Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mario64
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Capaciteit brandstoftank Honda CB600F7?

    Ik heb een 2007 Honda Hornet CB600F7. Volgens de specs (Wiki & Haynes) is de brandstoftank 19 L. De motor is al een paar keer stilgevallen door een tekort aan brandstof (stom, stom, mijn fout). Na wat heen en weer schudden start ie dan weer, maar ik kan dan maar iets van 17 L tanken.. waar is de...
  2. M

    Honda Hornet CB600F Contactslot werkt steeds slechter

    De sleutel gaat er prima in, en uit, maar draaien (van off naar on, maar ook vanaf stuurslot) gaat steeds lastiger. Van on naar off is geen enkel probleem.. Zelfde met de reservesleutel. De tank gaat prima open, dus het lijkt niet aan de sleutels te liggen. WD40 heeft niet mogen baten. Is dit...
  3. M

    Honda CB600F slecht contact (dim)licht in start schakelaar

    Mijn dim/groot licht werkt niet meer goed. Het licht hoort permanent te branden, maar meestal brandt het niet. Als ik de start schakelaar een heel klein beetje indruk gaat ie branden en als ik er mee klooi blijft ie soms branden, maar handig is anders. Er is al contactspray in gespoten maar dit...
  4. M

    Louis.nl

    Zijn er recente ervaringen met https://louis.nl? Ik registreer net en krijg de melding: Dat is toch niet van deze tijd?
  5. M

    Remschijven bestellen, waar?

    Ik heb nieuwe remschijven nodig voor mijn 2007 Honda Hornet (CB600F7 / PC41), waar bestel je zulks? Is er ook iets van een prijsvergelijker voor motoronderdelen?
  6. M

    $UUU reageerde op het topic $TTT. Er zijn mogelijk meer posts na deze.

    Is deze melding echt nuttig?
  7. M

    Spam account

    Motormeuk - Reacties van agariogames
  8. M

    HISS (Honda Ignition Security System) probleem

    Soms, heel soms heb ik een probleem met HISS op mijn 2007 Honda Hornet. Het HISS lampje blijft branden en de motor start niet, de startmotor draait wel maar hij slaat niet aan. Na een aantal keer sleutel eruit, sleutel er weer in gaat het lampje wel uit en doet ie het weer, maar handig is...
  9. M

    Traagheid

    Sommige pagina's, waaronder Bookmarks, lijken 3+ s te kosten om te genereren. Dit is een beetje traag, is er iets mis op de server? Heeft het iets met de https redirect te maken? Die zou 'instant' moeten zijn.
  10. M

    Autofocus op reactie in plaats van titel

    Na https://www.motor-forum.nl/forum/insert_topic/11 staat de focus / cursor op reactie in plaats van op titel..
  11. M

    Verschil tussen linker en rechter remschijf?

    Wat is het verschil tussen de linker en de rechter remschijf (op de 2007 Honda Hornet PC41)?
  12. M

    [q]

    ~[q] typt net wat makkelijker dan ~
  13. M

    Honda CB600F / PC41 remschijven voor

    Alweer schijfremslot vergeten.. |( Heeft iemand toevallig nog een setje schijven liggen?
  14. M

    https?

    MF is nog niet beschikbaar via https, zou hier iets aan gedaan kunnen worden?
  15. M

    Winterhandschoenen XXL

    Mijn oude handschoenen zijn na een ongelukje niet meer winterproof dus ben ik op zoek naar nieuwe.. wie heeft iets te koop, liefst ergens tussen Almere en Leiden?
  16. M

    24V 5A acculader

    Okay, okay, het gaat om een apparaat met teveel wielen maar ik hoop dat de vraag toch OK is. Ik zoek een nieuwe lader voor een scootmobiel, de oude is zoek. :( De eerste hoort bij de scootmobiel maar is behoorlijk wat prijziger dan de anderen. Waar moet ik op letten en wat zijn goede? Op...
  17. M

    Het grote Wat ik onderweg heb meegemaakt topic #17

    Gisteren sta ik tussen twee auto's voor het stoplicht, lijken ze alletwee al te gaan rijden terwijl het nog rood is.. of ik was gewoon wat traag, was toch een klein beetje schrikken. #16: Het grote wat ik onderweg heb meegemaakt topic deel 16
  18. M

    Zuinigste versnelling

    Hoe bepaal je voor een gegeven situatie de zuinigste / beste versnelling? Is het altijd de hoogste versnelling? Het is natuurlijk afhankelijk van voertuig, wind, helling en nog veel meer maar ben toch benieuwd..
  19. M

    Nieuwe flitspalen

    Wat is het verschil tussen de normale hoge flitspaal (vaak een slanke groene kast) en de extra hoge flitspaal? De extra hoge lijken vaak wat verder van een kruispunt te staan. Wat is het detectiegebied / punt voor snelheidsmetingen bij kruispunten? Begint dat al een tiental meters voor de...
  20. M

    Bijna stilstaande file en maar een strook: wat doe je?

    Op de snelweg en met meerdere (ruime) stroken is het simpel: tussen de twee meest linker stroken. Maar wat doe je als er maar een strook is en het (bijna) stilstaat? Neem nu van de N11 naar de A12. Het gaat van 2 stroken naar 1 met aan het eind een verdrijvingsvlak. Rij je gewoon over dat vlak...
  21. M

    Zonnevizier Shark Speed-R kaput

    Het zonnevizier in mijn Shark Speed-R wil niet meer naar beneden, het mechanisme schuift wel maar zit niet meer vast aan het vizier. Het is de laatste tijd nogal zonnig dus dit is niet zo handig. Weet iemand of dit zelf te repareren is of is dit een gevalletje dealer / garantie?
  22. M

    Spam Account

    .
  23. M

    Malware?

    In diverse MF topics zie ik deze melding. Google Transparency Report
  24. M

    [TKK] Zoeken op plaats?

    Plaats staat niet in het onderwerp en ik zie ook geen optie om te filteren op plaats. Hoe doen anderen dat? Stad en land afrijzen voor een paar handschoenen ofzo vind ik iets te veel van het goede.
  25. M

    Huurmotor zonder frame sliders?

    Ik wilde bij Expert Leiden een Kawasaki ER 6N huren. Er leken geen frame sliders op de motor te zitten, is dit normaal? Niet dat ik van plan ben onderuit te gaan, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Terug
Bovenaan Onderaan