Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DGP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DGP

    ZRX Trefpunt (deel 3)

    ZRX Trefpunt (deel 3) Dit is het trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders (1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers). Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1 en deel #2. [hr]De laatst gehouden ZRX Meeting was op zondag 16 augustus...
  2. DGP

    Givi Monorack zijarmen voor Kawasaki ZRX

    Laat ik het eens hier proberen... Kan ik iemand misschien blij maken met deze Givi Monorack-zijarmen? Ik had deze zijarmen jaren geleden gekocht voor mijn ZRX toen ik erachter kwam dat er bij Kawasaki ook een compleet ZRX bagagerek te koop was waar mijn Givi koffers ook op pasten |(...
  3. DGP

    Hoe hard rij jij door de file?

    Voor een nieuwe klus op mijn werk rij ik sinds kort met de motor op en neer naar de desbetreffende werkmaatschappij waarbij ik me door vele files en verkeersknooppunten begeef op snelwegen met vaak maar twee rijstroken en vele vrachtwagens die elkaar met 3 km per uur snelheidsverschil inhalen...
  4. DGP

    ZRX Superbike meeting 2

    Hallo ZRX`ers, Na het succes van de eerste ZRX-superbikemeeting op 20 juni jl. en gezien de animo voor een tweede meeting: *** de ZRX-superbikemeeting II op 21/22 augustus 2004 *** voor de ZRX-rijders/sters en alle andere geïnteresseerde al dan niet motorrijdende motorvrienden/vriendinnen...
  5. DGP

    Motorkleding voor duopassagier(e)

    Hello motorforummers, Af en toe heb ik een duopassagiere achterop het motorfietsje. Vaak is het dan altijd een crime motorkleding bij elkaar te scharrellen voor de duopassagiere indien het gaat om een wat langere rit en zij geen motorkleding heeft. Veel vrouwliefjes van vriendjes die maar 1x...
  6. DGP

    Hoe reageren motordealers op E-mail?

    De aanleiding voor deze topic is dat ik plannen heb om mijn motor in te ruilen voor een andere motor en daarvoor bij diverse motordealers wil informeren naar de mogelijkheden. Uiteraard kan ik van te voren bellen of meteen langsgaan, maar een E-mailtje vooraf lijkt me gemakkelijker omdat je...
  7. DGP

    Kawasaki ZRX 1200 S Te huur?

    Beste wijze mannen en vrouwen van het motorforum, Weet iemand toevallig waar men een Kawasaki ZRX 1200S S verhuurt? Bij voorbaat dank,
  8. DGP

    Bol d'Or - motorbikes endurance -

    Op het Magny Cours circuit bij Nevers (F) wordt op 12/13/14 en 15 september a.s. weer de Bol d`Or motorbikes endurance gereden. Iemand enig idee waar ik (het liefst Engelstalige) info kan vinden over dit evenement (tickets, toegangsprijzen etc. etc.). Heb al gezocht met diverse zoekmachines...
  9. DGP

    Kawasaki ZRX1200S Middenbok?

    Zit wel eens te denken aan een mogelijke opvolger van mijn Diversion 600 en regelmatig valt mijn aandacht op de ZRX1200S (met tophalf). Had er ooit al een keer op gereden tijdens de open dag van Kawasaki vorig jaar :9 . Het jammerlijke van die machine is dat ie geen middenbok heeft...
  10. DGP

    Hoe was de TT Assen ?

    Zelf ben ik niet naar de TT geweest. Heb het zelfs niet eens gevolgd op TV. Maar ongetwijfeld zullen velen van jullie wel naar de TT geweest zijn. Lekker veel gezopen en gebrald of toch nog serieus de race gevolgd? En de polizei daar nog last van gehad? Je motortje ook nog terug kunnen vinden...
  11. DGP

    Malta

    Hallo allemaal, Naar alle waarschijnlijk ga ik een kennisje opzoeken in Malta. Ik zit er aan te denken om dit met het motorfietsje (de Diversion 600) te doen zodat ik ook een stukje Zuid-Frankrijk mee kan pakken. Iemand die wel eens eerder met de motor naar Malta geweest en die er iets over...
Terug
Bovenaan Onderaan