Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kepel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kepel

    Yamaha Wr426f (verkocht)

    Verkocht..
  2. Kepel

    Olie verversen: meer olie nodig dan handleiding

    Hi, Ik heb een vraagje. Vandaag heb ik de olie vervangen (incl. filters) van mijn Yamaha XT660X. De motor heeft dry-sump. Dus wat olie in het carter en een olie reservoir in zijn frame. De oude olie afgetapt en de filters (olie en lucht) vervangen. Volgens de handleiding gaat er 2,6 liter...
  3. Kepel

    Led knipperlichten die tegen trillingen kunnen

    Hi, Ik heb op mijn XT660X (1 pitter) led-knipperlichten. De knipperlichten zitten vast aan de nummerplaat houder. (als de motor stationair loopt danst de nummerplaat lekker mee met het toerental) Helaas gaan ze niet lang mee. Circa 1000km op de motor en ze zijn kapot. Het printplaatje laat...
  4. Kepel

    Passen rijden Oostenrijk vanuit één overnachtingsplek

    Hi, De zomer is nog niet voorbij, maar ik en een maatje zijn al een plannen om volgend jaar zomer een trip te maken in Oostenrijk. Het doel is om daar vanuit één vast punt b.v een (motor)hotel/gasthaus verschillende bergpassen te gaan rijden. We zullen ongeveer 6 dagen de tijd hebben om...
  5. Kepel

    [XT660X] Ik hoor alleen klik na duwen op startknop

    Hi, Ik heb een vraagje. De laatste tijd start mijn XT660X (2005) niet. Als ik op de startknop duw hoor ik alleen klik. Deze klik lijkt uit de buurt van de startmotor te komen. Duw ik gelijk daarna weer op de startknop dan slaat hij wel aan. Het niet starten doet hij niet altijd...
  6. Kepel

    na monteren schokbrekers wijkt motor iets af naar links

    Hi, Ik heb gisteren de schokbrekerolie van mij motor (Yamaha XT660X bj2005) vervangen. Niet dat er iets aan de hand was, maar als periodiek onderhoud. Nu valt mij op dat als ik mijn handen los laat van het stuur de motor een kleine afwijking naar links heeft. (Dat had hij eerst een heel...
Terug
Bovenaan Onderaan