Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Rommelrijder

    Yamaha XS400

    Ik heb mijn trouwe XS400 in geruild voor een prikkie omdat er het nodige werk aan moet gebeuren en wel eens wat anders wilde. Hij loopt goed maar de uitlaat achterband en ketting/ketting wielen moeten binnenkort vervangen worden. Was tot op dit moment in intensief gebruik voor woon/werk. Km...
  2. Rommelrijder

    Klepspeling kawa Z250C

    Mijn 250 eencilinder loopt weer goed na verhelpen carter olielekage. Na het slijpen van de kleppen lijkt het verstandig de klepspeling te controleren Ik rijd er inmiddels 15 jaar op zonder handleiding of WPH. Wie heeft toevallig de klepspeling gegevens voor mij?
  3. Rommelrijder

    Kawasaki Z250C lekt olie

    Beste brikkers. Na 55000 km licht mijn Kawa blok gedemonteerd in de schuur omdat hij 1cc per km olie lekte.(1L per 1000KM carter inh 1.4L) Lekage is tussen vertikaal gedeelde carterhelften(alleen vloebare pakking)dus hele blok moet uit elkaar. Even nieuwe pakking ertussen nieuwe pakkingset...
  4. Rommelrijder

    Harley weekend Uithoorn 17/18 juli

    Ik ben er nog nooit geweest terwijl dit de 5e Harley meeting in Uithoorn (mijn woonplaats)is. Zaterdag is er een"Ride out"(vertrek 13.00 uur) Zondag van 12.00 tot 19.00 Harley dag met muziek van the Little Boogy Boy Bluesband aldus het plaatselijk krantje. Misschien komt Ton Pels met de...
  5. Rommelrijder

    Wel in gelogt maar ook online?

    Op de index pagina staat een indrukwekkende lijst met gebruikers maar zijn zij ook allemaal online of staan die gene er ook bij die hun computer uitgezet hebben zonder uit te loggen? Een vraag die hier uit volgt is natuurlijk is het belangrijk om ook uit te loggen voor je de computer uit...
  6. Rommelrijder

    Wel in gelogt maar ook online?

    Op de index pagina staat een indrukwekkende lijst met gebruikers maar zijn zij ook allemaal online of staan die gene er ook bij die hun computer uitgezet hebben zonder uit te loggen? Een vraag die hier uit volgt is natuurlijk is het belangrijk om ook uit te loggen voor je de computer uitschakeld? :)
  7. Rommelrijder

    Bandit 600S 1996 balhoofdlager verroest

    Gisteren de balhoofdlagers van de Bandit van mij zoon vervangen. Het stuur draaide steeds moeilijker over de hele uitslag. Na demontage van stuur stroomlijn knipper lichten voorwiel remmen tank buddysit teller unit en kroon platen was de oorzaak duidelijk. Het boven lager was nog goed maar...
  8. Rommelrijder

    Kawa Z250A motor blok wat moet ik ermee

    Geachte brikkers. Ik ben sinds kort in het bezit van een Kawa Z250A motor blok uit +- 1984. Het is dus een 2cylinder en past niet in het frame van mijn Z250C een cyl. Wie heeft hier wat aan of heeft een Z250A met defect motor blok voor mij. Het blok ziet er goed uit maar ik weet niets van de...
  9. Rommelrijder

    Ervaringen met motorit naar noordkaap

    Ik ben zelf 2 keer naar de noordkaap geweest met de auto. Een keer ben ik met de motor (CB750) niet verder gekomen dan Bodo. Mijn vraag is Wie zijn er wel gekomen en wat zijn hun ervaringen. Welke motoren zijn er geschikt voor. Ik heb onderweg wel met motorrijders gesproken. Een arvan was bv...
Terug
Bovenaan Onderaan