Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Twin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Motorrijders boos op EU-regelneven

    Bron fok!
  2. T

    Uitlaat vraag..

    Een maat van me heeft voor z'n motor een (slip-on) uitlaat gekocht. Het zit zo dat de buiten diameter van z'n originele pijp (dus niet de demper) 51mm is. De binnen diameter van de slip-on is 61mm. Dus het is vrij duidelijk dat dat niet gaat passen. Zelf zaten we te denken aan een verloop...
  3. T

    Mal in de maak, hoe straks met polyester erover?

    Onderaan staat een foto van de mal die ik aan het maken ben (voor zo'n 50% af nu). De foto is van een zij-aanzicht. De mal is gemaakt met karton, ductape en purschuim. Nu vraag ik me af, hoe kan ik makkelijk de polyester erover doen, en als het uitgehard is er weer makkelijk afhalen? Misschien...
  4. T

    Suzuki SV meeting!

    Mijn Suzuki SV meeting foto's Wat? Een Suzuki SV meeting! *O* Wat we gaan doen moet nog even bekeken worden, misschien alleen lullen misschien ook nog even stukkie touren.. zeg het maar :) We gaan ook een route rijden, klik hier voor meer info Waar? Bij de Mc Donalds in Nieuwegein (bij de...
  5. T

    Motor neergelegd ;( wat nu?? (foto's)

    Ik heb dus m'n motor neergelegd.. Wat moet ik nu verder iemand tips?? foto's::
  6. T

    dit topic hoort niet boven het topic daaronder.

    waarom staat het topic Ducmonster72 in nieuwe gebruikers boven het topic Hallo (van frederiek) in ducmonster 72 is voor het laatst gereageerd Door Twin op 31-10-2004 13:50 en in Hallo is dat Door drsrob op 01-11-2004 10:04 is dit vreemd of vreemd?
  7. T

    loopt er in een keer een huilende vrouw...

    midden op de weg (een 80 weg)!!! :? verhaal: Ik reed rustig 80 loopt aan de overkant ineens een vrouw midden op de weg!!!! Ik denk what the fuck :o dus ik maar ff omgedraaid en d'r naartoe gereden... er was inmiddels ook een man gestopt met de auto (die stond een stuk verder op). Ik...
  8. T

    Opeens, kijk je recht in de koplampen van je motor

    dat gebeurde mij vandaag... lekker mooi weer.. lekkere bochtjes.. mooie rotonde.. minder mooi oliespoor.. en opeens "lekker" aan het glijden en de koplampen van je motor bekijken.. Mooi KUT dus :( Daar lag ik dan midden op de rotonde, natuurlijk niemand die uit z'n auto stapte om even te...
  9. T

    Yamaha FZR 1000 kopen..

    He mensen, een maat van me gaat een FZR 1000 aanschaffen. Kmstand: 29439 Bouwjaar: Maart 1994 Waar moeten we nou op letten (voordat we 'm aanschaffen)??
  10. T

    Yamaha FZR 1000 kopen

    He mensen, een maat van me gaat een FZR 1000 aanschaffen. Kmstand: 29439 Bouwjaar: Maart 1994 Waar moeten we nou op letten (voordat we 'm aanschaffen)??
Terug
Bovenaan Onderaan