETING...
  11. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten En meer-Topic XVI

    Sweet Sixteen deel van dit gezellige regio+ topic Official intro Video Lekstroom Official FB Page : Aanmelden bij Facebook | Facebook * *O* Lekstroom ging Winter Bowlen en Steengrillen *O* Nagenieten: zie flickr.com AGENDA * *...
  12. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten En meer-Topic XV!

    15de deel van dit gezellige regio+ topic Official intro Video Lekstroom part 9 Nieuwe intro komt ooit :/ [hr] * *O* Lekstroom ging Winter Bowlen en Steengrillen *O* Nagenieten: zie flickr.com [hr] AGENDA * *O* Pokeravond bij Flipmeister *O* Info...
  13. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten En meer-Topic nr 14!

    14de deel van dit gezellige regio(overstijgende)topic Official intro Video Lekstroom part 9 Nieuwe intro komt ooit :/ [hr] * *O* Lekstroom ging Winter Bowlen en Steengrillen *O* Nagenieten: zie flickr.com [hr] AGENDA * *O* Pokeravond bij Flipmeister...
  14. Bas600

    Honda CB1 Japanse uitvoering

    Te koop van een vriend van me Honda CB1 Japanse uitvoering Km: 57440 bj: 1989 Kleur: donkerblauw Rvs uitlaat met leuk sportief geluid Veel gepolijste delen Alles werkt op remschakelaar voorrem na. Redelijke banden, voorband profiel goed, heeft droogtescheurtjes. Vr pr 1250 staat in...
  15. Bas600

    Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 6

    *O* *O* Het 6de deel van dit gezellig topic! *O* *O* Bij deze een oproep naar de motor rijders uit Nieuwegein / Houten / IJsselstein en omstreken. :] :] Welk rondje rijden jullie meestal? :] :] En wat voor soort motor rijd je? AGENDA To DO Niets? *O*...
  16. Bas600

    Bagster 848B Nylon zadeltassen

    Bagster 848B Nylon zadeltassen Compleet , slechts 1 maal gebruikt. Inhoud te vergroten dmv ritsen vrpr. : €45 afm buitenmaat: ca 56x30x20(uitgerist wordt de onderzijde zo.n 10cm breder) ik dacht waterdacht , maar weet niet zeker. In ieder geval niet getest door mij
  17. Bas600

    Uitlaten CBR 600F PC31 en div

    Sportuitlaat Superpole Honda CBR600 F3 PC31 (past ook op PC25) zéér nette Antraciet poppy uitlaatdemper met een lengte van 45cm. incl db-killer (zit deze geplaatst dan is de uitlaat E-keur goedgekeurd), ophangbeugel en linkpijp passend voor de CBR voor €175 minder dan de nieuw prijs...
  18. Bas600

    gezocht: Verkeersregelaars wielerronde 30-08 Regio Utrecht

    Kwam de oproep tegen in het lokale sufferdje , helaas ben ik zelf op vakantie. Voor verder info graag contact opnemen met het email-adres hieronder. (ik spot hem alleen) Wielerronde dit jaar op 30 augustus door provincie Utrecht Ronde van Midden-Nederland op zoek naar 'motards' Geplaatst...
  19. Bas600

    haynes service and repair manual gs500

    Helemaal nieuw , zit zelfs nog in de folie vrpr. 20 euro ex verzendkosten of een goed bod
  20. Bas600

    motorvriendelijk hotel rond Emmen?

    Aangezien mijn vriendin en ik donderdag (ja morgen |( ) vrienden gaan opzoeken die op het Centerparksding in Dalen staan , zoeken we een hotelletje voor 1 nachtje. Vriendin heeft deze week voor het eerst een motor gehuurd en ziet het niet zitten om s'avonds nog een eind terug te rijden...
  21. Bas600

    iemand bekend met FC-Moto.de

    Zoals de topic titel al aangeeft .. Kent iemand dit bedrijf? danwel heeft hier al eens wat besteld Het scheelt nogal met de NL prijzen
  22. Bas600

    dubbele demper onder een CBR?

    korte vraag Heeft dit voordelen ?.. zo,ja welke?? zo,nee , dan laat ik het idee wel varen. Heb een beetje zitten fotoshoppen en vind het eigenlijk wel mooi staan had helaas geen betere foto om mee te werken
  23. Bas600

    Snelweg op/afrit ellende

    Nu ik als beginnend biker ook op de motor naar het werk ga , vraag ik me toch af hoe me te gedragen bij op/af ritten van de snelweg. Tussen de file/stoplichten door gaat prima, maar hoe doen jullie dit bij de op/afritten van de snelweg. Als ik rond 1800u de snelweg op wil (A2) bij Maarssen...
  24. Bas600

    niewe biker :p

    Hallo allemaal.... Op de 17de april . is het dan zover ... eindelijk een motor... het is een Zwart/gele CBR 600 geworden (die hieronder :) ) uit 1997.... voorlopig zal het verder wel alleen beetje lezen worden hier op het forum, want echt veel kennis heb ik niet van motoren, maar dat komt...
Terug
Bovenaan Onderaan